Of gewoon een bloedinkje? Kan altijd he! Bij zwangerschap is het daaro altijd goed doorbloed toch? We blijven positief
Lindy: idd we laten de koppies nog niet hangen hoor!!! We blijven positief. Hahaha lola moest is weten hoe hard ze op dit moment gemist wordt
Hihi,, het is gewoon ff de omstandigheden.. Vandaag gesprek gehad over mijn.dochtertje.. Pfff heavy.. hebben eindelijk alles nu rond, Diagnoses zijn binnen,, en dat kom vrij heftig aan.. Adhd wisten we al., en nu blijkt dat ze ook klasiek autisme heeft. Hechtings problematiek. Sociaal emotionele achterstand., pff. We krijgen morgen het verlossende woord of ze nu in januari mag starten op sbo school.. Dus ja schrok me rot dat ik in eens bloed verloor.. Ook als.is het klein beetje.. stress doet een hoop.met je lijf.. hopen dat het nu allemaal beetje gaat zakken.. (Sorry voor ego berichtje) deze mama zit er ff doorheen 😞
Hier krijg je pas echo met 9+2. Waarom geen idee. Heb me online aan gemeld en binnen 2 dagen weet ik wanneer ik mag tenzij het niet lekker uit komt dan mag ik bellen. Maar onze vk is een praktijk er lopen 5 vk's rond. Denk niet dat ik zomaar naar een andere stad of plaats kan verhuizen. Ach heb er vrede mee. Lindy idd laten we positief blijven. Jij hebt teveel symptoompjes hoor!! Je had er nog meer dan mij!! LOLA WAAR BEN JE???? We zijn allemaal zo nieuwschierig!!
Ooooh sorry, pfff werk is momenteel zo druk! December maand is gekkenhuis hier... iedereen in de ellende! Nou ja, ik had er meer van gehoopt... Ellendig miezerig streepje, net als zaterdag... Denk dat er wel iets gaande was, maar niet helemaal goed gegaan is! Nou hopelijk breekt ongesteldheid snel door!!!
Jeetje Lindy, wat heftig zeg... Een heel scala aan diagnoses, hopelijk kan ze in januari starten op het SBO, zou wel beter zijn.. Kleinere groepen, gepast onderwijs! Dikke knuffel! En dat stomme bloed kan ook heel goed een innestellingsbloeding zijn!
Lola heb je veel tussendoor gedronken? Als je nog pril zwanger bent dan kan dat heel veel uitmaken! Ik heb vanmorgen expres met ochtend urine getest omdat ik bang was voor een tuurstreep.
Kiera, hier krijg je bij verloskundige praktijken pas tussen 10 en 12 weken een intake. Nu moet ik zeggen dat ik een medische indicatie heb dus bij de gynaecoloog loop als ik zwanger ben en ivm herhaalde misrkamen al vroegere echo's krijg, maar van een van mijn eerste zwangerschappen weet ik nog dat ik heel lang moest wachten. Toen bij 11 weken een echo, en daarna met 16 weken (toen was het kindje iets daarvoor overleden in mijn buik!)
Heftig hoor meid!! Ego bericht mag!!! Schrijf het lekker van je af! Ja stress kan een hoop doen met je lichaam. Door de sbo gaat ze wel prima begeleid worden. Maar jammer dat je daarmee dan weer een dag voor moet wachten op de uitslag.
Nee, had expres maar een klein beetje gedronken, denk gewoon dat er iets bevrucht is, maar niet goed kan nestelen... Nou ja, hoop dat mijn menstruatie snel komt dan kunnen wij weer verder. Zit nu al op 17 DPO zo ongeveer... Mijn LF is altijd 14 dagen. Ach, wacht het maar weer af... hahaha! Wat een gedoe dit zeg!
Nou, ik ga de computer op werk afsluiten, alle rapportages in de dossiers, ben al 9 uur aan het werk, dus vind het wel leuk geweest voor vandaag! haha! Vanavond mag ik nog aan mijn huiswerk, want vrijdag naar school... Moet zeggen de dagen vliegen voorbij, jammer dat mijn lief niet mee werkt! haha!
Lola vind het erg vervelend voor je!! Het is je zo gegund!! Maar onzekerheid is niet fijn van die testen. Helemaal niet omdat je natuurlijk al vroeg lichte lijntjes had getest. Als het dan niet goed is laat het dan maar snel komen, dan kun je door! Als het wel goed zit kom op test laat die knaller ff zien!! Gelukkig is het hier kwa echo's en afspraken een beetje hetzelfde als jou. Voorheen kwam je voor intake met 6 weken hier, maar dat hebben ze veranderd naar 10.
Ga zo op de rest reageren, maar uhmmm......... Test waren binnen ......en ... en ....en zie nu al een streepje?! Zou pas met een vroege test zondag kunnen testen als ik mijn cyclus bereken. Zien jullie het streepje? In het echt best duidelijk te zien. Ga nu echt twijfelen, of ik was al zwanger toch, of heb gewoon al heel vroeg HGC aangemaakt en kan dus nog alle kanten op. Vaag!
nou die streep is best duidelijk welk merk is dit? las laatst iets dat sommige die je online kunt kopen vals posi testen, dat bedoel ik natuurlijk niet verkeerd, want die streep is heel duidelijk! ben benieuwd wat die doet met kruitvat 2 v 5, of een ander merk lolaa he gatver! even afwachten nu denk ik...
Mommy ik zie je streepje ook hoor! Wanneer is je ei geweest? Weet het allemaal ff niet meer, geheugen af en toe weer een zeef!
ohhh, meiden dit is zo dom! Blonder kan je het niet hebben. Ik heb gewoon per ongeluk de ovulatietesten besteld. Wilde net zeggen, het kan gewoon echt nog niet. En eisprong klopt, die is net echt geweest. Nu baal ik wel. Iemand interesse hier in? Ik gebruik die normaal gesproken niet.
Mommy oopsss misschien is er iemand die ze van je over wil nemen. Of je verkoopt ze elders op het forum. Nog niet zo vroeg testen anders hoor. Is zonde, ik was ook zwaar teleurgesteld toen ik omowit teste op 10 dpo. Wel op midden van de dag. Dus ik ben ook blond hahaha.