Hoi allemaal! Mag ik mee kletsen? Ik heb al twee kids en we gaan voor een derde. Morgen wordt mijn spiraal verwijderd en kunnen we ertegenaan. Best wel spannend weer! Ik ben al actief lid sinds 2008 maar heb een nieuw account aangemaakt wegens herkenbaarheid.
Welkom Nox! Leuk dat jullie ook voor een derde gaan. Groot gelijk dat je een ander account dan aanmaakt als je niet herkend wilt worden.
Welkom Cares en Nox, gezellig dat jullie mee komen kletsten.. En pas op he we zitten in een vruchtbaar groepje haha Cares, dat zou zeker een mooi kerstkadootje zijn.. Laten we het hopen! Mamma Chan, Ooh lekker kwarktaart en dan de aardbei.. Je brengt me op ideeën die ga ik mooi maken volgende week met me verjaardag als ik nu nog zolang kan wachten en anders eerder hahahaha.. Groot gelijk zaterdag testen je zit dan toch 4dgn voor NOD dus je zou t al kunnen zien.. Lindy, wat super fijn zeg.. Dalijk zit ze mooi op der plek zo fijn voor jullie. Kreeftje, spannend echo je hebt hem inmiddels gehad.. Hoe was het? Showennnn Lola, fijn dat je nu duidelijkheid hebt maar toch ook wel klote dat dat met een ongi moet zijn.. Koningsgezin, fijn dat ze er zo uit waren.. Nu verders ook geen last van? Nox, haha dat had ik ook gedaan.. Ik ben hier al een aantal jaar lid heb met de vorige zwangerschappen ook mee gekletst.. Iedereen wist dat ik hier op zat dus dacht eerst even een andere naam haha.. Hier vanmiddag toen de kids op bed lagen lekker even in een warm bad gaan liggen heerlijk was dat.. Zometeen kids weer naar bedje en dan de bank op onder een dekentje en tv aan haha luiwijf dat ik ben hahahaha
Oooooh even ego , maar hier gaan we ook aan de klus vanaf nu...gooi vanavond mijn pil in de vuilnisbak.... even goed gepraat met manlief haha. En ja waarom wel in februari beginnen en niet nu al.. wat maken die paar maanden nu uit haha. En alle andere beren heb ik even in de kast geparkeerd.
Aynil engelengeduld valt mee hoor. Maar gister was ik veel te vroeg met testen. was pas 5 DPO. zaterdag ben ik 9 DPO. (denk ik, want weet mijn eisprong niet zeker) .. hopelijk hou ik het vol tot zaterdag met wachten met testen Fijn dat je de echo dan al zo vroeg hebt. Hier is het geloof ik bij 8 weken. Ik ga zo hetzelfde als jou doen. Heerlijk op de bank met een dekentje. Ben ik dan ook een lui wijf? Koningsgezin ongipijn is wel weg; maar het blijft een vreemd drukkend gevoel in mijn buik. af en toe krampen. cares wacht je ook tot 24 december met testen? zou idd wel een super leuk kerstcadeau zijn. Hoe oud heb je je andere kindjes? mammachan dan gaan we zaterdagochtend samen testen! spannend! hopelijk is het dan nog nodig en hier niet per ongeluk al ongi doorgebroken. Lindy Jeeeeeeej nog geen bloed. We houden moed Wanneer ging je ook alweer testen? Lola balen zeg.. maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Gauw door naar de volgende ronde! Nox Welkom! Leuk ook voor een derde wonder. Heerlijk dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Al twee druktemakers in huis maar toch gezelliger nog één er bij willen. Leuk om met zn allen te delen. Hier nog steeds beetje bruinverlies. Wel heel slijmerig. Menstruatiepijn blijft een heel klein beetje. Drukkend gevoel is het.. Vind het heel erg spannend. Ene kant het gevoel; voel van alles in mn lichaam, dus zal het dan toch?..... Andere kant; ik word vast gewoon ongesteld, mn lichaam is vast nog beetje in de war, het zal toch niet in één ronde raak zijn? Haha zo spannend. Ik ga ook lekker de kinderen op bed doen en met een dekentje op de bank
Beccy: hier hetzelfde. Ook een hoop beren op de weg. Maar waar draait het allemaal om? Je wilt een derde dus die gaat er gewoon komen. En die beren zijn straks niet belangrijk meer. Mamalol: spannend! Je let nu meteen overal extra op he. Heerlijk om weer in te zitten. Behalve als het niet lukt natuurlijk. Aynil: je bent in de 1e ronde zwanger geraakt zie ik. Wat heerlijk lijkt me dat. Jaren geleden was ik erg vruchtbaar. Maar inmiddels weeg ik over de 100 kilo dus ik hoop dat het niet in de weg zit. We zullen zien. En ondertussen proberen we er wat kilo's af te krijgen.
