Mamachan gewoon hoop blijven houden! Ik duim voor je en zie dat je NOD pas over 8 dagen is. 😉 Thnx kreeftje! 😆
Kiera wat is nou de eerste dag van je laatste menstruatie? Je zou goed al wat verder kunnen zijn toch? Wat ga je tegen de vk zeggen? En looooooolaaaaaaa! Hoe issue bij jou? Mamma Chan spannend hoor!
Bioluun mijn 1e dag is 11 november. Met 27 dgn kom ik dan uit op 16 augustus. Ik hou dat maar aan. Ze gaan straks toch uit van formaat embryo. Hier doen ze niet aan ovulatie meetingen, ze zijn hier nogal streng. 😕
Wauw Kiera!!! Gefeliciteerd 🎉!!!! Is sjees zo naar de kruidvat!! Moet voor werk even op en neer naar Dordrecht ben op de helft als ik daar ben even kruidvat zoeken!! Haha...
YES yes yes zwangere dames van harte gefeliciteerd. Wat super fijn voor jullie. Ga binnenkort alles rustig lezen en proberen te reageren. Ben even heel druk hier vandaar.
Wauw!!! kiera wat een knaller!! Jij bent al wel over NOD ja aan je test te zien.. gefeliciteerd meid!
❤Nod Lijst❤ MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 10/11 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 15 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera ❤afspraken❤ Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake ❤Kriebels❤ Girly1985 Kiera naar zwanger duidelijk gewoon haha Lola ga jij volgen vanmiddag?? Hup hup naar de Kv!
Nou dat bedoel ik dus met onze vk. Je bent nog net geen 4 weken grrrrr. 😠 Domme assistente gaat volgens mij gewoon uit van 28 dgn. 19 jan. pas intake en moet zelf nog afspraak maken voor echo. This allemaal weer veranderd. Bedankt voor de felicitaties! 😆
Pfff wat een mens zeg.. Hier mag je met 8 wkn volgens mij voor de echo.. ben benieuwd... Je moet maar zo denken het is zo 19 jan 😄😄
Goh wat een naar mens dan! Hier doen ze ook standaard in week 8 de eerste echo. We zullen het zien tijdens de echo... O lola, spannend! Ik heb vandaag een vergaderdag. Maar nu even lekker lange pauze hoef er pas om half vier weer bij te zijn Merk dat dat zitten echt niet meer fijn is zeg. Voel de stiek in mijn rok in mijn buik duwen en mijn si gewricht vind het zitten ook niet goed... Maar ja als ik steeds ga staan is dat ook zo raar Dat herkennen mn collega's nog wel van de vorige zwangerschappen.
Hier ook pas met 8 weken echo mits je eerdere mk hebt gehad. Nou was ik zelfs al tegen 9 weken met deze eerste echo. Gelukkig komen er leuke dagen aan het gaat de tijd hopelijk lekker snel. Wachten is altijd het moeilijkste.