Mag ik vragen wat jullie beren op de weg waren? Het helpt me misschien met de twijfels weg te nemen. Hoe wel ik praktisch geen beren meer zie...Heb 7 pers auto en hebben nog een zolderkamer over. (Alleen waar laten we dan alle troep die er nu staat?) Het is meer kunnen we het financieel zo dragen dat we nog wel dagjes weg kunnen/vakanties ed. Maar goed hoeven natuurlijk Niks meer te kopen. Vakantie gaan we dit jaar niet met vliegtuig, maar met tent. Voor de jongens even leuk! Kinderopvang word een flinke kostenpost, maar met de oudste naar school is dat straks ook wel te doen. Dus eigenlijk gaan de beren langzaam wel weg
Lindy jij voelt je innesteling! Haha, ik had dat ook zo vroeg al hoor. En Aynil ook! Ik denk dat je al eerder dan 5dpo symptomen kan krijgen Lola en Kiera jullie moeten nu wel even volgen he, maar als ik dat zo lees komt dat wel goed hoor! Wauw Fabrosa! Wat een ongebruikelijk verhaal! Toch fijn dat er iets van hoop is, maar dat je tegelijk nuchter bent in hoe het kan verlopen. Ik duim mee voor je! Ben heel erg benieuwd hoe het met Melzoe is... Beccy volgens mij heb je in je laatste bericht alle beren al weggeschreven Bij mij precies zo: auto! past toch best (ook 7 personen); kamers in huis! Ach zolderkamer erbij maken; Druk! en opvangkosten! Ach de oudste gaat dan naar school; vakanties! Ja dat vind ik nog wel een dingetje, maar geen onoverkomelijk iets. Iets beter zoeken naar goede huisjes of een iets grotere tent. En ik verdien niet slecht dus dat komt ook wel goed. Ik zit al de hele dag te denken aan mijn buikgroei. Ik moet nog drie weken tot de kerstvakantie en als ik afga op de vorige keer toen ik met 6 weken al positiekleren ging dragen en op hoe mijn broek vandaag al niet lekker meer zat; hoe houd ik dat in hemelsnaam nog verborgen al die weken! Ik hoop zo dat ik voor oud en nieuw een echo mag! Hopelijk zijn ze bij mijn praktijk net zo lief als bij de jouwe Aynil! Ik ben 31 dec 8 weken.
weet bijna zeker dat mijn ei geweest is,, mijn slijm was toen echt draden trekken en nat, en bbm was open en hoog, en nu is het hard en gesloten en laag, en mijn afscheiding is momenteel minimaal,, als mijn temp morgen mooi gestegen is weet ik zeker dat ik mijn ei heb gehad ,, krampjes zijn nog steeds, heb ook minder eetlust vanavond blehhh.. ben benieuwd,, werden de krampjes bij jou erger? na een paar dagen of bleef je dit gevoel zo houden?..
Beccy de wens is hier gewoon erg groot kleine gaat tijdens de borstvoedings periode bij ons op de slaapkamer inc met commode wil toch min 10 mnd weer vol houden, zodra hij/zij doorslaapt gaat hij/zij bij broer of zus op de kamer,. ik lag ook met mijn zusje vond het geweldig auto,: ja dat is hier nog wel een issue,, heb een peugeot 206 beetje klein,, opvang kosten heb ik niet bne helaas afgekeurd, zie wel beren op de weg met bijv samen met VL een avondje op stap gaan en dan oppas te vinden voor 3 kids,, maarja nu komt mijn zusje ook oppassen op 2 kids dus waarom niet op 3 kwa school geld ja in het begin kosten ze nog neit zo veel maar middelbare school wel,, maar daar sparen wij voor Vakantie gaan we eigenlijk alleen naar opa en oma boven in NL dus das goedkoop zet die beren lekker in de kast berg je zorg op het komt allemaal van zelf wel goed,, hoe denkt je Man er over?
