Lief Kreeftje dat je zo meeleeft! 😆 Mijn cyclus van de afgelopen maanden er even bij gepakt. Jun 27, Jul 29, Aug 26, Sep 25, Okt 27, Nov ? Hahahaha maak ik het nog spannender?? 😆
Mamalol ga ik ook doen! Ik wordt anders gek! 😅 Als ik van mn laatste 3 cyclussen het gemiddelde neem ben ik nu 1 dag over tijd. Als ik mn berekeningen van mn ei waarneem met lf van 14 dgn dan 2 tenzij die iets later sprong. Pfff blijft nu spannend tot de test. 😊
spannend kiera! hihi hier is de buikpijn weer foetsie...ben toch wel benieuwd hoe t allemaal gaat verlopen
Jeahhh morgen komt er misschien wel weer en test in het topic spannend!!! Mammachan: Klopt je banner nog?? nog 9 dagen. Komt er weer een spannend moment aan. Hier komt er woensdag weer een echo aan leuk!! kijk er weer naar uit. Ben dan 11 weken zullen ze dan al iets van een nubje kunnen zien? normaal pas met 12 weken maar zie soms ook 11 weken voorbij komen. Pff ben niet nieuwsgierig ofzo hoor We zijn er hier gewoon al uit over een meisjes naam lekker vlot. Dat is trouwens ook nieuw want de vorige 2 keren hadden we echt alleen maar jongens namen en toen waren het nog echt jongens ook. Voorteken?? haha
Leuk Kreeftje die echo's!! Ook altijd wel weer spannend.. Wanneer is eigenlijk ongeveer jou uitgerekende datum? Hier is het verlies echt bruin geworden.. En niet heel veel. Af en toe beetje op inlegkruisje. En m'n buik voelt alsof ik spierpijn heb...... Ben benieuwd wat het allemaal is.. Ga er vanuit dat het niks is, maar zou zo blij zijn als gewoon goed is gegaan
Hahaha Kiera, ik lees nu alle berichtjes van vandaag terug en ik zie een patroon! Eerst zeg je: morgen nod, overmorgen testen! Oke, prima, erg knap van je Dan: misschien dat ik morgen toch even test. Later: jaja, morgen test ik! En nu lees ik dat je misschien al over je nod heen bent! Zal ik dan maar niet vertellen dat je dan ook best 's avonds kunt testen, als je niet teveel gedronken hebt (en anders vast ook nog wel)! Haha, of maak ik het dan te moeilijk Ik ben echt super benieuwd! Mamalol, ik denk ook dat het wel eens de innesteling zou kunnen zijn hoor! Mijn buik voelde toen ook zo. Ik had geen bloeding maar dat hoor je ook wel vaker hoor Spannend hoor! Heb je al een testplanning? Mamma chan ik weet niet zo goed hoe diep een innestelingsdip moet zijn... Lindy! Ik vind het ook zoooo spannend voor jou! Wanneer ga je nou testen? Ik dacht misschien vandaag al, maar je hebt dit weekend nog omowit getest toch? Spannend!! Haha, nou ik leef lekker met jullie mee hoor Kreeftje, wat is die nub eigenlijk precies? Kan het ook opzoeken waarschijnlijk, maar ben lui
Bioluun hahahahaha ergggggg ben ik he!! 😂 Maar ik herken die buikpijn zo van mijn vorige zwangerschappen. Lijk alsof ik de hele dag in de sportschool heb gestaan.. Blijf naar het toilet gaan om te piesen... Mn buik is een klein beetje opgezet en mn energielevel is lager als normaal. Ik weet niet waarom ik nog 2 dgn in spanning zou blijven w8en. Ik heb met manlief overlegt, morgenochtend samen test doen. 😆 Lindy mss nog te vroeg! Kreeftje ja morgen komt een test en hopelijk mag ik dan op roze.. Duimen!😆 Jij wo een echo. De nu is echt pas te zien vanaf 12 weken. 😕 Dus je bent net ff te vroeg. Hij is ook niet altijd goed zichtbaar.
