Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hahahah idd

Hier goed nieuws, zolder wordt hier geïsoleerd door de woning bouw en we krijgen een vaste trap! Dus een slaapkamer voor oudste zoon is in de maak mocht ik post testen😂

2. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Mamma Chan, wat super fijn zeg!!

3. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh mama chan wat fijn!

Nog 1 weekje Lindy, dat overleef je wel! Nog effe. Mijn ha zei dat ik meteen kon aantellen na verwijderen.

Leuk kreeftje! We hebben een lijstje!

Hier alles prima ook vakantie. Wij gaan nog een paar daagjes weg dus zal vanaf woensdag wat minder te vinden zijn hier.

4. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Gezellig, waar gaan jullie heen appel?

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Fijn zeg mama chan. Hebben ze mooi uitgekiend.

Appel alvast veel plezier lekker paar daagjes weg. Hier net weer begonnen met school. Mijn oudste is helemaal gesloopt. Maar vroeg naar bed. Gelukkig hebben we restjes van Chinees gisteren dus dat is makkelijk.

Hier met manlief vanavond overleggen of ik weer terug mag naar de pil. En mijn spiraaltje eruit mag laten halen. Niet vanwege zwanger worden want we hebben allebei nu zoiets van we willen heel graag maar nu is financieel niet haalbaar. Maar vanwege die stomme infecties die ik krijg met het spiraaltje. Komt er weer 1 opzetten namelijk.

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Fijn mamma Chan, mooie stap in de richting van een extra kamer nodig :)
    Veel plezier Appel. Ik heb ook vakantie maar vl helaas niet.

Kom even zeuren hoor: het is verdorie alweer 5:20!! Al een paar nachten is onze jongste veel te vroeg wakker. Normaal was dat ook tussen 6 en 7 maar tegenwoordig vaker richting 7. Maar sinds de klok is verzet is het standaard 5:20 :( Hij gaat wel gewoon 19:00 naar bed (gisteren zelfs iets later). Ik heb hem gisteren iets eerder wakker gemaakt van zijn middagslaapje. 'Alles is een fase alles is een fase alles is een fase'

Sorry voor het gemopper. Misschien hebben jullie nog tips?

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hallo dames

Nou ik denk dat ik gelijk ga krijgen met mijn ei..
    Het slijm begint te komen😂 Nou is manlief zaterdag weg, wanneer is het beste te klussen😆, slijm is altijd voor je ei toch

8. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oei Bioluun das vroeg! Kun je 'm niet in bed houden met wat drinken? Warme melk ofzo? Of als je hem bij jullie in bed legt, slaapt hij dan niet even verder? Hier hebbe we de kids later in bed gelegd in de hoop dat ze ook langer zouden slapen. Als ze heel vreog zijn geef ik ze wat warms te drinken.

Mama chan, slijm dan ook zijn dat je ei als is geweest toch want het moet er ook uitlopen, dan kan t zijn dat je ei al is geweest. Toch?? Ik vind t ook lastigg om van slijm uit te gaan.

9. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Iets drinken wil hij niet. En bij ons op bed ook niet. Het is nogal een eigenwijs ding (van wie zal hij het hebben ;)) het enige dat ik me nog kan bedenken is dat hij honger heeft. Hij eet niet zo heel goed s avonds. Dus vanavond eens lekker volstoppen. Wie weet?

Bij mij was het slijm er inderdaad net voor de steekjes. Dus ik denk voor de eisprong. Dus vanavond gezellig maken mamma Chan! En morgen of overmorgen? Ik zou gewoon dagelijks doen denk ik. Gezien je vorige twee zwangerschappen zou ik zeggen dat om de dag niet nodig is voor goed sperma.

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier voor de dagen geen tot weinig rekbaar slijm..nu begint het wat rekbaarder te worden en nattig..dat is voor je ei heb ik net gelezen..
    Vanaaf maar aan de gang😂

Kan best dat de vorige ei eerder was, weet nog goed dat ik begin okt buiksteken had! Dat was 1/2/3 okt...
    Ik zeg poging wagen. Vrijdag nog eens haha en dan zondag maar

11. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Mama Chan, Als ik dat zo lees allemaal hier heb je verschillende soorten slijm eerst doorzichtig slijm, vruchtbaarslijm dat schijnt rekbaar en wit te moeten zijn en dan weer een ander soort slijm... Ergens in die vruchtbaarheidsslijm periode springt je ei dan denk ik.

Bioluun, das vervelend zeg. Helaas geen tips voor je en idd het is een fase het is een fase het is een fase haha. Hij slaapt niet gewoon verder als je m even knuffeld en zegt dat het nog heel vroeg is en donker dat je nog even verder gaat slapen..

Girly1985, en ga je je spiraaltje eruit laten halen en naar de pil? Jammer voor jullie dan nog geen 3de? Wel binnenkort of helemaal van de baan?

Hier heel de dag naar een binnenspeelparadijs geweest vanaf vanmorgen half 10 tot half 3 dus ik ben ff aant bijkomen dochterlief ook die heb ik gelijk even naar bed gedaan die slaapt heerlijk.

12. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Aynil gezellig zeg zo n dagje uit maar wel vermoeiend. Kan me voorstellen dat je daar van bij moet komen haha.

Nee het is absoluut niet van de baan een derde. We willen allebei heel erg graag maar eerst moet het wat rooskleuriger worden qua financiën.

En eigenlijk niet aan toe gekomen om met ml te praten over de spiraal maar als het aan mij ligt gaat hij eruit. Heb nu weer een infectie en bij de pil had ik er nooit last van. Nu al 5 keer met een spiraal van Nog geen anderhalf jaar erin.

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Mama chan veel plezier de komende nachten haha

14. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Girly1985, oké ja dat snap ik wel het moet wel allemaal haalbaar blijven.. Nou das niet goed hoor idd snel eruit ermee en andere anticonceptie.. Dat zal je man toch wel goed vinden zou mooi zijn hij dat niet wilt en jij met een infectie zit steeds.. Haha

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nou idd van verschillende slijm soorten weet ik..krijg hier nu ook buikpijn
    Of het is ongie of mijn eitje.. Denk t laatste😂 Zo voelde het vorige maand
    Ook...

16. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    mammachan: wij maakte het rond ei elke dag gezellig :D Ze zeggen dat het niet goed is voor het kwaliteit van het zaad, maar zoals bioluun al zegt dat is denk niet echt van toepassing als de man gewoon goed gezond zaad heeft. :D

Girly: oei infectie zegt de dokter zelf dan niet dst hij er beter uit kan?

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Kreeftje nee hoor want dat kan niet door het spiraaltje komen volgens de huisarts. Maar ik vind het net allemaal weer even te toevallig.

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Begint nu de ovulatie, het begin dan.. Zat ik met mijn buikpijn toch wel goed

19. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Girly: ja idd nou je weet het zeker als hij eruit is en je dan geen infecties meer krijgt.

Mammachan: Hij komt er aan denk even door blijven testen

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Gister geklust, morgen maar weer of zou die dan al voorbij zijn? Ik ben dan toch eerder als gedacht..had als ik afga van die scherpe steken op 30 sept /1 okt .me ei dus weer deze mnd rond die tijd..weet niet hoe zoiets werkt qua strepen hoe snel ze donkerder worden

Deel Deze Pagina