Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echt positief is hij niet geweest Anyl, helaas. Ik dacht iets te zien maar na den paar dagen wachten was de test e ht wit dus niks aan de hand 😉 Zou ook wel erg snel zijn

Mama chan, ik herken je gevoel wel. Ik had twee weken geleden ook e ht het idee dat mij ms kwam maar niks daar. Nu ook last van m'.n rug enzo maar zal wel temaken hebben met het verwijderen van spiraal, hormonen ed.

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    appel 28 welcom terug :D
    hmm nog geen ongi dus,,
    spannend
    Hmm 6 wkn al spiraal loos,,
    het zou kunnen dat je gewoon al zwanger bent :D
    hoop het zoo voor je,,
    heb je na verwijderen spiraal helemaal geen menstuatie gehad of dat wel?.

aynil: hihi erg he hier kriebelen de kriebels
    steeds meer hihi

Mamma chan:
    vervelend dat je zo rot gevoel hebt in de buik
    hier ook blehhh misselijk moe,
    maar ja nu ook een beetje ziekjes dus daar zal het bij mij aan liggen denk ik,,

Hier een beetje in de lappen mand. onwijze pijn in mijn spieren :(.
    baal zoo maarja niks aan te doen,, vannacht amper geslapen..
    dus rustig dagje vandaag.. ben een beejte grieperig aant worden,. blehhh van mij mag de griep mijn huisje over slaan,
    hier hebben ze vakantie :D..
    ik ga maandag gesprek met huisarts aan :D. hopelijk mag hij er volgende week al uit,, ik kan gewoon weg niet meer wachten hahaha en ik wordt als het goed is toch eerst ongi,, en dan ben ik dus netjes op de grens van 4 wkn stoppen van medicatie

3. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Mamma Chan, jeetje wat vervelend! Hopelijk breekt je menstruatie snel door. Die klachten kunnen zowel betekenen dat je ei in aantocht is als ook een menstruatie of zwangerschap zijn allemaal dezelfde symptomen dus dat zegt helaas niks..

Bioluun, bedankt he ik proest hier me koffie uit whahahahha dat klonk idd erg fout:D maar ik hoop t wel ja hahaha

Appel28, ik bedoelde ook niet dat je zwanger bent maar bedoelde ermee als je weet wnnr je die streep had want waarschijnlijk is dat je ei geweest dus kun je er 14dgn bij optellen en dat zou dan ong je NOD kunnen zijn ;)

Lindy, beterschap! Hier ook niet 100% fit bah hopelijk snel weer opgeknapt.. Ooh spannend dat zou wel fijn zijn.. Eruit mee deh ding!!

4. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Aynil: zal emt de tijd en buikfoto maar wel als het echt de baby is en niet die opgeblazen darmen buik voel me net en ballon :D

Appel: Je maakt en goeie comeback je maakt het gelijk weer spannend :D Als dat streepje wel van je ei is geweest is dus alles nog mogelijk!!

Mammachan: Nog steeds die krampen ja het kan echt van alles zijn?¿ erg lastig natuurlijk net je spiraal eruit dan weet je ook niet wanneer je ms moet komen en ook niet of je nou en ei hebt gehad.

Lindy: bah beterschap hier de oudste die in ene niet lekker werd 39,2 :S zo uit het niets arm kereltje. Hoop dt je spiraal eruit mag kan je eindelijk toegeven aan je kriebels :D

Zal het lijstje weer even aanpassen :D

5. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lindy beterschap! Moeilijk he wachten. Je wilt het zo graag even op iets anders focussen dan is de tijd zo voor zij

Oh Anyl nu snap ik 'm! Die test is inmiddels twee weken geleden maar ik heb vorige week zaterdag getest dus toen was er nog niks te zien....
    Ik had bij mij vorige zwangerschappen al snel gevoelige borsten dus zolang klik die nog niet heb ga ik nergens vanuit.

Haha Kreeftje, ja zou een leuke comeback zijn! Ik heb me rot gezocht naar t forum maar inmiddels ondenkt dat je bij statistieken ook kun terug vinden in welke onderwerpen je hebt geschreven en welke je bent gestart 😊

6. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    #126 Appel28, 23 okt 2015
    Laatst bewerkt: 23 okt 2015
    Ik dacht niet dat ik het ooit zou schrijven maar ik ben blij dat ik ongesteld ben! Pff dat is lang geleden! De laatste keer was in 2012! Na mijn mk meteen zwanger van mijn oudste, toen blind aangeteld van mijn jongste (1/2 bv gegeven) en na weer een half jaar een spiraaltje laten zetten dussss vandaar dat het zolang geleden is.

Zet mij maar op het nod lijste rond 30-11. Heb nu een cyclus van 38 dagen aangehouden heb altijd een langere cyclus gehad maar kan ook iets korter zijn. We gaan uit van het langste.

