Balen lindy, ik had er wel een goed gevoel bij. Nu idd maar hopen dat je snel ongesteld word en dan in de 2e ronde raak!
balen lindy... Hoop dat je menstruatie dan nu snel door breekt en jullie aan een nieuwe ronde kunnen beginnen
Wat jammer Lindy en klonk allemaal zoveel belovend. Nou moet ik zeggen dat ik om deze rede nooit met symptomen bezig was zelf bescherming je lichaam kan je zo voor de gek houden. Hoop dat je ongi dan maar snel doorbreekt meid :S
Wauw Kreeftje wat een mooie echo!! Combitest zit ik nu ook aan te denken.. Bij de andere 2 niet gedaan.. Maar twijfel nog want heb je dan echt duidelijkheid? Hoe zit dat precies? Lindy, pff balen joh had echt wel een streepje verwacht.. Beccy, Jjeeeejj we hebben je aangestoken hahaha veel klus plezier! Mamalol, Ooh haha ja dan valt er ook nog weinig van te zeggen..meestal pas vanaf 10 DPO.. Spannend! Nox, ja we zijn er snel bij hier in t groepje.. Hopelijk staat er snel alleen nog maar zwanger op ons lijstje.. Hoop je kilo's niet in de weg zitten en het snel raak mag zijn.. Bioluun, herkenbaar die vermoeidheid.. Maar voor jou is dat wel zwaar dan je werkt nog en dan savonds alleen kids op bed.. Hier kan ik gewoon rustig aan doen en savonds met VL kids naar bed brengen.. Haha grappig dat je dat nu weer hebt zon pijnlijke plek op je buik.. Lola, Ja is echt ideaal een bad voor de kids en ook voor mezelf.. Ik gebruik heb niet iedere week voor mezelf maar als ik er dan eens in lig wel fijn.. In me zwangerschappen heb ik er wel heel veel gebruik van gemaakt.. Kiera, wat fijn dat je je zo goed voelt! Spannend zeg zaterdag al vertellen! Hier vanmiddag met DL mee naar de psz mag ik een middagje blijven en gaan we potjes verven.. Leuk heb er zin in!
Goedemorgen! Lindy, wat ontzettend balen, maar wie weet ben je nog ietsjes te vroeg, alleen is je temp niet veel belovend... Balen hoe je lijf je voor de gek kan houden he? Hier had ik ook van alles en nog wat... Ik ga echt proberen om deze ronde niet zo gekmakend er mee bezig te zijn! Aynil, ja geloof ik graag dat het tijdens een zwangerschap echt lekker is... Voor kinderen lijkt het mij idd ideaal, mijn oudste van bijna 7 zit nog af en toe in babybad... Met haar benen bijna in haar nek, want ze is nog lang voor haar leeftijd ook! haha!
Kreeftje dank je voor het toevoegen van mijn nieuwe NOD! Hier echt bizar veel ongesteld! Had gehoopt dat het zonder (koper)spiraal minder zou zijn!
Dank jullie meiden.,, Ga ook proberen om de volgende ronde er minder mee bezig te zijn.. wil wel ovu testen gaan gebruiken deze ronde, omdat VL onregelmatig werkt en we een hele drukke maand tegemoet gaan moeten we wel gericht klussen hihi.. hoop zo dat mij ei eerder komt of juist net zo laat als nu.. ben met de kerstdagen een 2 nachten weg.. en VL blijft thuis.. We gaan het zien 😄😄
Lola zou het niet zo kunnen zijn dat, omdat je toch licht positief testte je nu heftiger ongesteld bent omdat er meer schoon moet spoelen. Er heeft denk ik zeker wel wat gezeten toch? Dan is het goed dat het even goed schoon wordt, dan blijft er ten minste niks meer zitten... Vandaag lekker dagje vrij. Met de jongens naar de peutergym geweest en naar de winkels. Ben verbaasd hoeveel geduld ik heb zeg! Gisteren had ik echt een kort lontje... Was een beetje bang voor vandaag. Helaas moeten we vanmiddag binnen blijven omdat er een pakketje komt.
