Oh hoofdpijn schijnt een goed teken te zijn!! Nou ben benieuwd wat er hier gebeurt!! Zenuw slopend dit 😂
Hihi we gaan het zien, Die hoofdpijn.mag van mij weg blijven hahah Dat is iets wat ik verafschuw,, bij beide zwangerschappen heel veel last gehad,..
Heb bij de 1e zwangerschap ook echte menstruatie pijn gehad overtuigd dat het ook zou door zetten maar dus niet. 2e niet echt en nu bij de 3e had ik weer beste menstruatie krampen maar ook gewoon zwanger. Dus wie weet de pijn zegt gelukkig niks zolang de duiveltjes maar weg blijven We jagen ze gewoon weg met ze alle Grrrr
wie is de volgende in de rij die mag gaan testen ik vind het zoo leuk om te zien hihi zo als het er nu naar uit ziet mag ik pas over 10 dagen testen,, duurt langgggg.. iemand van de zwangere hun innesteling gevoelt?
Lindy, als Melzoe niet test dan ben ik de volgende op de lijst.. Mits mijn menstruatie niet door breekt! Ik zit aan een broodje knakworst.. Meestal ril ik van knakworstjes 😂 Maar de buikpijn houdt aan!! Yak!!
Lindy ik heb begin deze week veel krampachtige en steekachtige pijntjes gehad in mijn onderbuik. Wel echt vervelend, maar niet onhoudbaar. Ik voel wel echt constant mijn onderbuik! Kan het ook niet negeren (ben dan ook echt afgeleid vandaag )
ik ben benieuwd.. ik heb tot nu toe alleen nog maar hoofdpijn en continu honger maar ja,, hoeft niks te zijn natuurlijk,, zit nog zo vroeg na het vermoedelijke ei ,, dat ik eigenlijk niks kan voelen .
Bioluun, grijns nog op.je gezicht?? Haha!! Lindy, oh bah ja frikadel.. Haha goed teken bij jou! Ja ik herken dit ook nog wel van zwangerschappen maar toch vind ik het lastig vertrouwen te hebben! Haha.. En die cyclus van 26 dagen was vorige maand echt uitzonderlijk. Meestal tussen 28 en 32. Gemiddeld zo'n 30 dagen. Dus ben benieuwd!
Krampen waren bij mij ook altijd een teken Lola! Laat die duivels wegblijven! Kom maar op met een mooie roze lijst voor ons allen. Hier eigenlijk niet het gevoel dat het raak is.... Heb wel vage dingen, maar ja of ik dat nou symptomen kan noemen... Waarom gaat die tijd het w8bankje altijd zo langzaam. Zucht.....
Nou ziezo hier de ovu test van vandaag.... Ik begrijp het niet... Geen slijm dun glibberig, dikkig en wit/gelig Snapt iemand het hier De test streep stond er gelijk, was nog nat! Nooit meegemaakt
Kiera, ik houd dus nog even hoop!! En die symptomen kunnen nog komen, maar hoeft niet en toch kun je dan zwanger zijn!! Mama Chan, ja die lijkt echt positief! Aan mijn afscheiding merk ik nooit wat bij mijn ei!! Ja normaal wel??
nou idd ik vind het zo gekl dat de streep eral stond voor de contole lijn goed wit was ,test was nog niet eens droog. die van 2 nov was ook niet zo duidelijk in de ochtend en s avonds was die lichter
Gefeliciteerd Bioluun!!! Super snel zeg! Mama chan, heb je wel of geen slijm? Als je wel slijm hebt zal t wel je ei zijn. Heb je geen slijm dan is het vreemd. Ik heb dit verhaal wel al een geschreven en wil je geen valse hoop geven maar bij mijn eerste zw gebruikte is ook ovutesten. En toen had ik ook in eens een knal ovutest die ik niet kon plaatsen. Streep stond er toen ook voor controle streep en was donkerder. Testje doen?