Oh spannend Lindy! Allemaal goede symptomen! Iedereen een fijne Sinterklaas! Laatste gedichten zijn klaar, plof nu lekker op de bank. Ik vind het altijd een gezellige tijd. Ben benieuwd wat de kinderen er van vinden vanavond. Ik heb de laatste tijd heel sterk het gevoel dat de wens voor een derde heel sterk is. Ik hoop echt dat het ons gegund is. Mijn beste vriendin is ook bezig voor de eerste, ik zou het echt super vinden als we samen zwanger zijn. Duimen!!!
Zo, beiden meisjes lekker op bed. Kunnen ze vanavond wat langer opblijven. Vanochtend heeft mijn dochtertje lekker de kerstdans geoefend voor haar eerste optreden. Zo lief al die kleintjes (peuterdans). Ook haar eerste handje pepernoten.... Toen naar de stad, ja pieten! Weer een handje pepernoten....... Toen naar de primera en ja hoor.....weer een handje pepernoten. Denk dat ik die zak maar dicht hou vanavond zeg. Maar andere kant, het is tenslotte de verjaardag van Sinterklaas..... Ook maar even folium tabletten gehaald. Nu goed geklust en mocht het raak zijn, toch een lekkerder gevoel bij als ik die slik. Wat Spannen Lindy en Lola. Als ik jou verhaal zo hoor Lindy...... haha. Ik eet niet mijn schoen op, maar toch...... ( wil wel foto's zien van de andere mama's die hun schoenen op gaan eten) mama's op het wachtbankje, succes! Hier denk ik nog even keer keertje extra klussen en dan kom ik er ook naast.
O wat spannend dames! Weer een paar op de wachtbank erbij Voor je het week zijn die twee weken om Ik moet zeggen dat het wachten me best meeviel. Vind het nu veeeel moeilijker om overal mijn mond te houden. Ik ging net op bezoek bij een vriendin die erg ver weg woont en nu toevallig bij haar ouders was die bij ons in de buurt wonen. Zij heeft 4 maanden geleden een kleintje gekregen en heeft al mijn positiekleding geleend. Die zou ik nu even ophalen. Heel het bezoek netjes mijn mond gehouden tot ze bij het afscheid zei: en? zijn het al nodig, die kleren? Tja dan heb ik echt geen pokerface... Ach zij ziet de rest toch niet. Vanmorgen ook de banketstaaf laten zien thuis 'Hier mam, voor bij de koffie'. 'Oja, lekker! He wat is dit nou?!' En tranen Mijn zus meteen: 'ik wist het!! Ik zag het aan je hoofd bij het sporten!' en ook mijn schoonbroer had iets aan me gezien zei hij En daarna... ging het weer over alledaagse dingen... Tja, duidelijk een derde. Zeker blije gezichten, maar het nieuwe is eraf he Ach, is ook geen ramp.
Zo.... wij ook weer thuis. Toch erg gezellig Nu ben ik moe... Heeeeeeeeeeel moe Stiekem ook wel blij mee, want heb geen last meer van mijn borsten en vind het altijd wel geruststellend als ik nog minstens 1 symptoom overhoud Lola hoe is het met jou? Hopelijk blijft je ongesteldheid uit
Bioluun wat was je letter onwijs leuk geworden!! 😆 Leuk dat ze allemaal positief hebben gereageerd! Lola wat vervelend dat die testen raar blijven doen! 😕 Waar is die mooie knaller? Lindy jij hebt veel symptomen zeg. Hopelijk ook allemaal een heel goed teken! 😉 Angela welke in deze kletsclub! 😆 Kreeftje fijn dat je gisteren ff quality time met je mannetje hebt gehad. Goed van je dat je je toch kon weerhouden van de carpaccio. 👍 Mommylove jij bijna op het w8bankje succes! Zo Sint gaat weer terug naar Spanje daaaaaag. 👋 😆 Hier zijn de kids flink verwend!! Hopelijk heeft iedereen een fijn feest gehad! Nu komt mijn favo deel van december. Gezellig kerstboompje neerzetten, kaarsjes branden, kerstdecoratie heerlijk. Iedereen voor nu een hele fijne avond en welterusten voor straks!
Zo wat is het rustig vandaag!! Iedereen nog in sinterklaascoma? Lola!! Hoe is het met jou??? Net even naar mn schoonouders geweest om het nieuws te vertellen. Nu nog de broer van vl en dan is alle dichte familie op de hoogte. Ik heb vl voorgesteld om zijn neefje en nichtje van 7 en 9 nog niets te laten weten. Het is nog zoooo vroeg en als er iets mis mocht gaan komt dat op die leeftijd toch wel erg hard aan denk ik. Dus die horen het na de eerste echo ook. Aynil en Kreeftje, waren (zijn) jullie deze keer ook meer ongerust? Ik vind alles spannend nu... Dat ik mijn borsten niet meer voel bv... Net een lid van mijn nodlijst die ook een streep had voor nod en nu weer witte testen... Waarom ben ik niet gewoon mijn nuchtere, rustige zelf? En vl zegt alleen maar steeds: maak je niet zo'n druk! Oja, dat helpt...
