Aynil, woensdag wil ik een testje wagen! Ik zit woensdag op 10dpo! Kan niet wachten.. Haha heerlijk die nieuwe verslavingen! Haha.. Lindy, foliumzuur met vit. d. Ook van het kruidvat! Kreeftje, wij winnen de postcodeloterij jackpot al hoor! Ik zit ook op de bank met laptop, maar dan zit ik met huiswerk. Ik moet een reflectie verslag voor intervisie schrijven, heb zo'n hekel aan intervisie... Yuk.. En nu moet ik ook.nog eens 2 leerdoelen uit mijn duim zuigen.. Zit in de weerstand! 😂 Ik was heel impulsief op een aanbod van mijn werkgever ingegaan over een post hbo opleiding.. En op deze momenten heb ik spijt!!! Haha
Beccy ik heb me er nooit druk om gemaakt. Hier gaat de fabriek ook dicht bij 3. Al zou manlief er dan nog wel 1 bij willen. Manlief was ook al veel eerder klaar voor 3e dan ik hoor. Maar goed hij kan de pot op. 😂
Hier slik ik vitamine B complex van de kv. Daar zit ook 400mcg foliumzuur in. Mocht ik zwanger zijn straks, dan ga ik weer over op de multivitamine van de kv. 😉
Ik heb dat dus precies andersom.. bij de 2 vorige zwangerschappen heb ik meteen na lichte streep cb gedaan en daarna niet meer getest.. nu heb ik dus me testjes tot een dag voor NOD op laten lopen en wil ik weleens zon knaller zien die ik dus nooit gezien heb van mezelf haha
Lola gelukkig hebben wij geen intervisie. Wij lopen aardig gelijk op dan. Ik zit morgen op 10dpo. Nog ff w8en hier kan het toch weer redelijk goed volhouden. 😆
Ik wacht nog even op de test van morgen Aynil. Ik ben op zich wel overtuigd maar wil het niet jinxen. Ik slik de mama compleet van Davitamon. Die is duurder maar daar slik je er maar 1 van per dag.
Kiera, jij morgen 10 DPO hup hup testje wagen hahahahha Bioluun, haha ik begrijp het hoor ik wilde ook eerst even afwachten..
Oke wie had het net over snickers! daar heb ik nu dus zin in hahaha gelukkig heb ik die in huis.. nu nog onder me dekentje vandaan en pakken hahahha
ik heb ondertussen rijstewafel gepakt met kaas jammiej ik ga zo nog maar eens op zoek naar wat er nog meer voor lekkers is hahaha FOUT,, ben net 1 kilo kwijt,, vreet hem er meteen weer aan zo hahaah
whahahaha we brengen elkaar op ideeen ach hopelijk komen er de komende mnd nog een aantal kilo's bij en dan daarna weer lekker de sportschool in om klaar te stomen voor de volgende zomer hahahha Nu lekker eten..
hahah echt he,, ik ben bij beide kids echt tonnetje rond geweest, meer dan 25 kilo was ik zeker bij gekomen
Aynil mijn hcg loopt langzaam op. Met beide zwangerschappen had ik met 12dpo echt een supertuurstreep. Was bijna teleurgesteld bij de jongste. Toen zag ik hem in daglicht pas en niet met licht bij de lamp. 😰 Dus vandaar dat ik liever nog even w8. 😆
balen dat het zo langzaam op loopt,, ja als je z`n tuurstreep hebt zou je pas een bloedtest aan kunnen vragen denk ik,, dan heb je wel meer duidelijkheid,,
Lindy kwa traagheid valt het ook we mee. De testen zijn eigenlijk gemaakt om op of na NOD te testen hihi Met NOD wel knallers dus moet daarvoor geduld hebben 😆 Nou heeft het natuurlijk ook te maken met de snelheid van innestelling. Mss waren die bij onze kids traag.
ohh op die manier hihi, hier duurde het ook even voor ik positief testen continu tuurstreepjes, en ineens BAM daar stond ie hihi volgens mij heb ik wel 6 testen gedaan bij de 1e voor ik het geloofde
Kijk heb mn foto's nog. Deze test is dus niet van nu he!! Dit was van de zwangerschap bij de jongste. 12dpo
Oh kiera, jij kunt al bijna testen!! Joepie!! Snap wel dat je even wacht.. Bij jongste had ik achteraf gezien op 9dpo al een lijntje bij oudste 1 dag na nod pas echt iets wat je dacht van... Een tweede lijn. Ben natuurlijk nog een stuk of 5 keer zwanger geweest en daar testte ik meestal op nod. Toen had ik die drang niet. Bij jongste heb ik zo'n 30 testen versleten gok ik.. Pffff was zo onzeker met die zwangerschap.. Dacht in de eerste ronde raak, dit moet wel fout gaan... Maar goed ging het niet. Blijkbaar waren mijn ex en ik gewoon geen goede match! 😂