Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja had ik ook mama chan. Beetje bloedverlies na verwijderen.

Ik heb ook alles nog alleen zwangerschapskleding uitgeleend dus dat komt wel weer een keer terug. Ik vind het ook moeilijk om alles weg te doen, ook als ik zou weten dat er geen derde kindje meer zou komen. Onze oudste heeft nu een groot bed en we hebben haar babykamer laatst verkocht. Hadden ook geen ruimte om het op te slaan. Met een brok inm'n keel heb ik t verkocht. Wel een goed gevoel erbij maar zij was toch de eerste die in dat bedje heeft gelegen. Ahhh 😊

Ik vind het ook heerlijk om te rommelen in dozen voor kleertjes, te kleine erin en weer andere eruit halen. En dan even ruiken dan die kleine babykleertjes, heerlijk!

Ik was er ook veel mee bezig Queen vooral die eerste weken na verwijderen spiraal. Dacht bij alles, zou ik nu zwanger zijn? Nu ben ik er iets rustiger onder. Laat het over me heej komen we zien wel hoe het loopt.

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Pff ik heb een hekel aan de wintertijd :( Waar mijn vrienden gisteren nog blij waren met hun extra uurtje slaap, vreesde ik al om 5 uur beneden te zitten. Het werd 5:20.... Van mij mogen ze het afschaffen :)

Mamma Chan ik heb geen verstand van ovulatietesten maar als ik hier op het forum rondkijk doen mensen soms wel twee testen per dag om maar geen positieve test te missen. Als je om de paar dagen test doet heb je grote kans dat je je ei dus mist. De lh piek die je zoekt is namelijk maar heel kort.

3. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Poeh het hangt in de lucht denk.. Hier ook zwaar beroerd.
    Beterschap meiden!

Wij hebben kleertjes van onze jongen weg gegeven aan iemand die het hard nodig had. Van ons meisje hadden we uitgeleend aan me zusje dus dat hebben we nog wel al zal ik ook wel nieuw willen haha.. Commode hoezen en luierdoeken enzo heb ik ook niet meer wel nog babykamer kinderwagen enkel en dubbel in een maxicosi en Badje met standaard uitgeleend maar is er dus ook nog.. Dus de grote aankopen hebben we gewoon nog en met kleertjes kun je t zo gek maken als je zelf wilt er zit nogal een prijsverschil in BV zeeman en z8 haha
    Zwangerschapskleding heb ik ook nog..

Ovulatie testen idd iedere dag op het zelfde uur om je ei op te sporen.. Je hebt m zo gemist.

Hier valt het mee dochterlief kwam om half 8 bij ons liggen met een zee aan knuffels en kusjes.. Even de tv voor haar aangezet en ben ik om 8uur naar beneden gegaan met der.. Vl en zl liggen er lekker nog in..

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    wintertijd blehhh

hier ok veel te vroeg vogeltjes die op waren,,
    we gaan er maar ht beste van maken vandaag,,
    lucifer stokjes ne koffie zijn mijn beste vriend :p

iemand bekend met ovu testen van action?

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Lindy nee geen ervaring met de testen. Ik moet ook zeggen heb nooit ovulatie testen gebruikt want ik voel 7 van de 10 keer mijn eisprong. En wintertijd gelukkig niet zoveel last van.

6. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben de kids een uur later naar bed gedaan en wonderbaarlijk waren ze om 08:00 wakker! Dochter lag al om 2:00 bij ons in bed omdat ik haar vergeten was een luier om te doen... Stom. Ze is zo goed als zindelijk overdag. Gelukkig heeft ze nog lekker geslapen daarna.

Ovutesten had ik van sensitest maar eigenlijk nooit echt gebruikt. Wel inderdaad iedere dag doen op het zelfde tijdstip.

7. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Lindy ik had die van de action gehaald maar eigenlijk alleen om mijn gevoel te bevestigen. Precies dat begon te rommelen begon ik en tot me ei de dag dat ik voelde dat hij zou gaan springen knalde de test ook. Volgens mij weren die van de action dus gewoon prima

hier hebben we gelukkig alle kleertjes en alles gelukkig nog maar we zitten er natuurlijk ook nog midden in :D

Oudste was gister goed ziek in de ochtend koorts en spugen ML had hem onder de douche gezet en daarna kroop hij zelf in ze bedje en wilde gaan slapen sneu. Gelukkig vandaag alweer wat opgeknapt nog geen koorts gehad. Gister nacht en feestje gehad gelukkig hebben de mannen ondanks de wintertijd tot 07:30 geslapen denk.

Ouders en schoonouders zijn nu allemaal op de hoogte van de zwangerschap. Was erg benieuwd naar hun reacties maar ze waren allemaal blij verrast reageerde erg leuk :D

8. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat je goede reacties hebt gekregen. Ben heel benieuwd naar onze reacties mocht het ooit zover zijn.

