Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O lieve schat, is het niet beter om dat tempen even te laten zitten? Je weet dat je langzaam opkruipt in temp. En soms vinden de dames het moeilijk om buiten de gebaande lijntjes te denken. Ik vind jouw kwaaltjes veel belangrijker. Kan me niet voorstellen dat dat tempen je nu meer gemoedsrust geeft... Daar is het toch voor bedoeld? Je kunt ook zonder tempen lekker doorklussen en dan volgende week er een keer een test tegenaan gooien...
    Knuffel!

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Haha gezellig! Zal straks bij het plassen even aan jou denken dan :p

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
  4. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Morgee meiden, hier oudste dag vrij dus konden ff lkkr blijven liggen.

Lola: ondanks die veeg zie ik echt een streepje die echt tot boven loopt. Zou morgen of strx gewoon nog en test doen.

Bioluun: wat lopen je testen mooi op!!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    😂 Ja lijkt mij leuk!!! 😂

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Kreeftje, lekker dat de oudste vrij is!

Ja hij loopt wel echt door... Pffff kan naar niets anders als de test kijken!

Vanmiddag gaat oudste met een vriendin mee naar ballet, dus dan naar het kruidvat. Nu kan ik niet. Nieuw laminaat wordt tussen nu en 1 uur geleverd...

En babygirl slaapt nog.. Ze gaat steeds langer slapen tegenwoordig...

7. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    zo nou toch iedereen aan het klagen is mag ik ook ff haha ookal zon k*t nacht gehad.. hangt iets in de lucht denk waardoor die kids zo slecht slapen haha..

Lola, Ik zie t streepje ook hoor.. is ie roze of grijs? morgenvroeg duurt nog lang ja mss ben je wel een middag tester dus ik zou zeggen ren naar de KV haal een paar pakjes 2v5 in huis en test vanmiddag nog eens hahaha

Bioluun, Wat fijn dat je baas zo mee leeft.. Wauw wat loopt die mooi op zeg!! Ik stond gister in de KV met testjes al bij de kassa zei haalt dat pakje over de scanner komt me SM binnen gelopen.. nou ik wist niet waar ik t zoeken moest ik zeg snel tegen de cassaire doe die maar snel weg.. huh wat bedoel je? mee draai ik me om naar me SM en hoor ik haar zeggen ow ik snap t al. pfieuw gelukkig.. haha ik hoop ze niks gemerkt heeft want voelde me heel ongemakkelijk en rood aanlopen pff nog geen testen in huis hahaha Wat super fijn mooi voor t nieuwe jaar nog een echo!! Over vertellen.. wij doen het op kerstavond dan zijn mijn ouders en mijn zussen hier en heb ik ook me echo gehad.. ik zat te denken om een schaaltje met beschuit met muisjes te maken en een shirt met 3e spruit erop die ik dan onder me andere shirt aan heb.. als ik dan hapjes ga halen doe ik me shirt uit en pak ik de schaal met beschuit met muisjes en dan kijken hoe ze reageren ik denk ze het meteen snappen en zo niet kan ik er nog wat bij vertellen haha dit is mijn gedachte kan nog veranderen hoor haha.. Ik heb me aangemeld bij augustus mama's maar nog niet veel geklets ik moet zeggen ik het anders niet zo goed bij kan houden allemaal haha

Girly, Jeetje meid wat heftig van je moeder.. en wat je zoontje betreft.. dat komt echt allemaal goed zodra hij op een andere school zit waar hij zich prettig bij voelt en kleinere groepjes meerder begeleiders dan zul je zien t menneke helemaal opleeft en vooruit gang boekt.. mijn zoontje zit op een ODC vanwege ontwikkelingsachterstand en een contactstoornis (vorm van autisme) we krijgen ieder jaar weer testjes om te zien hoe zijn ontwikkeling is en hoe het met de autisme gaat dat is moeilijk te zeggen omdat hij nog jong is plus die ontwikkelingsachterstand.. maar zodra hij daar naar toe is gegaan zagen we hem echt opleven en beter leren hij zit helemaal op zun plek daar en gaat super graag.. en boekt vooruit gang op zijn tempo dat is niet zo snel als andere kindjes maar dat geeft niet als hij maar vooruit gaat dan is dat goed..

