Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht kijk effe snel voor dat ik ga werken. Maar nog streds allemaal in spanning! Geen bloed geeft moed....

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen!!

Mamalol, spannend, krampen kunnen ook goed teken zijn hé?'

Mama Chan. Nog gefeliciteerd met je man!

Lindy, spannend!!!!!

Hier vrij! En geen bloed, wel zere borsten en krampen maar geen duidelijkheid! Weer vaag streepje.. Overweeg om toch de huisarts te bellen.
    Nou ja... Kleine meid maar in bad doen! Die heeft een advent kalender te pakken gehad en lekker chocolade gegeten terwijl ik de boodschappen aan het uitpakken was! Haha! Boefje!

3. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Lola: hahaha geweldig zo een boefje had hier met de oudste toen het nog en kleine buikschuiver was. Ik had en chocolade letter laten liggen. Geven moment dacht ik ook wat is hij toch stil en toen ik ging kijken had hij een chocolade letter te pakken waar hij heerlijk op zat de sabbelen. Heb er toen snel en foto van gemaakt hahaha. Heb je en foto van je test vandaag ook niet iets donkerder?? Ha bellen misschien niet zo slecht idee er is duidelijk wat gaande.

Mammachan: gefeliciteerd met je man.

Lindy: je maakt het ook al zo spannend lat die rode duivels maar lekker weg blijven.

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hadden jullie op het wachtbankje ook hoofdpijn? Grrrr mega ineens opzetten😬😒
    Lang niet meer gehad, ja met de pil die ik in pil vorm nam elke keer raak. Dit is dezelfde hoofdpijn😒

Ooh ik heb de haren ook op me hoofd staan, man vet en zit nergens naar;)
    Kunnen we de dagen niet vooruit spoelen

5. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammachan ik had van t weekend ook verschrikkelijk hoofdpijn!! Dus ja ik op het w8bankje ook.

6. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Goeiemorgen,

Wat is het spannend hier zeg!
    Vreselijk irritant he die onduidelijkheid!

Hier gaat het goed.. beetje de bekende kwaaltjes hoort er allemaal bij.. ben Savonds erg moe dus reageer hier niet zoveel meer als voorheen maar ik lees alles.. Hou gerre alles in de gaten hahahahah

Lindy, Dat is wel heftig ja om opeens te horen te krijgen.. Hier zie ik bij me zoontje dat hij steeds heftiger ergens op reageerd dan bedoel ik dat hij ergens super verdrietig over kan zijn of juist erg boos.. dat is weer iets van de laatste tijd.. ergens begin 2016 word hij weer getest.. Jou Symptomen kun je niet onderuit hoor een die bloeding is gewoon een innesteling geweest dat moet gewoon Klaar!

Ik hoor hier ondertussen alle speelgoedbakken over de grond gaan joepie hahahaha

Kiera, Pff laat zeg die echo.. hier al vanaf 7 weken echo das echt fijn..

Mommylove, eerst wilde ik zeggen jaaaaaa streep maar nu zeg ik whahahahha toevallig ook blonT hahahah sorry moest er wel om lachen.. nog even "geduldig" op t wachtbankje.

mamalol, oeh spannend licht streepje.. poehh tot zaterdag wachten je hebt engelen geduld zeg haha.. menstruatie krampen heb ik ook gehad..

Appel, ik heb me eisprong voelen groeien doormiddel van krampjes en steekjes.. laatste dag was gewoon pijnlijk en daarna weg.. toen is die wss gesprongen en 3 dagen later weer krampen wss begin van een innesteling het heeft een week geduurd een week voor NOD was het weg..

Lola, Pfff wat erg zeg die onzekerheid.. ik zou echt even een urine en bloedtest laten doen bij de HA gewoon erop staan dit is toch niks zo.. whahaha wat een boef groot gelijk ik had t ook gedaan haha

Mamma Chan, ik had ook hoofdpijn maar nu moet ik wel zeggen ik dat ook een maand ervoor gehad heb voor me ongi dus ja daar heb je niet veel aan haha

Nou hier wel onzeker hoor heb vanaf 5 weken weer buikkramppen en in me rug.. mss hoort dat er ook allemaal bij herkend iemand dat? ik weet dus niet meer of ik dat vorige keren alleen voor NOD had of ook daarna..
    Nog even wachten voor de echo ben blij ik m zo vroeg al heb..

Hier word aan twee kanten getrokken en gevraag dom een spelletje te spelen dus dat gaan we doen genoeg nieuwe spelletjed gehad van de sint ;)

7. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Goede middag!

Lindy, wat vreemd inderdaad. Maar zou goed innesteling kunnen zijn, toch? Spannend! Leuk, kerstboom kopen. Manlief en zoonlief willen ook een echte. Ik niet (naalden). Vrees dat ik die strijd dit jaar verlies. Ach ja, lekker belangrijk dit keer.

Mamalol o jeh dat zou wel vroeg zijn! En? Hoe gaat het nu? Ongipijn al weg getrokken?

Lola ook ik zou even een bezoekje brengen aan de huisarts voor duidelijkheid. Echt heel vervelend als je niet weet waar je aan toe bent. En van het chocolade... Herkenbaar...

Mama chan bij mij viel de hoofdpijn reuze mee. Voordat ik aan de pil ging op mijn 14e had ik wel veel hoofdpijn.

