Dit waren wel testen van madcare. De eerste vertoonde ook nog is een dubbele lijn. Toen dacht ik laat ik er gelijk nog 1 tegenaan gooien. Vandaar 2 testen. Op NOD kv2v5 getest en die knalde. Maar toe had ik ook symptomen die ik nu niet heb. Mn borsten deden veel pijn ik had hele andere krampjes en soort ballon gevoel achter schaambot. Ook steekjes daar. Ook gaat er nu door mn hoofd ik kan nog niet zwanger zijn in de 1e ronde. Die andere 2 waren ook zo snel raak. 2e en 1e ronde. Het gemiddelde moet toch ergens vandaan komen. Misschien ben ik er nu wel teveel mee bezig....😱
❤Nod Lijst❤ MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 10/11 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 15 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun ❤afspraken❤ Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo ❤Kriebels❤ Girly1985
Kiera. Ja dat denk ik ook steeds... Kan toch niet zo snel!! Bioluun, super!!! 🎉 Loopt idd mooi op!!
Mooi testje hoor bioluun! Gefeliciteerd! En lindy nu op het wachtbankje. Oooo meiden jullie laten me kriebelen haha..ik ben nu ongesteld bleh. Denk nog 1 of 2 pilstrippen..of misschien...haha we zien wel. Ga nu eerst eens werken.
Loopt mooi op bioluun💕 Hier had ml geen zin dus was niet echt lekker, ben ik nu dan te laat? Bmm hoog en hard op de dag van die posi test en geen echt draden trekkend slijm. Ik vind het maar raar! In tegenstelling tot eerderdeze week
Ik had op de dag van de positieve test ook geen dradenslijm, maar een dag (of twee?) later wel een klein beetje.
bioluun wauww ze lopen mooi op mooie banner staat je ssuper.. Kijk ik durfde ook weer een banner nu ik zeker van van mijn cyclus/ei nog 10 dagen .
Kiera, die zijn idd heel licht ja.. wel goeie symptomen dus ik ben benieuwd! Bioluun, jaaaa heel mooi opgelopen! Lindy, yesss lekker op t wachtbankje!! (Neem nog een rijstewafel) haha Mamma Chan, t zou nog kunnen maar dan moeten jullie vandaag echt nog even aan de bak.. Beccy, haha stop vast met de pil en ga aan de condooms als je er dan echt voor wilt gaan heb je al wat meer inzicht op je cyclus.. Want als je eenmaal wil dan wil je en dan is er niks zo vervelens als niet weten wanneer ei of ongi. . Vraag hier maar eens hè dames haha..
Bioluun nou mooie testen hoor! Kijk het lijstje bevat al 3 zwangere! 😆 Lola gelukkig ben ik op dat punt dan niet de enige. Lindy yay nu zeker weten op w8bankje kom er gezellig bij! Aynil toen had ik echt opvallende symptomen. Nu niet echte duidelijke. 😕 Beccy idd wat Aynil zegt stop lkkr met de pil. Je lichaam heeft soms even nog om je cyclus goed te zetten. Mocht je nog niet zwanger willen worden, dan kan je voor je ei condooms gebruiken en een aantal dagen na je ei gewoon zonder. Dit doe ik inmiddels al 1,5 jaar hihi maar ja ik voel wel mn ei. Dus weet altijd wel dat ie geweest is. 😉
Hoi meiden wat kletsen jullie veel zeg. Ik ben een behoorlijke tijd niet geweest. Dat heeft verschillende redenen gehad. Ik was niet fit en zat met mezelf in de knoop. Ik merkte dat ik het zwanger willen zijn en alles wat daar mee te maken had even helemaal los moest laten. Daarna kregen we te horen dat via school er een gedragsdeskundige wordt ingeschakeld voor onze oudste. Hij loopt erg achter blijkt nu in ontwikkeling en gaat nu ook voor zijn klasgenootjes en de juffen weten ook niet goed meer wat ze nog meer kunnen doen. Toen dat een beetje gezakt was kreeg ik te horen dat mijn moeder werd opgenomen in het ziekenhuis. Wrs het vocht van een koortslip die naar binnen is geslagen en zo haar hele onderrug heeft vast gezet. De ha dacht aan hernia dus heeft ze zware medicatie gekregen. morfine, valium en nog iets. Dat schijnt het juist verergerd te hebben. Daardoor lijkt haar blaas verlamd te zijn. Nu gaan ze daar onderzoek naar doen. Het is dus maar de vraag of ze komende zaterdag thuis is voor pakjesavond. Nou dat was mijn verhaal wel een beetje in een compacte versie. Nieuwe meiden welkom en succes en veel plezier. Zwangere meiden: YES van harte gefeliciteerd. Meiden op het wachtbankje: Succes. Ik heb denk ik wel 30 pagina`s terug moeten lezen dus ik alles gelezen maar weinig onthouden. Ik probeer weer wat vaker te komen buurten
Beccy: spannend gooi die pil in de prullebak en join the club vruchtbaar groepje zijn we JOEPIEJJ ik ben zoo blij om officeel op het wachtbankje te mogen. heb nog steeds steekjes en trekkerig gevoel in mij buik links,, aan die kant ook duidelijk mijn eisprong gevoelt,.. nu gaat het wachten pas echt beginnen . Kiera; hoe voel jeje?
girly1985 he jeetje wat een heftig verhaal van je moeder, wist niet dat dat kon joh,, hoop dat ze er snel weer boven op is. wat betreft je oudste, hier ook een dochter die in de molen zit, ze loopt ruim 2,5 jaar achter is bijna 8 jr, ze zijn nu bezig om haar naar speciaal onderwijs te doen, ook heeft zij allerlei onderzokeen gehad daar uit is gebleken dat ze ADHD heeft dyslexie en een zware concentratie stoornis, heftig maar het heeft ons echt duidelijkheid gegeven en rust, hoop dat je snel weer je zelf bent, het is zo vervelend als je met je zelf in de knoop zit, hele dikke knuffel
zwangere dames: hadden jullie na je ei ook het gevoel dat je blaasontsteking heb ofso? het voelt zo drukkend.. moet ook veel plassen, doet geen zeer,, dit kan ik toch nog niet voelen nu ? van een eventuele zwangerschap,
Dank je wel Lindy, Kun je ( eventueel in een pb) wat meer vertellen over de procedure? want daar komen we niet helemaal uit. Zoals het er nu naar uit ziet is het voornamelijk het sociaal-emotionele gedeelte waar hij zwaar bij achter loopt. Tevens moet hij voor zijn leeftijd toch wel van die bezempoppetjes kunnen tekenen maar dat kan hij ook nog niet en zo nog een aantal dingen. Ja van mijn moeder wisten ook niet dat het kon. Dus niet alleen gevaarlijk voor kleine kindjes.