Lindy, jeeejjj op het wachtbankje!! veel wacht geduld gewenst hahaha.. pff op 30 dec wat een datum zeg! maarja wat moet dat moet.. gerum een hele behandeling zeg.. Leuk idee zeg met die foto zo te maken!

Kiera,Spannend hopelijk nog meer roze hier:D Krijgt je zoontje Logopedie voor zijn spraak?

Mamma Chan, whahaha goedzo je eitje mooi nog kunnen benutten haha:D

8. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Ach Lindy wat een rot begin van de dag voor jou zeg! Maar probeer je niet teveel aan te trekken van je temp.. blijf het lekker gezellig houden en voor het geval dat.. maar aan jou symptomen te horen is je eitje echt al wel geweest hoor.. dikke knuffel vanuit hier!

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Thnx meis,, ik probeer het me niet aant trekken maar het is en blijft moeilijk..om het lis te laten..
    Ik probeer me aan mijj laatste strohalm vast te houden en even alles te laten rusten.
    Het zal de spanning wel wezen..
    Van samen loop van omstandigheden...
    Alles tegelijk.. slecht slapen, spanning..

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Lola ook ik zag op alle testen een heel licht lijntje!

Lindy waarom stop je niet met tempen? Je gooit Ws toch eerder een test ertegen aan dan op je NOD. 😊

Allemaal dus een klote n8 gehad.
    Leuke dromen houden jullie erop na haha.

Hier was de jongste ook aan het spoken had veel last van kiezen.
    Voordeel van mij is dat ze allebei rond kwart voor 9 wakker waren.
    Hier wat krampen beneden en nog steeds een licht blos. Dit laatste ken ik niet vanuit mn vorige zwangerschappen.

Door jullie wilde ik bijna een test pakken, kon me nog net bedwingen. Ik wil echt tot vrijdag w8en. 😉

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Haha Kiera wat knap!! Dat je kunt wachten!!

Zo laminaat is geleverd, even douchen met zijn alle (om de beurt) en op naar het kruidvat!! Haha!!
    Jongste was pas om.kwart voor 10 wakker, maar mijn vriend appte dat ze tussen 4 en half 6 wakker was en zelfs een fles heeft gehad.. Haha ik lag toen blijkbaar in coma!!

12. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lola Ik lijk inderdaad ook wel een streepje te zien. Jemig wat maak je het spannend! Wanneer wil je weer gaan testen? Als je borsten ook heel erg zeer doen, lijkt dat een positief symptoom toch? :)
    Jij hebt echt een hele aparte droom! haha. Nu nog een drieling krijgen... dat lijkt me zwaar... in een keer een groot gezin!
    Fijn dat jij lekker in coma lag toen je dochter wakker was vannacht.

Bioluun bedankt voor je lesje gister over urineconcentratie :p Jou testjes lopen echt mooi op. Super! En wat leuk dat je nog een echo krijgt in 2015 :D

Lindy Balen dat je man zo chagrijnig is. Veel sterkte vandaag ;) Misschien moet je het tempen wat proberen los te laten. Ik denk dat je je ei gewoon gehad hebt. Maar je kunt natuurlijk altijd voor de zekerheid lekker doorgaan met gezellig maken en op het w8bankje blijven zitten. Hoop zo voor je dat je ei al is geweest en dat ie goed benut is! Dikke knuff voor jou.

Kreeftje Heerlijk is dat als je lekker kan blijven liggen 's ochtends en dat je even niks hoeft. Even lekker genieten van de kids!

