Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Ik weet dat ik ergens verkeerd zit (verkeerde topic) maar aan de andere kant voel ik mij hopelijk begrepen door jullie.

Ik wil namelijk heel graag gaan voor een 3e. mijn partner ook.
    maar ik ben zooo bang voor reacties in mijn omgeving. nog geen 9 maanden geleden ben ik bevallen van mijn 2e...en ik werk nog steeds bij dezelfde werkgever..ik voel mij zo bezwaard om te moeten zeggen dat ik dan voor de 3e keer zwanger ben. het scheelt dat ik callcenter werk verricht dus niemand hoef ik in te werken maar ik ben er zo bang voor...om die reden, angst voor reacties van mensen durf ik gewoon niet gaan voor een 3e...

zelfs vriendinnen supporten mij niet eens hierin :S op 1 na...
    de rest vind het onverstandig omdat het een aanslag op je lichaam is..dat snap ik wel..

ik zou bijna ontslag willen nemen van mijn werk omdat ik gewoon te bang ben voor reacties. het slaat nergens op..help mij dames

2. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi meiden.
    Het is hier even druk geweest met sinterklaas inkopen en gister op mijn kleine neefje van 7 weken mogen passen.. ooo dat is niet goed voor je eierstokken hoor!

Bioluun jij bent echt wel zwanger hoor meis. Niet twijfelen aan je testen.
    Lola jou testen weet ik niet zo goed. Ben niet zo'n duurder. Hopelijk toch wel snel een test in handen die duidelijk is!
    Neyomi ik zou me echt niets aantrekken wat andere van je zwangerschap vinden. Het is jullie keuze en jullie goed recht om een kindje te willen. Zou er zeker geen ontslag voor nemen! Op mijn werk op het moment ook al 5 zwangere, maar stel daar mijn kinderwens niet voor uit hoor!

Zal vast mensen vergeten zijn, sorry daarvooor! Bijlezwn op telefoon is niet zo handig.

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Neyomi je zit hier goed hoor!! Ik snap je twijfels heel goed hoor. Maar laat je alleen leiden door jezelf en je vriend/man. Je werk kan je missen en krijgt van het rijk betaald voir zwangerschapsverlof dus daar hoef je je niet druk om te maken.
    Bij mij was mijn moeder tegen een derde kindje. Ze zag dat ik het af en toe erg zwaar had met de jongens. Maar ze gaat vast overstag als ze m'n test ziet. Ik heb wel meer vriendinnen met drie (of vier) kinderen, dus dat scheelt.

Je lijf ken jij het beste. Al vind ik het ook wel spannend hoor. Kan ik straks m'n urine nog wel ophouden (gaat nu goed gelukkig) en krijg ik m'n kilo's er af? Maar ja, ik heb het er voor over.

4. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koningskind, ik herken wel wat je zegt. Vooral om al dat gedoe de laatste tijd op de wereld. Mijn moeder roept dan ook, zou je wel voor een derde gaan. Je weet niet waar ze in terecht komen etc, Mijn redenering is dan, dan is het juist prettig dat ze meer mensen om zich heen hebben van dichtbij. Een broertje of zusje waar ze bij kunnen schuilen. Misschien wat te zoetsappig, maar zo denk ik er over.

Bioluun, jij bent echt wel zwanger hoor! Niet zorgen maken.

Neyomi: het is jullie keuze en wat anderen ervan vinden , die moeten er maar gewoon aan wennen hoor. Bij een derde zullen er altijd een groepje mensen zijn die het niets vinden. "

Zijn er hier meer mensen die ooit een miskraam hebben gehad? WIj bij onze eerste. Ik was net zwanger toen we gingen trouwen, vol trots en geluk. Op onze huwelijksreis is het waarschijnlijk fout gegaan. Dat is later gebleken bij de eerste echo. Nu gelukkig 2 kindjes en hopelijk straks een derde :)

5. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    O ja waar ook. Jij had koperspiraal. Sorry. Ja door symptomen snap ik dat je gaat testen.

6. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Rest antwoord ik overigens pas na weekendje weg.

7. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Bioluun, je bent zwanger, punt uit klaar! hahaha super mooi opgelopen en ja KV mag zeker wel 20 a 30 min hebben om te drogen.. Leuk met die banketstaaf ben je er al uit wat er op komt?

Kreeftje, Jaa 5 weken vandaag nog 18 nachtjes slapen voor de echo :) hahahha

Mamma Chan, Dino vind ik ook altijd erg leuk.. ben het gister vergeten te kijken heb diagnose gezocht en chantal blijft slapen zitten kijken ook leuke progammas vind ik..

