Hallo, Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik ben nu 5 dagen over tijd maar goed het is de eerste ronde dus het zal daar wel aan liggen. Ik meen mijn ei sprong wel gevoeld te hebben op 21 oktober dus dat is wel een beetje raar. Op dit moment kan ik alleen maar wachten dus.
@sjtal leuk! Heb je een vermoeden? Hoe gaat het verder met de zwangerschap? Ik typ nu via de tel das nie echt gemakkelijk Ik heb een test gedaan want ben nog nie ongi maar het was nega keb mn urine wel 1 uur in een potje laten zitten niet echt vers! Denk da morge ff opnieuw doe vanwege weekend... Vrijgezellenfeest van vriendin Welkom anoniemmeisje
Moge dames! @Meisje: welkom hier @Mandjuh: wil je niet ontmoedigen, maar hcg in je urine blijft wel goed, hoor... Denk maar aan moeders voor moeders! Hoop dat je morgen wel een posi test hebt! @fieneke en Anneke hoe gaat het bij jullie? @sjtal: hier niet echt aan de klus, moet er niet aan denken om eerlijk te zijn! Spannend dinsdag! Veel plezier! @hier: alles goed, snel een vol gevoel, kan ook niet zoveel eten, maar nog niet misselijk, moet wel op tijd eten. Ook wat moe, ga gewoon op tijd naar bed. Verder vanochtend vroeg wakker van flinke pijn in m'n rug... Ga zo lekker naar het tuincentrum, eerst mezelf eens tracteren Fijn weekend!
Hoi meiden, Hier alles goed. Weer n vriendin van me zwanger!!! Deze was wel gewenst dus ben super blij voor haar. @Panna ik had precies t zelfde met snel vol zitten en ik had echt geen behoefte aan seks. @mandjuh ik ga voor je duimen dat je tch nog een posi test krijgt Fijn weekend allemaal xxx
@panna ja dat dacht ik ook al, probeerde het enigszins nog hoopvol te houden voor mn eigen hihi. Heerlijk die kwaaltjes! En nog wat leuks geshopt? @anneke wat leuk voor je vriendin. Je hebt er veel in de omgeving die zwanger zijn nu toch? Gister weer een nega test en nog niet ongi zit nu op dag 29 mocht het morgen nog nie zo zijn ga ik langs de dokter. ben de afgelopen 3 weken al 2x geweest bij d'r vanwege buikklachten. Eerst kreeg ik disperdal mee en daarna omeprazol. Maar misschien is het wel heel wat anders. fijne zondag all xxxx
Wat vervelend Amanda, ik hoop dat je snel zekerheid hebt. Jaaaa twee vriendinnen en twee collaga's in verwachting. Eerste vriendin vd derde, tweede vriendin vd tweede, eerste collega vd derde en die andere vd vierde. Xxxx
Hoi allemaal, Mag ik eens bij jullie proberen mee te praten? Ik ben 27 jaar. In april ben ik gestopt met de pil. Tot op heden nog geen zwangerschap, maar het lijkt er wel op dat mijn cyclussen zijn genormaliseerd. Wel deze ronde voor het eerst gestart met ovulatie testen. Ik woon samen met mijn vriend (30 jaar) sinds 1,5 jaar. Afgelopen vrijdag waren wij vier jaar bij elkaar. Even al 1 reactie @Panna GEFELICITEERD!!!!!!
en ja hoor er is er weer eentje bij, een buurmeisje is negen weken in blijde verwachting.... ik hoop op een babyboom en dat ik binnenkort ook mee mag doen
@Anneke Dat is best zuur als zoveel mensen in je omgeving zwanger raken. Gelukkig in mijn omgeving niet, maar was vanmiddag middagje shoppen met m'n moeder, leek wel of alle vrouwen die ik zag zwanger waren... Zal even kort wat over mezelf vertellen. Ik ben Marijke, 27 jaar. Nu 7 maanden hopend op een baby met m'n vriend van 30. Sinds deze ronde ben ik begonnen met ovulatie testen, in de hoop iets meer inzicht in m'n cyclussen te krijgen. Voorlopig nog geen eisprong te vinden.
@Marijke ja t is echt zuur!!!! en vandaag ben ik ook echt een wrak ik kan gewoon even niet meer in januari zijn we 2 jaar bezig voor een wondertje en dat is echt lang. Ik weet dat er mensen zijn die nog langer bezig zijn maar toch voel ik me echt heel rot. we willen t zo graag... iedereen zegt dat ik er teveel mee bezig ben maar dat is pas sinds de zomer vind je t gek na al die tijd... ik ben t echt zat waarom is t ons niet gegunt? wat is de reden dat ik zo gestraft wordt?
@Anneke Snap precies wat je bedoeld hoor. Ben hier net een soort van psychologische half jaar grens over. Begon heel relaxt, maar ondertussen is het relaxte er wel een beetje af, getuige de ovulatie testen. En dat zijn wij PAS 7 maanden bezig. Dus snap best een beetje wat je bedoeld. Je mag je ook gerust ff K** voelen!!! Hoe staat het er nu voor bij de gyn? Edit; na teruglezen vraag aangepast.
Hoi dames! Hoe gaat het met jullie? Met mij alles goed, hoor! Vandaag 6 weken! Nog 2,5 week voor de echo, ben echt aan het aftellen... @mandjuh: hoe is het met je buikklachten? Inmiddels iets anders gekegen? Ben je ongi geworden? @mawaikee: welkom hier! @anneke: das idd een babyboom! Hopelijk mag jij snel aansluiten meid, ik hoop het echt voor je!
anneke, das te begrijpen dat je het even moeilijk hebt. Het is niet gemakkelijk en zeker niet als er rond u zoveel zwangeren zijn. Mawaikee, welkom hier. Hier in de vruchtbare periode.
Hey, ben eindelijk weer terug van weggeweest! Panna, super! Enorm blij voor je! Geniet ervan! Enne, proficiat!! Verloopt alles vlot? Nog niet teveel kwaaltjes? Sjital: had je een voorkeur voor een geslacht? Anoniemmeisje en Mawaikee: welkom! Ik duim voor jullie! Anneke, hoe is het met je? 2 jaar is echt al een hele tijd; kan me voorstellen dat je hier en daar de moed verliest. Ik blijf in ieder geval enorm hard voor je duimen - 't is je zo gegund meid!! Bij jou ook zoveel vriendinnen, collega's, buren, ... zwanger... Bij mij zijn afgelopen jaar zowat al onze buren, collega's en vriendinnen bevallen.... Was op bepaald moment zo "erg" dat de winkelbediende vroeg als ik er alweer was toen ik voor 't zoveelste babycadeautje ging.... Ondertussen is 't gros ervan druk met nummer 2 / 3... Hoop dat we, net als Panna, heel gauw mogen aansluiten! leuke avond nog allemaal! Liefs!
Hoi meiden, Ja hoor er is er weer eentje bij!!!!! Ik heb al een week, moeilijk slapen, veel plassen, misselijk. Rommelende buik, me borsten zijn hard en pijnlijk en ik ben moe en ik heb waterige afscheiding. Dit heb ik tot nu toe alleen met mijn mannetje gedeeld. En gister avond besloten we om vanmorgen een digitale van clear blue te doen...... Nou binnen twee minuten zwanger 2-3 aaaaaahhhhhhh ik wist t hihi. Meteen t ziekenhuis gebeld ik heb donderdag om twee uur een afspraak hihihi. En nu duimen dat t goed zal gaan deze keer