HIHI ja daar moet je nu druk om gaan maken ik heb van mijzelf al een buikje dus ik ben bang dat ik snel door de mand ga vallen als ik eenmaal zwanger lijk te zijn,, positie kleding had k met de 1e pas met 14 wkn aan met 2e al vanaf 6 wkn,, ga voor je duimen dat je snel een echo mag krijgen
Bedankt voor je reactie lindy...mijn man staat er wat luchtiger in. Die zou er gerust nu al aan beginnen Haha. We gaan wel zien. Het begint wel steeds meer te kriebelen hier hoor! Mag donderdag op mijn newborn neefje passen...denk dat mijn eierstokken dan helemaal met me op de loop gaan haha
Beccy, mijn vriend zag voornamelijk beren. Ach die beren zie ik niet. We moeten toch een andere auto. En nee geen kamer over, maar met zijn 2en moet lukken. En er staat nu een grote kamer leeg, die deelden de zoons van mijn vriend maar de co ouderschap is momenteel van de baan en wat mij betreft komt die er ook niet meer. Want die jongens negeren mij, en zeggen lelijke dingen over mij tegen mijn dochter. Dus die mogen wat mij betreft voor als ze weer gaan komen en dan ws om het weekend die kleinere kamer delen! Inprincipe hebben wij wel een kamer over, mijn mijn vriend heeft een hobby 😂 en die kamer is daarvoor. Ach en financieel kan het, we verdienen alle 2 wel aardig en voor de studies sparen wij alvast! Ik voel mij alles behalve zwanger, maar die heftige krampen van vanmiddag zijn weg! Weet niet wat ik er allemaal van moet denken, ben er te veel mee bezig... Mijn humeur is trouwens bar slecht.. Kort lontje.. Wordt er gek van!
Hier waren er ook wat beren maar overal is en oplossing voor. Hier gaan de jongens ook op een kamer. Hopelijk in de toekomst een verdieping er boven op maar dan denk ik nu wel best ver aangezien we net de badkamer hebben verbouwd en strx de keuken willen doen. Ja of we moeten de postcodeloterij winnen hahaha. Auto tja ik was wel aan het kijken voor en andere. Alleen ml wil deze echt niet weg doen het is opel astra wordt en beetje passen en meten maar denk dat het goed gaat komen. Als de kleine is geboren is de jongste bijna 2 de oudste is dan bijna 3,5 ik zal dus met 3 kleine kindjes moeten slepen. Maja die kindjes worden vanzelf groot en denk dat net als met 1 of 2 je daar je draai in moet vinden.
hihi ik ben 5 wkn geleden tante geworden voor het eerst, bohh toen rammelde me eierstokken hihi toen voelde ik pas dat ik de juiste keuze aan het maken was,, maar hier na als wij gezegd zijn om een 3e uk te krijgen gaat de baby fabriek hier dicht,
kan een innesteling zijn geweest . spannenddd sommige vrouwen voelen helemaal niks kwa kwaaldjes voor hun NOD en zodra die zw test er is bammm daar zijn de kwaaltjes mijn vriendinnetje voelde ook helemaal niks,, en ze had zo iets van ja waarom zou ik testen wordt toch ongi, ze teste op NOD en ja hoor 2 dikke strepen ze was helemaal lam geslagen hihi daarna dubbel op klachten
gebruiken jullie trouwens multivitamines of andere dingen om zwangerschap te bevorderen? hier alleen foliumzuur eigenlijk,,
Lindy, Dan passen je symptomen wel bij een innesteling.. ik ga voor je duimen!! Bioluun, ik hoop het ook voor je dat je net voor t nieuwe jaar nog een echo mag krijgen.. jaa die buik word hier ook nog een probleem denk ik haha we gaan het meemaken.. Durf je al bij kreeftje en mij te komen staan of wil je nog even afwachten? Beccy, ooh ik lees t al wel.. jij volgt ons snel Lola,Morgen 4 dagen voor NOD.. ga je testje wagen? Ik zit lekker geinstaleerd op de bank met een mok warme chocolademelk (nieuw verslaving) en een dekentje en me laptop.. ik ken t hebben zo hahahaha ik heb ook nog iets verslavend met eten en dat is boterhammenworst zo uit t vuistje en rijstewafels met appelstroop yummieee hahaha
Ik slik foliumzuur met vitamine D van de KV.. Alleen had de VK gezegd ik nu beter over kon op een complete mama vitamine.. dus morgen even halen.. dan neem ik gelijk nog een testje mee om te kijken of ik al een knaller heb daar ga ik wel vanuit maar wil t ff zien hahahaha
Aynil: we gaan het afwachten, het zit alleen aan de linker kant en is trekkerig gevoel met steekjes en af en toe kramp heb ook last van mijn bekken,, ben benieuwd wat mijn temp morgen doet lekker toch onder dekentje boterhamenworst jammiejjj rijtewafels ook lekker ik heb om half 6 gegeten en heb net al een snicker weg gewerkt,, heb gewoon nog trek,, :d die knaller zou wel geweldig zijn ik zou zooo graag OOIT eens een CB digitaal met zwanger in mijn handen willen hebben, heb bij beide kids eigenlijk nooit met cb getest,, waarom weet ik eigenlijk niet hihi