Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, ben ik weer.
    Wilde er even niet mee bezig zijn, dus ook niet meer op deze pagina gekeken. Nu de eisprong er is, ben ik er toch wel weer mee bezig.
    Hoe is het met iedereen? Zie dat er weer nieuwe zwangeren zijn! Leuk en natuurlijk gefeliciteerd!

2. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier door alle drukte niet veel kunnen reageren hier. Sintkado's zijn in huis. Heb zin om de glinsterende oogjes van de kids te zien als de zak met kadootjes er is. Heerlijk.

Lola, wat leuk dat er een streepje te zien is. Hopelijk morgen nog donkerder en kunnen wij m ook zien!

Hier vandaag weer beetje bruinverlies.... Wat zal het toch zijn?
    Wel wat steekjes in m'n onderbuik vandaag, en denk ergens tussen gister en morgen mijn ei...... Vind t allemaal wel weer spannend.. Nu we er echt weer voor gaan.. Ik ga vanavond sporten, dus fijne avond iedereen!

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Geen idee wat het kan zijn Mamalol! Ik heb wel eens gehoord dat je bloedinkjes kunt hebben als je follikels groeien of springen, maar of dat waar is weet ik niet. Zou wel kloppen met je idee van je ei. Spannend hoor. Dus na het sporten ook nog even sporten :D ?

Lindy, tijd gaat heel traag inderdaad... Ik vond gelukkig die laatste week voor nod wel wat sneller gaan. Waarschijnlijk omdat donderdag mijn nod was en we dinsdag zouden gaan testen en op vrijdag (geloof ik) besloten toch maandag al te testen. Dan ben je er al bijna! Jij ging de 8e testen toch? Dit weekend is al druk genoeg dus voor je het weet is het maandag en dan mag je morgen al testen :D

Mommylove leuk dat je er weer bent! Heb je je ei al gehad? Spannend hoor!

Ik heb bedacht hoe we het gaan vertellen zaterdag! Ik vond Appels idee van die foto/film erg leuk, maar vl niet :( Nu kwam hij gisteren thuis met een enorme banketstaaf van zijn werk. Daar had hij al een foto van gemaakt en naar de familieapp gestuurd, zo van: ik heb iets lekker voor zaterdag! Die zit in een mooi doosje, dus die zie je pas als je hem opent. Nu heb ik bij de jumbo suikerstiften gehaald. Die zitten drie in een doosje: roze, blauw en wit. Net of het ervoor bedoeld is! (glazuur hebben ze alleen roze) Dus nu ga ik er iets opschrijven denk ik. Nog even bedenken wat... Gewoon 'zwanger!!'?

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    ❤Nod Lijst❤

MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov
    Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec
    Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec
    Lindy, Ronde 1 NOD: 10/11 Dec
    Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 15 Dec
    Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec
    Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec
    Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec
    Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec
    Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec
    Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec
    Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend

❤Zwanger❤

Kreeftje89
    Aynil
    Bioluun

❤afspraken❤

Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec
    Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo
    Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake

❤Kriebels❤

Girly1985

Even weer naar voren gehaald hoor :)

5. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dubbel sporten vanavond!! :p :D

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    bioluun leuk idee :D
    ben benieuwd hoe de familie reageert,
    en net wat je zegt,, na het weekend gaat het ook wel weer hard,
    als ik van mijn ei uit moet gaan heb ik mijn NOD 11 dec
    ik denk dat ik het probeer te rekken tot dindag 8 dec dan is VL ook vrij :D.. dan ben ik als het goed is 11 dpo
    maar ja weet niet of ik me maandag kan bedwingen hoor haha

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Dan ga ik wel met z'n tweeën 1 keer sporten oke :)

8. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha.. Is goed bioluun! Wat voor sport doe je?

Leuk idee voor zaterdag! Je kan er ook de tekst.. Derde.. In blauw roze wit schrijven.. Kijken of hij dan direct landt.... Haha

Wil iedereen trouwens het geslacht weten van te voren?
    Wij niet 😃 eerste wisten we het ook niet, tweede wel.

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ja wij willen het geslacht weten van te voren :D
    bij beide wisten wij het hihi..

10. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mochten we zwanger worden, dan willen wij het zeker wel weten. Al is het om bepaalde dingen weg te doen en nieuw te moeten kopen.

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Mamalol ik doe aan sha'bam en zumba. Zumba ken je vast en sha'bam is hetzelfde maar dan meer 'gewone' muziek ipv salsa.

