Kiera: Ja dan gaan we er als nog voor. Dan passen wij ons wel aan. Het is meer zo van, mocht het dan toch niet lukken nu, dan proberen we het over een paar maandjes weer.
Queen pfff dat lijkt me erg lastig als je nog niet weet hoelang je cyclus duurt. Merk je nooit iets aan je afscheiding? Als ik in mn vruchtbare periode zit dan zie ik dat zelfs in mn onderbroek (sorry voor details). Is die voorbij dan wordt dat ook snel minder.😉
Aynil irritant dat je je bericht voor de 3e keer in moet typen. Heb dat vaak met mobiel. Ik zit tegenwoordig achter mn tablet scheelt mij een hoop irritatie. Mommylove nou extra spannend hoor!!
Pohhh wat een muts ben ik... Sorry Kiera en geveliciteerd Lola! Ik was duidelijk een beetje in de war! Heel benieuwd naar morgenvroeg!
❤Nod Lijst❤ MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 10/11 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 15 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun ❤afspraken❤ Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake ❤Kriebels❤ Girly1985 Even weer naar voren gehaald
Kiera spannend morgen!! Lindy wanneer ga jij testen?? Ik ben amper bij gelezen... Drukke dagen, morgenochtend vroeg beginnen met werken (half 8, normaal 9 uur) maar kom morgen spieken en hopelijk ook iets positiefs laten zien!!
Jaaaaaaaaaaa nou ik ben super hyper whahahaha Ik mag op roze!!!! Al gelijk een licht streepje met oplopen van de controlestreep! Om deze rest kan ik niet heen!! Lola wanneer ga jij testen?
Ik wil eigenlijk nog wven wachten hihi, Na 2 witte testen is moed een beetje gezakt.. Denk dat ik beter tot donderdag of vrijdag kan wachten 😉.. Voel van alles.. hihi dat weer wel haha
Nee hoor mamachan al een beetje kraampjes spierpijn gevoel beneden. Maar zag gisteren toen ik mn pyjama aantrok dat mn tempels donkerder waren geworden. Verder nog niet moe of misselijk. Hopelijk blijft dat nog ff zo. 😆