Beterschap voor alle zieke!

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    :Dhallo dames

hier ook goed geslapen ondanks het uurtje..

dat testen wordt hem dus niet, elke x op de zelfde tijd daar denk ik toch niet aan:p, ik denk ook dat ik me ei voel hoor, elke maand..
    ik heb hier even zitten lezen en speuren en dingen die ik merkte aan me lijf opgeschreven en ik heb nu a.s weekend mijn ei ( als het goed is dan) ik ga dit eens even in de gaten houden;)

wat leuk kreeftje dat je het hebt verteld, en dat ze erg blij waren:D

10. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Ja ben ook echt en beetje opgelucht je wilt/hoopt toch ook gewoon dat je leuke reacties krijgt van je ouders en schoonouders.

Queen: Hoe gaan je ovu testen :D

Mamma chan: Nog een weekje spannend he ik vond in ene heel de maand lang duren. Eerst naar me ei dan nog wachten na ei pffff.

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    vanmorgen de huisarts gebeld.,.,
    helaas moet ik netjes wachten tot volgende week woensdag om half 3,, deze week zaten ze bom vol,,

agh ja,, dan maar een weekje mijn zinnen verzetten hihi is niet zo moeilijk kids hebben vakantie
    en wij hebben de pup van mijnzusje hier te spelen overdag :D
    wat een drukte maker,, ( hondje vind ik leuk maar te druk kan ook haha).. ik ben gesloopt nu al hahah
    Meneer wandelt vrolijk achter mij aan als of ik moeder gans ben haha.,, hij is naar de kinderen iets te enthousiast hihi,.

vant weekend mijn nichtje bewonderen :D en dan is de week al weer bijna om hihi,,

hoe is het met jullie meiden?..

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik wil ook ovu testen gaan gebruiken., na dat mijn spiraal er uit is,,

maarja,, wanneer weet je dat je echt ongesteld bent geworden?.

13. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    #153 Kreeftje89, 26 okt 2015
    Laatst bewerkt: 26 okt 2015
    ❤Nod Lijst❤
    Queen1986, Ronde1 NOD: 10 Nov
    Appel: Ronde 1 NOD 30 nov
    Mamma Chan: 6 okt spiraal verwijderd NOD 18 Nov?¿

❤Zwanger❤
    Kreeftje89

❤afspraken❤
    Lindy: verwijderen spiraal (datum)
    Kreeftje89: 1e Echo 24 nov

❤Oefenen❤
    Bioluun: ronde 1 start in Dec

❤Kriebels❤
    Aynil
    Girly1985

Nieuwe lijst is weer geupdate :D Open voor aanpassingen.

14. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Kreeftje, Super fijn je goede reacties kreeg. Weet zeker mocht er hier een derde nog komen iedereen super blij is.. Mijn moeder heeft gewoon al een paar keer gevraagd of wij nog een 3de willen haha hoe is het nu met je zoontje?

Appel, hier voorheen ook van sensitest, ik vond ze wel fijn.

Hier weer helemaal beter gelukkig!

15. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Lindy, jammer je moet wachten nog maar idd drukke boel dus zo voorbij..

Kreeftje, dat heb je mooi gedaan zo!

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik denk dat me nod 18nov is ongeveer, ik ga deze week opletten qua ei !

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mijn ha zei trouwens dat je als je na het verwijderen van spiraal nog niet ongie bent geweest je niet zwanger kan raken:( Sommige van jullie wel toch?

18. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    #158 Kreeftje89, 26 okt 2015
    Laatst bewerkt: 26 okt 2015
    Tnx Aynil, zoontje is alweer opgeknapt gelukkig.

Lindy: aww toch wel en beetje balen maar nog en week dat ga je redden hahaha. En menstruatie na spiraal tja geen ervaring mee, las bij de andere meiden na verwijderen en kleine bloeding en daarna zal je ms toch gewoon vanzelf moeten komen..

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    mamachan :das onzin.. ik ben zelfs zwanger geweest tijdens mij spiraal :D

je kan wel degelijk gewoon een eisprong krijgen :D
    ook al ben je niet ongi geweest

mijn vriendinnetje die had haar spiraal laten verwijderen
    niet ongi geweest en meteen zwanger :D

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Nou dan heeft die ha niet bij mij in de Biologieles gezeten! Haha elke eisprong geeft kans op een zwangerschap en ongesteld wordt je pas na een eisprong! (Kan ook zonder eisprong natuurlijk). Misschien dat je bmw (baarmoederwAnd :)) weer moet helen of zo zodat het wrslk beter gaat na ern menstruatie maar het kan best!

Deel Deze Pagina