halooooooooo Zo ik zit, haha sint op school, sint op ballet en alle sint cadeau s voor morgen bij de buren gebracht ik kan geen zin meer zien! hier alles goed, mooi druk Voor de nieuwe meiden welkom ik maak me ook druk om anderen, ik weet niet eens of ik het wel durf te zeggen als het zo is... las ergens zolderopruimen, hihi ik heb daar ook vaak last van' koningsgezin veel plezier met je weekend' appel jij bent druk in bed lees ik go for it!! mommylove...ik geen ervaring met miskramen..
Welkom Angela! We zitten inderdaad lekker in hetzelfde schuitje Maar let op: wij worden hier allemaal erg snel zwanger oke? (we zijn ons waarschuwingslabel vergeten dames!) Welke dag is je NOD? Dan zetten we je op ons mooie lijstje. De zolder opruimen ja! Daar heb ik ook zin in. We zullen sowieso moeten, aangezien onze oudste daar zn kamer gaat krijgen, maar die bestaat nog niet... Kiera morgen testen? Spannend!! Lola, nog wel kans hoor! Lindy spoileralert! Ik heb de nod-lijst nog niet bijgelezen. Ben benieuwd wie die knapstreep heeft dan Jullie gaan altijd voor... Zo hieronder mijn creatie! Ik vind hem best goed gelukt eigenlijk! Ben helemaal niet zo creatief De deksel gaat erop, morgen op tafel bij de koffie: mam kun jij de letter even aansnijden aub? Ben benieuwd!!
Oo dank jullie wel zeg voor de lieve reacties op mijn bericht waarin ik aangaf bang te zijn voor reacties om mij heen!!! Echt heel erg fijn! !
Leuk geworden zeg ,die banketstaaf! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren. Hier steekjes in mijn zij en opgeblazen buik gevoel. Dus vanavond gaan we zeker klussen!
Bioluun leuk die letter!!!! Ben ook klaar met Sint! Vind het erg leuk.hoor, maar die spanning bij oudste.. Pfff! Haha!! Nou ja, hier stuitert ze na morgen door naar haar verjaardag de 18e' 😂
Ben nu lekker de voice aan het kijken. Heerlijk! En tegelijk hier aan het lezen her en der. Soms zijn mensen echt heel schattig. Ben blij dat ik dan al wat meer ervaren ben ik het veld. Deze bv (even in eigen woorden): 'ik ben morgen uitgeteld en nu heb ik iets nieuws: ik kan mn plas niet meer ophouden! Het blijft eruit komen zonder dat ik het in kan houden...' Haha, ehm meid: even vk bellen, dat is toch vruchtwater denk ik
bohhhh wij hebben lekker gegoumet heb me toch letterlijk rond gegeten . hahahah ook aan de chocolade klaasjes en banketstaaf was niet te te stoppen haha giga tas vol kadootjes mee terug naar huis genomen kids zijn super verwend en wij stiekem ook ondanks at OMA zich niet zo lekker voelde was het super gezellig met de hele familie .. Bohh ik heb bij thuis komst eerst mijn bh maar eens uit gedaan,, D (.) (.) doen zeer man., oefff,,
O lindy ik vind het bij jou al bijna niet meer spannen hoor!! Haha. Geniet maar lekker van je weekend en kom maandag je streepjes maar laten zien Ik eet echt m'n schoen op als jij niet zwanger bent (als jij me niet voor bent trouwens, vreetzakkie )
Goedenavond dames, Morgen ga ik nog niet testen hoor. Ik test niet meer eerder dan mn NOD. Al genoeg teleurstelling gehad! Hier weinig klachten. Gisteren wel 4 x grote boodschap op toilet gehad. En momenteel drukkend gevoel rond mn blaas. Maar verder niks nakkes nada. Ik had met mijn vorige zwangerschappen al hele andere dingen. Heel moe en zeer pijnlijke borsten heb ik nu niet. Ik wacht netjes tot 9 dec. Dit x mocht ik ongesteld worden dan is het geen klap en kan ik door naar ronde 2. Ik reageer morgen ff uitgebreid. Onwijs drukke dag gehad dus ik ga heerlijk onderuit. 😉
hahaha erg he,, ja en toch heb ik mijn twijfels nog,, bedoel je lichaam kan je zo in de steek laten af en toe, en ja stiekem hoop ik het natuurlijk wel . maar durf nog niet te veeeel te hopen
Bioluun, haha ja aparte vragen zie je voorbij komen zo nu en dan!! Veel plezier met het vertellen!! Lindy, wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad! Kiera, wat goed dat je het wachten vol houdt!! Hier kon ik het niet laten om te testen... Weer een vaag roze lijntje.. Dezelfde als afgelopen dagen.. Echt vreemd die vage lijntjes!!