Nu weet ik ook ongeveer wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ik had twee weken geleden zo'n buikpijn, ik dacht nu wordt ik ongesteld maar na een paar uur was het weg, dus dat zal mijn eisprong wel zijn geweest! Nooit eerser gevoeld! Jullie wel? Voelen jullie je eisprong?

Wiehoe! 😀

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Fijn dan hè appel28 die zekerheid. Je weet nu waar je aan toe bent. En ik voelde mijn ei meestal wel. Kan niet goed beschrijven hoe het voelde maar de dichtstbijzijnde zijn van die korte heftige steken.

Op naar de eerste ronde meis. Succes

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Beterschap Lindy! Klinkt vervelend.
    En Kreeftje ook met jouw grote kleine man. Ik ken dat van de vorige keer nog wel ja, die opgezette buik. Gelukkig was het winter dan kun je nog iets met kleren. Maar met 6 weken heb ik mijn positiekleding alweer voor de dag gehaald. Ben benieuwd hoe dat nu gaat. Mijn kleren liggen trouwens nog bij een aantal vriendinnen... Hmm hoe ga ik dat eens subtiel regelen???

Fijn appel! Dan weet je ook dat alles het nog netjes doet! En ook handig dat je je eisprong voelt. Ik heb deze maand ontdekt dat mijn kleine steekjes wrslk ern eisprong betekenen.

9. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh bioluun dat heb ik ook! Mijn kleding ligt ook bij vriendinnen! Oepsie... Acha als het zover is zien we wel.

Ja fijn dat alles 'weer werkt 😊'

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik heb pas geleden al mijn zwangerschapskleding weg gegeven hihi
    agh ja,, met leggings en jurkjes komen we ook een eind :D.
    tegen die tijd kopen we gewoon zo leuk sqinny jeans bij H&m mama :D

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    @appel

Jij had ook een spiraal toch? Wanneer is die er uit gegaan?
    Buikpijn hier foetsie..haha raar lijf is het😆

Hier ook alles qua baby weg! Eerst maar eens mijn cycli terug hebben
    We hebben het hier wel meer over een 3de😊

Vind het leuk jullie te volgen☺️

12. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ongeveer 6 weken geleden. Heb jij ook nog een spiraal mama chan?

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik heb kwa spullen wel alles nog.. alleen de box wipper en badje heb ik weg gedaan.
    Agh ja dat zijn de kosten nie,,
    Voel me iets beter vandaag..

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hier heb ik eigenlijk de meeste dingen al weggegeven of verkocht. Kleding zowel voor mij als babykleding. Box, maxi cosi speelgoed want heb altijd gedacht 2 en dan is het goed maar ja hè. Nu niet meer. Maar gelukkig us er zoiets als mp en fb waar ik redelijk los kan gaan.

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O sjips nu ben ik ook ziek :( Gisteren stijve nekspieren zo erg dat ik niets kon en vandaag moehoehoe... Fijne vakantie! Haha gelukkig is vandaag vl thuis.

Babyspulletjes heb ik ook allemaal weggegeven maar het meeste aan een vriendin die weet dat we een derde willen. En ik hoop dat ik de rest van m'n zus over kan nemen. Haar jongste is net een jaar. We zien wel. We zullen ook de zolder nog moeten verbouwen.

16. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Haha, grappig om te lezen. Wij hebben namelijk ALLES nog! Van ml mocht ik nooit iets weggeven/wegdoen omdat er nog een derde zou komen. Dat stond voor hem al helemaal vast! Ik liet hem altijd maar gewoon een beetje gaan (genoeg ruimte op zolder) en nu blijkt dat het toch wel handig is geweest. Wij hebben dus op zolder rijen met dozen staan met jongens-, meiden- en zwangerschapskleding! Ook alle andere spullen (babytub, box, kolf etc) hebben we gelukkig nog.

Hier nog totaal geen signalen van een eisprong dus ik ga morgen pas beginnen met ovulatietesten. Moet wel zeggen dat ik het ineens allemaal heel lang vind duren. Had het idee dat die 4 weken bij de vorige twee pogingen steeds voorbij vlogen maar ik ben nu echt de dagen aan het aftellen. Vind die 4 weken echt voorbij kruipen. Nog maar een paar dagen!

En beterschap voor alle zieken! Hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt!

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hey, nee hij is er 6 oktober uitgehaald..

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hallo dames

Aan alle zieken beterschap!

hier ook alles weg gedaan:p, als het goed is gaan ze hier de zolder isoleren en krijgen we een vaste trap van de woningbouw...
    dus zoonlief kan op zich naar boven, vind hij stiekum vet stoer met zn 7 jaar:D

Hier dacht ik, als ik nou eens om de paar dagen met zo n ovulatie test test, misschien kom ik er dan achter waar ik zit in mijn cyclus...of kan dat niet zo? ik heb er geen verstand van. weet wel dat die vandaag nega teste..

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ben je wel al ongi geweest na verwijderen spiraal ?

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    nee alleen 2 dagen bloed verlies, dat was van de spiraal zei de dokter..

Deel Deze Pagina