[/B]Lola,[/B] Ik blijf hoop houden voor jou! geen bloed geeft moed!

Kiera, jij morgen testen toch?? spannendddd!

Queen, pff jammer zeg lange cyclus..

Koningsgezin, ja vind je het een rot periode? ik vind het zo leuk om te zien hoe die kleintje daar in mee op gaan.. heerlijk gewoon.

Lindy, goed teken misselijk en steken haha spannend nog een weekend en dan mag ook jij testen yess haha

Neyomi, Ik zou me echt niks van een ander aantrekken hoor en al helemaal niet van je werk.. als het voor jullie goed voelt zou ik zeggen ga ervoor.. jullie leven niet dat van een ander!

MVM doe ik niet aan mee.. bij de eerste twee zwangerschappen ook niet gedaan.
    Bij de eerste twee wisten wij het geslacht wel van te voren.. nu wilde ik het eigenlijk niet weten maar VL weer wel dus nog even afwachten hoe of wat kan best zijn ik het straks toch wil weten of vl ineens zegt nee we laten t zo haha.. Wij hebben al een jongen en een meid.. ik zou het beide erg leuk vinden met een lichte voorkeur naar een jongen.

Hier gister nog een testje gedaan voor de knaller.. en die was er:)

Wij vieren morgen en zondag sint leuk weekend voor de boeg heb er zin in!

8. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
  9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    #1669 mamma chan, 4 dec 2015
    Laatst bewerkt: 4 dec 2015
    Nou Anyil die kan NIET donkerder😂😂

Mijn tempo omhoog👍🏻

10. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anyil, ben er een tijdje niet geweest. Maar ook jij gefeliciteerd!

11. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Mamma Chan, ik neem aan dat da een goed teken is haha super!

Mommylove, Dankjewel! Jij druk aan de klus aan je banner te zien haha bijna op het wachtbankje..

Hier een heerlijke luier ochtend.. normaal ga ik smorgens al voor de Kids wakker zijn douche aankleden opmaken en dan Kids wakker maken aankleden en hele ritueel tot zoontje word opgehaald voor schooltje.. maar nu lag me bedje zo lekker dat ik dacht ik blijf zo lang mogelijk liggen en schiet zelf wel in me joggingbroek en maak alleen zoontje klaar haha dus dochter en ik heerlijk geluierd net dochter pas aangekleed en ik zo douche en vanmiddag even hier naar t plein komt de sint..

12. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Veel geschreven weer! Ik lees alles maar heb gewoon niet altijd iets te melden...

Mommyloves, ja hier ook een mk gehad voor de eerste. Heftig maar wel goed verwerkt. Gelukkig telde ik meteen daarna aan dus verdriet maakte snel plaats voor vreugde.

Anyil, heerlijk zo'n dagje! Lekker lui! Ik ga zo ook met m'n dochter lekkwr op de bank liggen. Jongste ligt erin.

Bioluun, jij bent gewoon zwanger! Meer heb je zelf niet in de hand. Gewoon genieten van alles. Misschien is het wel de laatste keer.
    Als het ons gegund is een derde ga ik ook proberen van alles te genieten.

Wij mogen aan de klus de komende dagen! 😀😀😀

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Bohhh ben ff helemaal down vandaag,, ben moe.,
    Zou zo me bedje weer in willen..
    Onverwachts toch de oppas kindjes hier, 3 stuks. In cl mijne dus 5 rond wandelen..
    Wat een drukte.. voel van alles in mijn lijf..
    Maar ben zo bang dat het nog ontspiralen is.....
    Laat het maar snel maandag of dinsdag zijn,.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    #1674 Lola1982, 4 dec 2015
    Laatst bewerkt: 4 dec 2015
    Bioluun, mooie oplopende testen hoor! :D

Neyomi, weet je ik herken het wel, mijn moeder vind het 'onzin' dat wij voor een derde gaan gezien de problemen op de wereld. Ik denk ik heb nu toch al 2 kinderen rondlopen en misschien vinden ze een soort van steun bij elkaar etc. Zorgen maak ik mij toch...
    en qua werk, tsja, je ben een vrouw in de vruchtbare leeftijd, dus dat kunnen ze weten dan!