Ja het is idd rustig Bioluun. Je hoeft niet altijd symptomen te hebben hoor. 😉 Jij hebt prachtige testen. Door verhalen van anderen kan je weleens onzeker worden. Probeer daar niet al te veel naar te kijken en gewoon uit te gaan van dat het gewoon goed gaat. Geniet ervan dat je nu weinig last hebt! De kwalen komen straks vast weer om de hoek. Hier zou ik naar eigen berekening al ongi moeten zijn? Want 4 dagen deed ik ie omo test. Toch nog ff spannend. Ik heb wel krampjes daar beneden. En nog steeds dat rare gevoel alsof mn eten tot mn huig zit. En van8 echt gedroomd over zwangerschap etc.... Hopenlijk is het toch raak!! En is de innestelling later geweest.😊
Druk weekend gehad. Zwembad gesloten dus uit moeten wijken nr ander zwembad voor zwemles,, me dochter heeft het super gedaan,, ze mag zondag proef zwemmen,, Vannacht giga steek gehad, nu alleen nog weeig spierpijn temp is 0.1 gezakt.. Sympthomen blijven hihi., Ik wil eigenlijk dinsdag/woensdag pas testen.. Ben zo bang dat me ongi doorzet.. pfff Weet nie wrm ik dat denk zo gevoel heb ik,,
Lees later even bij. Razend druk.. Sint, nieuwe vloer op de beneden verdieping.. Lopen allemaal nog in pyjama.. Vandaag niet getest.. Denk dat ik morgen wel ongesteld wordt. Zere borsten weg dus ja...
Hier ook druk geweest... Wat balen lola! Maar je weet maar nooit! Hier ook een redelijk relax dagje. Word alleen knetter gek van mijn oudste. Zegt hele dagen dat ie zich verveelt. Zelfs nu na sinterklaas kan hij zich nog niet bezighouden...tijd dat hij naar school gaat..
O beccy ik kan ze hier allebei achter het behang plakken! Haha en dan hebben ze zoveel nieuws... Moppermopper. Ik vind mezelf ook mal hoor, maar toch nog even een test gedaan. Heb blijven stressen afgewogen tegen raar zijn en relaxt. Dan dat laatste maar Ben blij met m'n keuze want ben weer helemaal gerustgesteld... Hij is weer donkerder. En Lola, borstpijn schijnt te komen en net zo snel weer te gaan.
Lola je weet het nooit he. Misschien dat je toch zwanger bent. Bioluun fijn dat je test weer donkerder is. Misschien heeft het ook te maken met tijdstip van testen en ook je drink gedrag. Pas wel op dat je straks niet te lang blijft door testen. Als je hcg hoger wordt kunnen je testen ook weer lichter worden.😉
Idd rustig hier vandaag.. Ik gisteravond met vriendin even drankje gedaan. Werd veel later dan ik had verwacht , dus moest even bijkomen vandaag 😜 Bioluun jij bent zo zwanger. Haha, wat kun je dan raar zijn he.. Kwaaltjes zijn niet leuk, maar oh zo fijn ter bevestiging 😉 Hier voor de zekerheid nog even door klussen. Maar eigenlijk ook op w8bankje. Nog 10 dagen dan hoop ik te testen. Al denk ik niet dat ronde 1 raak zal zijn.voel nog helemaal niks aan m'n lichaam.. Hoe graag ik ook zo willen 😜
Soms.heb je van die dagen he.. Kids lijken wel stuiterballen... Willen overal tegelijk mee spelen.. Bij alles mamamaaaaaaa.... VL is werken.. ben blij als bed tijd is😝 (Zeg ik nie gauw) Vind ze heeel lief hoor maar die feestdagen.bohhhh Bok sagerijnig wordt ik vn die drukte..erna.. Hopelijk rustig weekje... Ik was zo lekker eigenwijs vnmorgen😞😣.. Had ik het maar niet gedaan. Kruidvat test riep me gewoon doe mij doe mij.,, en jaa,, omo wit.. kon ook nie anders veel te vroeg.. nu wil ik toch echt tot dinsdag wachten..
hoi meiden, idd nog en sinterklaas coma haha. Bioluun: nou moet zeggen dat ik nu veel meer angstig was dan de eerste 2. Bij de 1e helemaal niet bij de 2e had ik het al meer en nu was het weer wat erger. Alsof je na 3 in ene heel goed beseft wat je kan missen als het niet goed gaat. Moeder gevoel 110% aanwezig hahaha Lola: aww nou dat hoop ik niet hoor!! geen bloed geeft moed. Lindy: Lastig he maar gelukkig zegt het nog helemaal niks. Hier heerlijke rustige luie zondag met ml samen denk vooral lekker achter de playstation gezeten. Kids hadden handjes te kort voor al het nieuwe speelgoed ze zijn de hele dag zoet geweest lekker een pyjama dag en samen met de nieuwe spulletjes gespeeld. Hebben de kids net gedoucht en de oudste is daarna op de bank gekropen en inslaap gevallen dus die ligt al lekker op bed de jongste volgt om 19:00 die is nog aan het spelen.
Jammer lindy! Hopelijk dinsdag een keurig streepje. Herken t wel van de kinderen. Hier het zelfde... Volgende week de oudste ook nog jarig, nog meer kado's.. waar moet ik er mee naar toe? Haha..
Weet je dat ik dit het fijnst vind van deze groep: omdat iedereen een derde kindje wenst weten we allemaal dat je dat kan willen terwijl je toch ondertussen over je twee kindjes kan mopperen. Net of je kinderwens weg gaat na een slechtere dag. En bovendien kunnen we zo hopelijk geen mensen onbedoeld kwetsen doordat wij melden als het een zwaardere dag was met de kids terwijl iemand anders misschien al tig rondes op een eerste wacht.