Lola, balen dat je zo heftig ongesteld bent! Maar waarschijnlijk heeft er zoals bioluun zegt wel iets gezeten en dan vloei je dus ook heviger. Hierna lekker aan de volgende ronde beginnen! Bioluun: lekker zo'n dag met de kids. En als je dan zelf ook nog geduld hebt; kun je ook nog extra genieten. Of naja dat heb ik zelf tenminste altijd. Geniet lekker van je boys vandaag! Hier nog weer dagje aan t werk. Vanmiddag 17uur heb k weekend. Heerlijk. Zaterdag ongeveer 9 DPO, dan ga ik testje wagen. verder nog steeds bruinverlies, maar wel minimaal! Heel slijmerig (lekkere details ) Zondag de oudste jarig; dus weekend zal wel weer voorbij vliegen.
Lindy, ik had ook anders bij jou verwact! je lichaam kan raar doen Lola, grote schoonmaak..wel straks fris weer beginnen Hier de zolder wordt geisoleerd, werk lui over de vloer, geen kwaaltjes meer hier, alleen net na ei dpo 4/5 ik begin wel een hard hoofd in te krijgen, als ik zo lindy hoor, zal het bij mij ook wel niet zo zijn, ik vraag me af of na je ei het altijd 14 dagen is, dan betekend het dat ik het dinsdag weet... dan zou ik toch al een dip moeten hebben? had een kleintje...had een grotere verwacht hmz afwachten maar
Heb beide kindjes gedaan en gaf hier wat rust en zekerheid. Het blijft wel een kansberekening dus geen 100% garantie natuurlijk maja wanneer heb je die wel?? Vind het persoonlijk al fijn dat ze met 12 weken al goed naar het kindje kijken uitgebreid met de echo en ook wordt er bloed afgenomen en gecontroleerd. Uit de echo nekplooi en bloedwaardes halen ze en kansberekening met hoe groot de kans kan zijn dat kindje wat mankeert nou als je 1 van de 500 scoort is de kans dus heel groot dat je kindje gewoon gezond is. Is de score niet al te best kan je een nipt doen die uiteindelijke uitslag geeft.
Mamma chan ik vind jouw temp erg netjes hoor! Ik zou niet wanhopen! Lang niet iedereen heeft schijnbaar een innestelingsdip, dus dat dipje van jou is al heel wat! Hoofd omhoog, borsten vooruit Kreeftje, dus ze doen geen vlokkentest meer als je een grote kans hebt dat het mis is? Dat weerhield mij er altijd van. Dan heb je bij wijze net zo'n grote kans dat die test een miskraam opwekt als je kans wat dat er iets mis was...
volgens mij is mijn lichaam flink van slag. ik heb al 3 dagen menstruatie achtige symptomen. pijn in onderrug,raar gevoel in onderbuik en als ik bijvoorbeeld over een drempel fiets voel ik dat heel goed in m'n onderbuik. gister een ovu test gedaan om zekerheid te krijgen over m'n eisprong,zag een duidelijke streep maar niet donker genoeg. vanmorgen weer getest en die was iets donkerder dan gisteren maar weer niet donker genoeg net weer getest en die was weer een stuk lichter dan die van vanmorgen en gisteren,snap er niks meer van.... dit herken ik totaal niet van de vorige 2 keren toen ik probeerde zwanger te worden. mijn cyclus varieerde die keren tussen de 28 en 30 dagen dus die berekening heb ik dit keer ook aangehouden. zou het kunnen dat ik mijn eisprong eerder heb gehad en dat ik hem waarschijnlijk heb gemist?