Mommylove, ik heb meerdere miskramen gehad toen ik en mijn ex voor een kindje gingen. De eerste keer bij 8 weken, de tweede keer bij 16 weken en toen de derde keer bij 5 a 6 weken.
    Ik ben daarna ooit nog eens door de pil heen zwanger geraakt en dat ging mis en toen ik mijn huidige vriend leerde kennen scheurtje in condoom, morning after pil gehaald en zwanger, maar dat werd met 5 weken een miskraam! Helaas... Ik heb ook een bloed afwijking waardoor ik verhoogde kans heb, maar dat zorgt wel in het begin van een zwangerschap voor heel veel stress bij mij helaas!

Koningsgezin, veel plezier het weekendje weg!
    En idd die symptomen, maar ws omdat ik nu overal op let voel ik alle pms symptomen! haha!

Aynil, wauw wat een mooie knaller. Wat lief dat je hoopt blijft houden!

Appel, vee klus plezier haha!

Lindy, wie weet goede symptomen!! En succes met de drukte!

Hier alles oke hoor, hoop dat ik snel ongesteld word!
    Vind die indrogers wel vaag, maar gelukkig had ik vanaf het begin al het gevoel dat het niet oke was!
    Wat ik wel leuk vind is dat mijn vriend steeds twijfelde over een derde en dat hij teleurgesteld is dat het mogelijk niet gelukt is in ronde 1 :D;) Geeft mij een goed gevoel dat hij er toch echt achter staat! Ik was bang dat ik hem een beetje over de streep had getrokken en dat hij eigenlijk toch nog twijfelde!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Banner aangepast op mijn vermoedelijke nod. Denk dat het niet op 5/12 valt maar op 6/12 met een uitschieter naar 7/12! Dus op langste gezet!

16. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aynil, nou zeker te weten :)
    Alleen wel het idee dat ik straks weer 2 a 3 weken moet wachten totdat ik weet waar ik aan toe ben..... Ben zo n muts die dan weer te vroeg ga testen. Ik ga dan ook nog geen test bestellen.

Heb hier een opruimwoede zeg. Halve zolder staat vol met spullen waarvan ik vind dat weg kan. Ga het proberen te verkopen en mocht niemand reageren, dan maar gratis.
    Ook onder het mom van dat we ons huis waarschijnlijk binnenkort te koop gaan zetten. Best spannend. We willen richting nieuwbouw gaan.

Lola wat een boel zeg. Kan mij voorstellen dat je dan in de stress zit.

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

misschien toch te vroeg getest meid,,
    een meid ui NOD forum had ook alleen maar eigenlijk
    vage testen en omo wit op een gegeven moment
    en nu dikke 2e streep op 1 dag overtijd :D

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    bohh ik heb het zooo koud al de hele dag,,
    terwijl me gezicht gloeit,,
    straks sinterklaas vieren met de FAM
    maar eigenlijk geen zin in,, (schaam schaam)
    duik liever me bedje in :p

19. angelabrussel

angelabrussel Nieuw lid

4 dec 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal wat leuk om jullie verhalen te lezen en te weten dat er meerdere mensen zijn die voor een derde wondertje gaan. Wij hebben besloten ook voor een derde te gaan en heb dinsdag mijn spiraaltje laten verwijderen. Ben vandaag ongesteld geworden. Dus nu aftellen. Wij hebben twee jongens een van 7 en een van 4 (20december 5). Zit wel een flinke leeftijdsverschil tussen. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat verlopen en fijn om deze spannende tijd te kunnen delen met elkaar.

20. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Hoi meiden,

Alles weer ff gelezen :D

Bio: je testjes lopen keurig op niks mis mee.

Anyll: jou test geeft bijna licht haha:D

Neyomi: Ik maakte me ook druk om de reacties ook omdat onze kindjes allemaal vlak achter elkaar zitten. Toen de 1e 9 maanden oud was ik alweer gepland en gelijk zwanger van ons 2e mannetje de reacties waren toen heel erg leuk. Kids zijn nu 2,9 jaar en 1,5 jaar ook nog erg jong. Bang was ik ook voor de reacties maar gelijk ben ik ook en het zou me en rotzorg zijn wat andere vinden persoon. Uit eindelijk ondanks al 2 jonge kindjes ervoor gegaan wederom weer gelijk raak en de reacties waren erg leuk ik had meer commentaar verwacht maar na genoeg niemand had iets vervelends op te merken. En al hadden ze er wel wat op tegen is het hun zorg niet!! Het gebeurd in mijn huis bij mijn gezin en is het ons besluit. Daar heeft niemand wat mee te maken en ze hebben er geen last van :D Gewoon je schouders eronder en leef je droom.

Deel Deze Pagina