Bioluun: jaaa keurig Gefeliciteerd wanneer wil je de VK gaan bellen. Fijn dames vruchtbaar clubje hahaha. Dol op positieve testjes wie volgt Girly: Hier ook de oudste met algehele ontwikkelingsachterstand. Hij is 2,5 vermoeden is dat het deels door zijn oren komt. Door vele ontstekingen zaten deze dicht en daardoor hoorde hij slecht en bleef de spraak ook weg. Dat in combinatie met dat hij in ze ontwikkeling al wat achterloopt heeft voor en flinke achterstand gezorgd. Hij zit nu op een speciale peuter opvang 3 dagen per week met extra begeleiding en klein groepje kinderen. Sinds hij daar zit gaat hij met sprongen vooruit het gaat erg goed. Ik snap en begrijp je zorgen zelf kom ik ook van een speciaal onderwijs. Ik kon op de basisschool niet goed mee komen en eenmaal in groep 4 redden ik het niet meer en ging naar en speciaal onderwijs. Maar geloof me alles komt goed mijn moeder heeft altijd achter mij gestaan en gesteund. En ik heb veel bereikt en een goed leven ondanks dat ik niet zo goed kon leren. En die leeftijd trekt geven moment recht als ze straks en jaar of 16 zijn dan zijn ze allemaal gelijk.
Lindy ik voel me heel goed. Alleen vandaag weer het gevoel alsof mn eten tot mn huig zit. Nou ben ik wel een beetje aan het hoesten dus wss komt het wel daardoor. Dus ik denk dat het gewoon niet raak is. Girls welkom terug. Ja we kletsen met zn allen heel wat af. 😆 Succes met je oudste lijkt me niet makkelijk om zoiets te horen te krijgen. Zo te lezen kamp jij niet alleen met dat probleem. Hier hou ik mn hart ook vast. Mijn oudste had ook onwijs vaak oorontstekingen en was altijd verkouden. Inmiddels heeft de kno arts zijn amandelen verwijdert en hij heeft buisjes. Maar zijn uitspraak gaat helaas nog niet met sprongen vooruit. Mamachan ik heb geen idee tot wnnr je het gezellig kan maken met testen.
jeetje meis, hopen dat je voor jullie zoon de juiste hulpverlener te pakken kan krijgen, dan komt het vast goed! sterkte met je moeder!
Mamma Chan, vanavond is prima hoor! Ga er voor! Lindy, ik had precies een week geleden ook het idee dat ik een blaasontsteking had. Zware onderbuik en veel plassen Klinkt goed hoor! Kiera, geef de moed niet op he! Ik zou van het positieve uitgaan, al snap ik ook dat je meteen je symptomen wil wegschrijven om teleurstellingen te voorkomen. Wauw girly wat een heftige tijd. Sterkte ermee. Lastig proces met je zoontje, maar wat Lindy zegt: vaak levert het uiteindelijk meer rust en begrip op. Hier: Ben vandaag eerder naar huis gegaan van mijn werk. Bah wat ben ik moe en mijn buik voelt vervelend (lastig uit te leggen). Daar kon ik me niet echt mee concentreren en al helemaal geen 30 pubers in toom houden! Dus maar ziek gemeld. Heb ook de rector maar meteen verteld waarom... Hij was ontzettend enthousiast En snapte ook dat ik naar huis wilde. Hij heeft zelf ook 3 kinderen, dus heeft wel eea van dichtbij meegemaakt. Ik hoop alleen wel dat dit niet standhoudt hoor. Bij mijn tweede zwangerschap werd ik door de arbo verplicht vrijgeroosterd in de middagen op een gegeven moment. Dat duurde een paar weken. Tja dan kan ik het natuurlijk helemaal niet verborgen houden...
