hier bij de 1e pas zichtbaar na 16 wkn, bij 2e al met 6 wkn positie broek aan en zichtbaar na 12 wkn ik gok dat als ik nu weer zo vlot groei ik het niet lang kan verbergen als ik nu zwanger zou zijn hihi voor mijn borsten groeien zoo giga snel dan haha
Lindy: Ben erg opgezet en zie er daardoor wel echt volop zwanger uit. Mensen kijken vol verbazing 10 weken?? tja opgezette darmen en lucht denk. Maar stiekem wel leuk dat mensen het daardoor wel al duidelijk zien.
Zo das al een opgezette buik Kreeftje! Heeft wel wat hoor! Ik hoop dat het bij mij niet zo snel gaat als ik zwanger zou zijn (het ons gegund is). 😊
Mamalol, ook al zo'n slechte nacht!! Kreeftje. Wauw, mooi buikje al!! Bij eerste had ik tot heel lang een bescheiden klein buikje alsof ik net iets te veel had gegeten.. Bij tweede had ik met 16 weken een buikje als kreeftje nu, ging in het begin hard maar eindstand viel het echt mee! Heb er net nog een kruidvat test tegen aan gegooid.. Net als gister echt wel iets te zien, maar te licht voor een foto. Het oploaden zal ie niet 'overleven' ik moet maar even aandachtverzetten en hopen dat ie morgen duidelijker is.. In principe.zit ik op 9 of 10 dpo dus geduld is een schone zaak!!
Bij alle zwangerschappen heb ik nu zo een buik gehad. Moet zeggen dat ik nu sinds deze week ook moeite krijg met naar de wc gaan daardoor lijkt het wel nog meer opgezet. Met alle vervelende ongemakken er weer bij die ik na de 1e zwangerschap heb opgelopen van het harde persen.
Ik kon me toch niet verzetten d8 leuk kado als manlief straks thuiskomt. Had toch 3 uur niks gedronken. Helaas omo wit!!! 😭😭😭 Dus ik w8 nu keurig NOD af. Mn lichaam heeft me deze 1e ronde blijkbaar in de steek gelaten zucht..... Of foute innestelling....
Ik ga er nu gewoon niet meer vanuit. Was kots misselijk dus d8 moet het weten. FF flink zitten mekken net....
Mooi buikje kreeftje! kiera...grrrr ff boos worden das wel even lekker' Hier druk geweest vandaag, temp 36.6 hmz hoop op een stijger anders wordt ik echt gek hoor! dan breekt mijn schoen hahah
Kiera, misschien te vroeg idd!! Anders gaan we beide voor ronde 2. Denk dat ik te maken heb met indrogers!!
Das ook vervelend Lola. Kut indrogers! Hier na 10 min turen (al te lang) dat ding in de bak gegooid. En anders rustig naar ronde 2! Hopelijk is het dan raak, want ronde 3 moet ik echt over gaan slaan....
Maar Lola als je een vage lijn hebt dan kan jij te vroeg zijn met testen. 😉 Tenzij die lijn tevoorschijn komt na de afleestijd.
Lola, weer een tuurstreepje! Netjes! Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet! Kiera je bent vast nog te vroeg hoor! Bij 10 dpo had ik ook dat eerste ministreepje, maar ik denk dat ik een ultravroege innesteling heb gehad. Jouw symptomen liegen er toch niet om? Overmorgen nog een keer testen met ochtendurine. Wel fijn om te zien dat je je niet in kon houden Kreeftje, mooi buikje hoor Ik had bij de eerste bij de 16 weken een klein buikje. Bij de tweede bij de 8 weken al, nu zal het ook zoiets zijn. Mijn dag ging beter dan die van gisteren! Vanmorgen nog veel last maar de rest van de dag ging goed. En dat terwijl ik drie lesuren over moest nemen van een collega. Nu lekker thuis. Ik merk dat ik nu beter ben ik even voor mezelf kiezen. Ik heb de kids nog even bij de opvang gelaten
Jullie weten toch dat de kv testen meer tijd nodig hebben tegenwoordig he! Je mag ze zeker nog een half uur aflezen.
Nou ik heb nog ff in de bak gegraaid (lkkr ranzig) nog steeds omo wit... Heb ook een bakkie gedaan met vriendin. En ja toen kon ik me al bijna niet inhouden toen ze vroeg of we nog voor een 3e gingen. Heeft ook meegespeeld. Mss wil ik het wel graag dat mn lichaam me flink voor de gek houdt. Of het eitje was niet goed. Zit nu op 11dpo dus zou dan wel mogen verwachten iets te zien...
Gelukkig ging het betwr bioluun! Haha Kiera, ik heb de halve dag met de test in mijn handen gelopen! Lindy hoe gaat ie daar? Mama Chan, hopelijk schier je temp.omhoog... Ik denk dat als er hier een innesteling heeft plaatsgevonden dat het afgelopen maandag was.. Toen ik die hele hevige krampen had! Pfff ik heb de dag met niets doen door gebracht.. Naast een uitstapje naar de stad niets gedaan.. Blugh..
Nou als ze binnen afleesbaar tijd komen dan ben je wel zwanger hoor. Maar dundanig weinig hcg dat ie hem verder door pakt. Jou testen klinken erg belovend! Morgen of overmorgen even met ochtend urine proberen. 😉