1ste ronde - 1ste kindje nu afwachten...wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Esje28, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje28

Esje28 Lid

30 mei 2013
    19
    0
    0
    Flevoland
    Hallo meiden,

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Eind februari gestopt met de pil, maart, april en mei ( 19 mei voor het laatst) menstruatie gehad. Sindsdien hebben we besloten zonder rubbers te klussen en ervoor te gaan :cool: Super spannend..... :$ Tijdens de vruchtbare dagen, dus de afgelopen dagen flink geklust...Inmiddels heb ik wel wat "klachtjes"buikpijn, zeurend gevoel, beetje steek in lies. En ik eet werkelijk alles wat los en vast zit, dit heb ik normaal echt nooit. ;) Ook heb ik denk ik wel mijn ei gevoelt... moet zeggen dat ik me er normaal gesproken nooit mee bezig hield...
    Maar het is nu nog veel te vroeg om te testen. NOD zal 13 juni zijn....dus nu op de "Wachtbank".... Wie wacht er met me mee?
    Lijkt me fijn om beetje mijn "ei"(whahaha) kwijt te kunnen...mijn vent wordt er gek van....wil er niet teveel mee bezig zijn maar onbewust vind ik het zo spannend en kan ik er niet stoppen aan te denken... vrouwen houden gewoon niet van wachten :p:p:p Wie wacht er met me mee?

Deel Deze Pagina