Bohhh de kids hebben studiedag,., zijn helemaal van de rel.. boodschappen doen was een drama... Kreeg ik het nog aan de stok met een vrouw of ik mijn kind eens kon opvoeden.pfff.. Demy had der zinnen gezet op een kerst hamster van ah.. en die kreeg ze nie.. en ze bleef doorgaan pfff.. En zeuren en gillen.. mensen kijken je aan want ja haar gedrag is het gedrag van kind van 3.. terwijl ze bijna 8 is en groot voor der leeftijd,... mevr kwakt zich op de grond met drama. Aanval.. dus ik met klotsende oksels maar door gelopen en naar de kassa gegaan wr op ik dus commentaar kreeg.. Kan u kind niet normaal doen.. Dua ik heel droog wat is normaal ?.. Mijj dochter is speciaal ik kan er ook niks aan doen dat ze autisime heeft.. heb daar ook nie om gevraagd... mens keek me aann.. Heeft meteen niks meer gezegd.. meisje achter mij gaf mij een dikke duim hihi.. Pfff heftig.. actie weer.. Gelukkig weer lekker thuis in onze veilige haven hihi Nog steeds geen kramp, geen bloed,, Hmmm... vind het allemaal vreemd,,
O cares ik ben nooit zo'n fan van ovulatietesten. Al deden die van mij het volgens het boekje. Ik denk altijd dat een LH-piek zo kort is dat je hem inderdaad kan missen. Dat betekent dat je nooit een positieve test ziet inderdaad. Maar wel een donker wordende reeks en daarna weer lichter (zoals jij dus hebt). Het kan ook dat je ei nog niet gesprongen is maar dat hij een tweede poging zal gaan doen binnenkort. Had je al wel geklust? Lekker door blijven gaan (klussen en testen), dan weet je meer Lindy, wat een preut zeg!! (zo noemen wij dat hier ) Die heeft vast niet zelf kinderen of een hart... Je kunt toch nooit in het hoofd van een kind kijken! En elk kind heeft wel eens drama-momenten. Goed dat je voet bij stuk hield en wat fijn dat je een duim kreeg van die andere meid. Die snapt het ten minste! Ik had straks een ongelooflijk mutsig moment: ik ging op de fiets naar de jumbo, met twee kids voor en achterop. Al naar de slager en de bakker geweest en nu dus ook een volle jumbotas in mijn fietstassen. Ik Thijs achterop gehesen en ben bezig Joris voorop te zetten als de fiets langzaam maar zeker omvalt!! WHaaah! Ik heb Joris vast dus geen vrij handen. Gelukkig kan ik met mijn knie de fiets langzaam naar de grond begeleiden en zit Thijs toch wel goed vast in die twee minibandjes. Hij komt met de schrik vrij. Ik ook. En die mevrouw die bleef staan kijken ook Kwam daarna wel in actie gelukkig... Is me nog nooit overkomen!
Bioluun.wat een schrik.. Is mij ook wel eens overkomen.. Alleen al fietsen met kids boem op de grond. Alles en iedereen fietste reed door.,robin.over de.zeik. Alles goed met je? En met de.kindjes? Geschrokken?
Ooo lindy. Het was one of those days voor jou... Bloedirritant als anderen zich ermee gaan bemoeien. Gelukkig heb ik dat nog nooit gehad maar ik zou echt uit m'n vel springen. Hier vanmiddag m'n spiraal eruit gehaald. Volgende week in het weekend is als het goed is mijn eisprong. Dus gaan met die banaan! Is er hier iemand toevallig aan de granaatappelsap om kansen te vergroten?
Jezus bioluun, je had vast even een mini hartverlamming of niet? Gelukkig kon je het nog een beetje tegenhouden.
Lindy wat voor een spiraal had je? Koper of mirena? Want met mirena kan het wel zo zijn dat je lichaam even moet omschakelen vanwege de hormonen. Soort van ontpillen. Met een koperspiraal heb je daar geen last van.