Haii nox,, welkom hoe oud zijn je kindjes? succes met verwijderen van je spiraal " bij mij viel het reuze mee en meteen een nieuwe cyclus
Ik weet het niet,, geen bloed nog . als ik vanavond/vannacht niet ongi wordt misschien morgen ochtend testje wagen? durf eigenlijk niet zo,,
ff opheldering nodig misschien kunnen julie helpen want snap er ff niks meer van hihi.. sept ongi geweest 28 dagen okt ongi geweest 28 dagen ( met spiraal ) 8 nov ongi geworden 29 dagen,, zonder spiraal en nu zit ik dus op dag 32,,, eisprong lijkt op dag CD 20 geweest te zijn,, heb ik dan morgen mijn NOD? of vrijdag?
Wow veel verhalen erbij!! Allereerst Nox en Cares welkom! Ik zal jullie zo op de lijst zetten Dan kan Beccy er ook meteen bij. Zodra jullie weten wat je nod eventueel kan zijn laat je dat even weten? Lola, balen, maar ik snap dat je blij bent! Lekker op naar de volgende ronde en geen gezeur meer. Nieuwe nod? Lindy, komt goed Fijn dat je dochter naar de sbo mag. En inderdaad zo snel al! Wat een last van je schouders. Mamalol 6dpo is de perfecte dag voor een innesteling hoor Maar testen met 9dpo? Pfff dat weet ik niet hoor. Kan natuurlijk, maar is meestal toch erg vroeg. Ik zou zeker tot 5 dagen na innesteling wachten. Ik had op 4 dpo denk ik innesteling en testte op 10 dpo een heel licht streepje. Kreeftje: foto!! Aynil, ik heb eigenlijk nergens meer last van behalve dat ik doooooodmoe ben... En heb er twee erg lange en zware dagen op het werk op zitten terwijl vl weg is 's avonds dus ook de kindjes nog op bed. Mn moeder is net even mee komen helpen. Erg lief. Nu geïnspireerd door jullie op de bank met mn dekentje. Heerlijk! O en ik heb weer mijn pijnlijke plekje op mijn buik Precies op dezelfde plek als bij mijn vorige zwangerschap! Echt heel raar. Het is niet zo dat mijn buik alweer zo groot is! Haha, maf!
NOx die beren hebben me al een tijdje beetje tegengehouden, maar nu kan ik ze relativeren en zie ik ons echt met drie kindjes in de toekomst. Nu echt helemaal om. Ze horen er een beetje bij denk ik. De meeste van ons hebben die beren wel gehad haha.. Lindy van mijn eerste pas na 9 maanden de jongste in ronde twee. Maar de eerste waren we compleet verkeerd aan het klussen..heb een LF van 10 dagen en een cyclus van 30 dagen. Ben ik achtergekomen met ovutesten en temperaturen. Weet nu alleen niet zo goed wat te doen. Heb nu drie pillen genomen al. Waar zit ik in mijn cyclus..?
Lindy, had je niet al ongesteld moeten worden? Als je cycluslengte ongeveer op de 28 ligt? Ik zou testen morgen! Ben benieuwd. Mijn kids zijn 6&4 jaar oud.
❤Nod Lijst❤ MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Lindy, Ronde 1 NOD: 10/11 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 15 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Cares86, Ronde 1 NOD: 24 dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend Lola1982, Ronde 2 NOD: Onbekend Nox, Ronde 1 NOD: 5 jan ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera ❤afspraken❤ Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake ❤Kriebels❤ Girly1985
als je 3 pillen heb genomen en nu stopt gok ik dat je ene kleine bloeding zal krijgen omdat je lijf denkt een stop week te krijgen, hoef natuurlijk niet,, ben eigenlijk nooit halverwege gestopt hihi maar snap dat wel natuurlijk misschien Ovutesten bestellen en meteen gaan beginnen met testen, Of gewoon gezellig om de dag klussen zit je altijd goed