Biolunn, jaaah, oplopende testen! Gefeliciteerd!!!! Vruchtbaar clubje, who's next met een positieve test? Beccy, wat sommige al zeggen: Ik zou stoppen met de pil. Het kan even duren voordat je cyclus weer op gang is. Echter moet ik er wel even bij zeggen: Tenzij jullie er voor de volle 100% achter staan en het gebruik van condooms niet erg vinden. Ik had wat ongemakken van de spiraal en wij willen een derde. De bedoeling eerst was om in januari voor het echt te gaan. Eind oktober ongeveer spiraal eruit laten halen en tot voor kort het gedaan met condooms. Maar wij vinden condooms echt verschrikkelijk. Condooms is zeer zeker een optie, als je eerst wilt ontpillen zonder zwanger te raken (al is de kans om zwanger te raken door condoomgebruik natuurlijk ook aanwezig). Girly, jeetje wat een heftige periode heb je achter de rug zeg! Of liever gezegd, je zit er nog middenin en in sommige gevallen sta je pas in het begin van die rollercoaster. Echter ik herken je situatie wat betreft je oudste wel. Wij zijn nu het traject aan het afsluiten met onze oudste (vermoeden op autisme). 10 december hebben wij hiervan het eindgesprek, na een lang traject. Wij weten wel dat hij op alle ontwikkelingsgebieden achter loopt. Hoe lang weten wij nu nog niet. Zijn IQ is ook getest. Mijn buurvrouw en tevens een vriendin van mij heeft een zoon met PDD-nos en ik geloof ook ADD. Zij vertelde mij dat mijn zoon ook nog wel eens op het speciaal onderwijs terecht gaat komen. En ja, ook ik denk dat aan de hand van het aantal leerlingen in zijn klas (nu 26, in april/mei 36 op 1 juf), heel slecht rapport (wel rieel). Zoon geeft aan het "te druk" te vinden in de klas en dat hij gek wordt van de kinderen in zijn klas. Ik heb al wel bijna 3 jaar een vermoedde dat er "iets" is met hem, maar ik ben never nooit serieus genomen.
thnx meisj geeft me hoop hiih lekker even eerder naar huis is ook fijn, wat fijn dat de rector zo super leuk reageerde niet te ver vooruit denken meid iedere zwangerschap is anders, wanneer wil je de vk gaan bellen
Net bij de tandarts kinder kliniek geweest mijn zoontje wordt 31 dec geholpen onder narcose,, bohhh ik maak me er nu al druk om zijn gebit is er zoo slecht aan toe,, er moeten 2 kiezen uit,, en 4 gemaakt worden die hebben gaatjes van onderaf
Vk bellen? Is dat nog niet te vroeg? Wilde morgen bellen eigenlijk... Dat is nog steeds voor nod dus vond dat al 'brutaal' Aan de andere kant, hoe eerder ik bel, hoe meer kans op een echo voor de 31ste! Wat vinden jullie?
Lindy, hier hebben we dat ook gehad met zoon! bij de bijzondere tandheelkunde, onder narcose 6 gemaakt 3 eruit.. allemaal melk wellis waar maar goed, t is gebeurd. ging heel goed! succes ermee
Bioluun he bah minder dat jij zoveel last hebt op dit moment! Geef je ook biologie? Dan heb je wel weer een goede les te pakken namelijk voortplanting. 😂 Gewoon bellen hoor naar vk. Streep is een streep. 😉 Oei Lindy je zoontje nog op oudjaarsdag onder narcose. Mijn zoon kwam er hysterisch uit (wel geen tandartsbehandeling). Was de hele dag suf en moe.
ja kon op geen andere dag baal wel een beetje dat het precies die dag moet zijn maarja, dan maar heel de dag slapen,, en savonds vuurwerk kijken er zit abses onder zijn kies robin kwam ook helemal hysterische uit narcose van KNO neus en keel amandelen,, drama,, dus hou me hart vast,
Even ego.. Kramp, zere borsten... Zwanger gevoel.. Net 2 tussen 2 huisbezoeken door bij de Mac (wat erggggg) een test gedaan en een heel licht roze lijntje.. Krijg hem niet goed op de foto, maar heb er vertrouwen in dat ik er morgen eentje heb die wel te zien is!!
Ochjee Lindy dan vind ik wel dat de ta hem lang laat doorlopen. Klinkt erg pijnlijk. Iig veel succes! Lola yay jij de volgende!! Kom maar op met het roze. Nou ik kreeg net een flinke pijnscheut in mn bm toen ik speelgoed voor mn zoon wilde pakken. Stond op van de bank en stoen ineens een felle steek stond krom van de pijn. Zoonlief vroeg heel lief mama gaat het? Ja hoor kind mama heeft kramp. Zou het dan toch raak zijn.... We w8en nog geduldig 😊
*klaagmoment aan* Ik voel me zo neerslachtig, en mega chaggie! Manlief die geen zin had en mijn lichaam wat gewoon vreemd doet! Rond 25nov juiste symptomen wat hoort en buikpijn steken. En gister en vandaag juist niks btje buikpijn maar geen slijm ja korrelig Mijn gevoel zegt wat anders dan die test! Ik denk echt dat mijn ei 25/27 is geweest.. Stom he..klaag hier maar even😒 Ben er gewoon even klaar mee en heb deze ronde al afgeschreven😪 *klaagmodus uit* sorry moest even
Mamma Chan ik snap dat je er even helemaal klaar mee bent. En je mag hier zeker even klagen. Het forum is om dingen te delen! Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je is. En dat je ei al geweest is en misschien wel goed benut. Soms kan je lichaam echt raar doen...