Wij willen het geslacht zeker weten! Bij beide zwangerschappen wisten we het en hebben we het ook meteen aan iedereen verteld. Kan het toch niet voor me houden en ik zou het vreselijk vinden als mensen bij alles wat je zegt zich afvragen of ik me nou per ongelijk verspreek.
    Bij de tweede zag ik het tijdens de 20-weken echo al voordat we gingen kijken naar het geslacht. Bij de meting van het bovenbeentje kwamen al duidelijk twee ballen in beeld :D Vl had het niet gezien :)

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik vind het kwa praktische overwegingen gewoon makkelijker,
    ik heb een Meid en een jongen,
    en dit waren beide winterbabytjes, heb wel heel veel bewaard,,
    maar ja stel wij krijgen een zomer baby,, dan zijn die dikke fleece winterpakjes veel te dik en warm,,
    en ook omdat het tegen woordig gewoon giga moeilijk is Om LEUKE neutrale kleertjes te krijgen :D

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Mommylove welkom terug! Kan je al op w8bankje of moet je ei nog komen?

Lola ik zie hem hier ook niet helaas. Foto is ook erg wazig Als jij hem wel ziet goede hoop houden! Over 2 dagen is je hcg verdubbelt dan nog testte wagen. Ze lopen langzaam op.😉

Mamalol niet zo hard seksen he... grapje... het zou idd van je ei kunnen zijn.

Bioluun jij niet meer testen hoor! Zwangerder dan dit wordt je toch niet hihihi 😂

Pfff hier onwijs veel kramp. Inmiddels al 4 x toilet geweest. Begon hard nu dun. Buikgriepje??? Eten zit ook nog steeds kwa gevoel tot mn huig. Heb er geen last van met eten en drinken. Dan gaat het even weg.

14. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiera, ergens deze dagen moet de eisprong komen. Doe et zonder meten, alleen met zo'n app. Zag aan mijn slijm dat die nu perfect was, dus gisteren lekker geklust haha. Mijn man wilde deze maand overslaan ivm verjaardag dochter in september. Nu hij weet dat ik dan ong. 28 aug. uitgerekend zou zijn, wil hij wel. Die slimmerd. Vooral dat de kans groot is dat ik toch weer vroeger ga bevallen. Krijg kleine baby-tjes.
    Maar goed, we moeten nog ff......

Buikgriep kan goed, maar goed kan ook iets anders zijn natuurlijk.

Misschien een foute vraag ,maar hebben jullie stiekem voorkeur? Hier wel, omdat wij al 2 meisjes hebben.

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Mommylove:
    hihi is geen foutevraag hoor :D

ik heb hier een MEID en een JONGEN
    en moet zeggen dat het mij nu echt niet uit maakt,
    kan me goed begrijpen als mensen alleen jongens hebben dat ze dan voorkeur hebben voor ene meid en anderzom :D
    maarja helaas kunnen we niet kiezen he :p

16. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Mommylove spannend hoor! Gewoon lkkr om de dag gezellig maken dan zit je zeker goed!
    Ik zou nog een meid erg leuk vinden, manlief een jongen.
    Bij ons gaat de gezondheid boven alles!! Al zwanger worden is op zich al een mooi wonder om nogmaals mee te mogen maken!
    Ook ik mag niet klagen wij hebben al een jongen en een meid.

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wij willen het geslacht ook weten!
    Bij de meiden wist ik het ook... En de buitenwereld ook!
    Heb geen voorkeur, maar een derde meid erbij lijkt mij te gek!!

18. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb stiekem na twee jongens ook voorkeur.. Maar voelt idd fout om te zeggen.. Je hoort ook zo vaak dat het mensen gewoon niet lukt om kinderen te krijgen, en dan ben je al zo blij met je twee kids... Welk geslacht dan ook. Maarja stiekem...... ☺️

19. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Nou stiekem zou ik wel een meisje willen hoor. Ook al een reden om het geslacht eerder te weten. Dan kan ik er even aan wennen als het toch weer een jongen is. Ook prima natuurlijk!

Sporten was toch wel lekker. Was even huiverig of het wel zou gaan, maar met her en der even wat extra rust ('drinken') ging het goed. Mijn zus heeft het denk ik wel door trouwens. Ze kijkt naar me en wrijft over mn wang en zegt: goh, je mist een stuk gezicht! en daarna kijkt ze naar beneden, richting borsten en buik. Ja, zeg ik, ben 2 kilo afgevallen, goed he! Kan het me ook inbeelden hoor, we zullen het zaterdag wel horen :D

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh op deze foto ook niets te zien. Het is de test die bij de ring ligt... Haha...
    Stomme indrogers...

Deel Deze Pagina