Tot de eerste negen à tien weken van een zwangerschap ontwikkelen mannelijke en vrouwelijke embryos zich hetzelfde. Bij zowel jongens als meisjes groeit er een soort uitsteekseltje tussen hun benen. Dat uitsteekseltje wordt in het Engels een nub (bobbel) genoemd, vandaar de naam nub-theorie. Vanaf ongeveer elf weken begint het uitsteekseltje zich bij een jongensfoetus tot een penis te ontwikkelen. Bij een meisjesfoetus ontwikkelt het zich tot een clitoris met daaromheen de schaamlippen. Die ontwikkeling richting penis of clitoris gebeurt onder invloed van geslachtshormonen die het kindje zelf aanmaakt. Vanaf ongeveer elf weken is er al duidelijk verschil in de nub van een jongen en de nub van een meisje: ze zien er allebei qua vorm nog hetzelfde uit, maar ze wijzen in een andere hoek omhoog. Bij een jongen wijst het uitsteekseltje meer omhoog; het maakt een hoek van dertig graden ten opzichte van zijn ruggengraat. . Bij een meisje loopt het uitsteekseltje meer evenwijdig aan haar ruggengraat, in een hoek kleiner dan dertig graden. En kijk naar me banner daar zie je net een mooi voorbeeld van het bobbeltje tussen de benen die je dus met en gewone 2d echo bij de vk met wat geluk ook in beeld krijgt.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer... Had een razend drukke dag... Straks naar een vriendin... Hopelijk vanavond!
Lola; nu zie ik wel een streepje hoor! Dus je lijkt indd wel degelijk HCG aan te maken. Hoop zo dat je binnenkort een knapstreep hebt. Ik kende het ook niet; 'nub'. kreeftje bedankt voor de uitleg Maar ik hoop voor jullie dat het een voorteken is dat jullie al een leuke meisjesnaam in gedachten hebben! Bioluun; ik had nog niet echt een testplanning. Maar mijn NOD heb ik op 17 dec. Mijn moeder is ruim 10 jr geleden helaas al overleden maar 16 dec zou ze eigenlijk jarig zijn. Zou wel heel leuk zijn als ik die dag positief zou testen. Dus ik hoop dat er tot dan geen ongi is doorgebroken en ik dus volgende week woensdag kan testen!
O Lola!! Dat is al vrij duidelijk hoor! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Welke test is dit? Dank je Kreeftje. Gaat de vk daar ook actief naar op zoek denk je? Of geloven zij niet zo ik die theorie? Mamalol dat zou inderdaad heel mooi zijn als je dan de 16e positief zou testen... Wat vreselijk dat je je moeder al zo lang moet missen zeg ... Ik heb trouwens nu alweer steeds zin in zout eten! Friet stoofvlees staat bovenaan! Maar verder krijg ik steeds maar weinig binnen. Ben niet misselijk maar zit gewoon erg snel vol en heb geen honger. Prima!
Een action, maar even uit huls gehaald want door licht hier in huis krijg je anders een vertekend beeld! Is een action test!! Vind het onwijs spannend!! Pfff!! Haha!! Morgen weer testen!!
Ik antwoord even van een paar pagina's terug hoor, sorry als ik iemand vergeet. Ik ben zo benieuwd wie de volgende is die gaat testen. De test van Lola heb ik voorbij zien komen. Nou meid, ik zie toch echt wel een streepje verschijnen hoor! Van mijn kant dus een voorzichtige gefeliciteerd!! Mamalol, is de bloeding niet gewoon een innestelbloeding? Spannend! Mamachan, ik hoop dat de pijn een goed teken is voor je! Lindy, haha, ja inderdaad. Mocht het deze maand raak zijn. Zou mooi zijn, zo rond oud en nieuw kan ik testen. NOD is iets van 30 december. Kreeftje, spannend, woensdag een echo! Leuk joh! Ben benieuwd. Bedankt voor de duidelijke uitleg wat NUB is. Ik heb het hier regelmatig voorbij zien komen en wist ook wel dat het iets met geslacht van de foetus te maken zou hebben. Maar dat het allemaal zo zit, wist is niet. Ik had altijd gezegd er niet te veel mee bezig te willen zijn, maar onbewust doe je dat toch wel als vrouw zijnde. Ik wil alleen niet meer mijzelf gek lopen maken en met elk pijntje/symptoompje denken "IK BEN ZWANGEEEEEER". Want o wat voelt dat rot als de rode duivel weer doorbreekt.