Kiera hou je het nog vol tot vrijdag? Knap hoor. Ik ben al plaatsvervangend nieuwsgierig :p Ik hoop zo dat er weer een positieve test bij komt. Het is echt een vruchtbaargroepje hierzo.

Ik ben vandaag erg moe; ook een rotnacht gehad met jongste. Steeds wakker en aan het huilen, maar lag wel gewoon in zn bedje, met speen en knuffel. En als ik dan bij m was geweest was het ook goed, maar na drie kwartier begon hij weer. Sneu voor hem, maar vond het ook vooral sneu voor mezelf ;) Ben wel op het werk; maar concentreren lukt niet echt.. naja maken er maar het beste van.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat het de eerste ronde raak zou zijn, maar toch hoop je stiekum dat het gaat lukken....
    Ik zit op cd14 en verwacht morgen of vrijdag ei te hebben. Zijn druk met gezellig doen, maar ik had gister ineens bruinverlies..... wat zou het kunnen zijn?? Ik gebruik geen ovulatietesten.

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ja je heb gelijk..
    Ik heb gewoon ff een baal dag,. Niks is gewoon goed vandaag.. blehh soms heb je van die dagen..
    Moet het gewoon ff los laten.. ben weer te obssesief bezig er mee

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

Hihi ja agh hij had een ochtend humeur denk ik..
    En is miss toch stiekem ook wel beetje zenuwachtig voor wat komen gaat.. merkt dat ik toch wel wat verander, en ik was niet te vriendelijkste tijdens mijn beide zwangerschappen 😌.. vooral de eerst 3 mnd en laatste maand was ik een heks,, (oopssssiej)

15. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Kiera: volgens mij hebben wij allemaal nog meer moeite met wachten tot vrijdag dan jij hahaha. Zo leuk toch die testjes.

Mamalol: Balen zeg zo een nacht pff die rot tandjes en kiesjes ook hier hebben ze er ook zo last van gehad. Jongste vorige week elke nacht om de zelfde nacht wakker en zat hij dan met ze vingers in ze mond.

Lindy: Hahaha hormonen nemen de overhand :D maakt niet uit voor een goed doel :p

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Kreeftje.. ik denk dat het door slaap gebrek komt dat ik zo stront sagerijnig ben 😝 kan dan zo moeilijk weer omschakelen en als mijn omgeving dan ook nog eens irritaties opwekr ken je me opvegen hahah.. agh ja we gan het zien..
    Heb nog steeds krampjes in me buik.. dus we gaan van het positieve uit en we gaan het zien.. moeten toch wachten😝 en wachten is niet mijn.ding hahahha

17. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Aynil nee mijn zoontje krijgt nog geen logo.
    Ik oefen eerst het 1 en ander thuis. Dat gaat redelijk. Het cb raad logo ook nog niet aan. Moet leuk blijven via peuterspeelzaal krijg ik ook niks te horen. Alleen dt het goed gaat. 😆

Ik w8 ook met testen omdat ik bang dat ik te vroeg ben...
    This nu 11 dpo. Mocht de innesteling langer geduurd hebben dan stijgt hcg natuurlijk later.
    Hahahaha dus ik laat jullie nog 2 dagen in spanning.
    Heb van onderen menstruatie actie kramp, en die heb ik normaal vanaf mn NOD. Dus stiekem denk ik wel dat het raak is. Durf het alleen nog niet uit te spreken.
    Eerst test zien! 😊

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    hahah straks is kruidvat leeg verkocht van de zwangerschaptesten :p

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Kreeftje ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig of je al een buikje krijgt?
    zit je baar moeder bij een 3e zwangerschap al sneller boven het schaambeen?.. :D

20. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Lindy ik vraag het me af hoe snel dat is...
    Bioluun weet jij dat misschien? 😊

Hier met de 2e zwangerschap trouwens pas met 20 wkn zichtbaar.
    Met 1e al met 12 weken en dat met maat 38 van boven en 40 van broeken.

Deel Deze Pagina