Goedenmorgen! FF dan nu een kruis gezet! Ik zit met me gat op t wachtbankje Lola, Owh rot lijntjes, wat is zelf je gevoel
Lindy denk idd ook dat jij wel zwanger bent...ook ik eet mijn schoen op haha.. Bioluun je banketletter is leuk geworden! Benieuwd naar de reacties. Kiera denk je zelf dat het negatief zal zijn? Ja dan zou ik ook wachten met testen. Bij mijn jongste had ik heel sterkt het gevoel dat ik zwanger was en testte toen 9dpo een heel licht streepje.
O lola jij maakt het ook wel echt spannend he...Heb je een foto van deze test? Mama cha lekker op de wachtbank...spannend spanne d
Bioluun: mooi geworden, ben benieuwd hoe ze reageren! Mamachan: ik neem naast je plaats op het w8bankje. Al klussen we voor de zekerheid nog even door 😉 maar ik denk dat m'n ei donderdag of gister is geweest.. Lindy: je noet haast wel zwanger zijn.. Of jou lichaam houdt je wel heel erg voor de gek, maar dat zal toch niet? Wij hebben gisteravond al Sinterklaas gevierd; kinderen zijn vandaag zo leuk aan t spelen met het nieuwe speelgoed. Heerlijk! Vanavond nog paar kadootjes bij de grootouders.. En dan de sintgekte weer achter de rug 😉
hihi ik durf nog niet te hopen,, dat het zo is, ben vandaag met flike hoofdpijn opgestaan.. misselijk,, we gaan het zien .. lekker bij komen vandaag van al het sint gedoe kiddies lekker spelen hun speelgoed
❤Nod Lijst❤ MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 10/11 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 15 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun ❤afspraken❤ Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake ❤Kriebels❤ Girly1985 Even weer naar voren gehaald hoor
Wij vieren vandaag pakjes avond. De oudste is nog redelijk kalm. De jongste nu lekker tukje aan het doen. Mijn ouders komen vanmiddag gezellig langs. Ben benieuwd hoe mijn oudste gaat reageren dit jaar. Vorig jaar besefte hij het toch nog niet helemaal. En vandaag weer mijn pil gestart...hoewel mijn man zei waarom niet nu gewoon stoppen....whaaaa
Hoi dames, Leuk die banket letter ben echt venieuwd naar de reacties maar dat zal wel goed komen Lola: krijg je hem op de foto?? Lindy: goeie hoop ga hard voor je duimen 😇 Nog heel ff geduld grrr dat is juist het moeilijkste. Beccy: haha je man heeft er zin in en gelijk hihi Gister aaf lekker uit eten geweest met ml kregen we als kado van mijn schoonouders. Hun opassen en wij mochten even lekker weg. Lekker tapas gegeten nou dat heeft goed gesmaakt maar wat had ik het moeilijk om geen carpaccio te bestellen. Vanaaf vieren wij pakjesavond met mijn zus die gelijk ook onze buurvrouw is neefjes en onze ouders zal weer en dolle boel worden. Als de jongste wakker is hobbellen we nog even naar de stad voor de laatste inkopen.