Aynil volgens mij had ik dat bij de vorige zwangerschap ook rond dit termijn. Volgens mij was het toen bandenpijn bij mij. Iets wat je later rond de 20 weken ook hebt. Maar helemaal zeker weet ik dat niet meer. Viel de schade van speelgoedbakken mee?

Hier geen nieuws... Alleen dat mijn verstandskiezen er nu uit zijn gehaald vanmorgen. Tweede ronde en viel reuze mee dit keer. Ben benieuwd of ik de ibruprofen nodig ga hebben dit keer. Liever niet, gezien de kinderwens.

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Toch weer een streepje Lola! Heb je al een afspraak gemaakt bij de ha? Al is het alleen maar voor je gemoedsrust. Heb je dit vaker gehad?

Lindy, komt goed hoor! Heb vandaag leren schoenen aan, dus dat eet niet lekker...

Hoofdpijn heb ik juist niet als ik zwanger ben, maar dit keer op het wachtbankje wel gehad. Maar eigenlijk heb ik dat altijd na een lange dag werken... Dus dat zegt niet zoveel.

Mamalol die menstruatiekrampen herken ik ook hoor! Geen nood dus, het kan ook goed nieuws zijn! Had dit ook aangegeven toen ik de vlos belde en zij zei ook dat dat erg vaak voorkomt.

Oei koningsgezin, lijkt me verschrikkelijk om te kiezen te moeten laten trekken. Bij mij zitten ze gelukkig niet zo in de weg... ;)

9. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Koningsgezin,OW bah verstandskiezen eruit zo akelig.. Bij mij zijn ze er ook uit boven en onder.. Nou 3 bakken met gelukkig twee daarvan groter spul maar een met klein zooi allemaal ik heb t opgepakt zonder uit te zoeken en terug in de bakken gedaan hahaha..

Bioluun, hoe gaat t met jou? Last van kwaaltjes? Ziek zwak misselijk? Hahaha

Hier de kids naar bed gedaan even rust hahaha

10. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    Hallo meiden,
    wij zijn ook bezig voor een 3e kindje. Ik heb al 2 zoontjes van 7 en 4.5 jaar.
    Dit is de eerste ronde. Mijn NOD is 24 december dus ik hoop op een mooi kerstcadeau:)

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Welkom cares :D:D

hier weg hoofdpijn, ik heb me net een groot stuk kwarktaart van gister gepakt, hmmm heerlijk

Ik ga zaterdag morgen een testje wagen, waarom omdat mijn man s avonds big party geeft hier, wil graag weten of ik me mag laten gaan of niet:p
    voor de rest voel ik niks nada noppes op moment, gek he die krampen en spierpijn zijn weg

verstandskiezen, auwwww, sterkte dan

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hier nog steeds geen bloed..
    Net super nieuws gekregen.de aanvraag van sbo.is binnen demy is toegelaten, vanaf 4 jan gaat ze er naar toe.. 😄 eindelijk weer beetje rust in ons gezinnetje.. voel me prima, af en toe een steek,
    Verder alles rustig..

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Cares welkom..

Mammachan: ik heb ook hoofdpijn pfff

14. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Welkom Cares leuk dat je mee komt kletsen.

Koningsgezin: oeii!! lekker wat inemen tegen de pijn. Hoor vaak dat je ze liever kwijt dan rijk ben, dus nu heb je het maar gehad. Ik heb trouwens geen verstandskiezen. Nooit gehad en ze blijken er ook helemaal niet te zitten lucky my

Hier niet bekent met hoogpijn nou moet ik zeggen de echte symptomen zeggen mij helemaal niks. Heb ze vaker gehad dat ik niet zwanger was dan dat ik wel zwanger was :D begonnen bij vaak pas na een positieve test.

Hier strx om 17:00 2e echo ben echt weer benieuwd hoe ons wondertje is gegroeid :D

15. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    Bedankt voor jullie welkom!

succes met de echo kreeftje!

16. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kreeftje; succes met echo! Is altijd leuk, maar toch ook weer spannend!

Cares; welkom.

Rest reageer ik vanavond. Heb drukke dag op t werk.

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ongesteld!!!!
    Ben nog nooit zo blij geweest!!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Kreeftje leuk en spannend!!!!

Reageer later ook even uitgebreider!!

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Jammer, maar wel.duidelijkheid meid.
    Succes met de volgende ronde.

20. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Cares, welkom bij de club! Zou geweldig zijn als je met kerst positief test :) Club wordt steeds groter, leuk, gezellig.

Lindy, wat zal er een last van jullie schouders af vallen zeg! Gelukkig! Zal haar goed doen. En jullie ook. Is het SBO bij jullie in de buurt? Zijn jullie er al wezen kijken? Wat kan dat snel gaan zeg, gelukkig. Naar het SBO gaan ze niet zo maar en wat ik de laatste tijd hoor over dat passend onderwijs wordt je als ouder (en kind) ook niet vrolijk.

Kreeftje, wow, leuk, weer een echo! Laat je ons mee genieten? Altijd bijzonder he, zo'n moment. Geniet ervan!

De vorige keer was het een hel nadat die verstandskiezen eruit waren. Eruit krijgen was één grote worsteling. Nu waren ze er zo uit, ideaal!

Deel Deze Pagina