Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal!

Ik ben 26 jaar en wij proberen ook om zwanger te worden!

Ik heb in augustus een miskraam gehad (partiële mola) en heb nu weer groen licht. Ben net weer gestopt met de nuvaring, dus ben benieuwd hoe snel mijn cyclus weer normaal is (heb nuvaring slechts twee maanden gebruikt).

Aan de zwangeren: gefeliciteerd!
    Aan de nog niet zwangeren: veel succes!

Groetjes!

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :)

Sinds gister (mijn 29ste verjaardag) ben ik aangemeld op dit forum en ik was op zoek naar een redelijk recent gestart topic. Gevonden! Goed als ik meeklets?!

Mijn vriend en ik zijn net terug van 6 weken Australië (dat wilden we perse nog doen voor we zouden gaan proberen om een kindje te krijgen) en nu zijn we benieuwd of een kindje ons gegund is...

Ik ben sinds dinsdag gestopt met de nuvaring en nu dus 'ongesteld'. Wat ik me nu afvraag he, is dit dan meteen de eerste ronde of hoe werkt dat precies? (Ben nog erg maagd op het gebied van kinderen krijgen enzo ;) )

Alvast gefeli voor alle zwangeren hier op het topic!

3. Dankjewel claro hihihi ik kan t moeilijk geloven hihihihi mijn hihi factor is hoog zeg maar

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Kan me voorstellen Anneke! Lijkt me ook zo onwerkelijk!

5. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Noorus en TSCM.

Noorus denk wel dat je dit nu als de eerste ronde mag tellen.

Anneke, geniet er maar. Hoop dat we snel allemaal met een dikke smile op ons gezicht kunnen rondlopen :D.

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Claro, maar doordat ik nog niet weet hoelang mijn cyclus is weet ik ook niet wanneer mijn eisprong en vruchtbare dagen zijn toch? Hoe doen jullie dat dan? Gewoon 'klussen' tot je een ons weegt?! ;)

7. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, weet niet meer goed hoe wij het de eerste ronde hebben aangepakt. Dacht vanaf dag 10 om de dag en dit ongeveer twee weken langs had wel onmiddelijk een mooie cyclus van ongeveer 32 dagen.
    Kan dan nog zijn dat je totaal mis zit, mocht het dan toch langer zijn.
    Wat misschien ook wel helpt is temperatuur nemen.

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank voor je reactie Claro! Mja ik neem nu maar een gemiddelde cyclus en kijk daarmee wat de meest vruchtbare dagen zijn (dit is toch ook nog ná de eisprong?). Omdat we nog in de beginfase zijn wil ik nog niet aan temperaturen en dat soort dingen... Nu nog maar even zo 'ongedwongen' mogelijk (toch gek, want in m'n achterhoofd denk ik wel: baby!!!), maar goed besef heel goed dat er mogelijk nog een lange weg te gaan is...

Ik heb trouwens even teruggelezen (had ik gister nog geen tijd voor) en Anneke nogmaals heel erg gefeliciteerd! Wat een lange periode van wachten en nare berichten heb je achter de rug zeg! Echt superblij voor je! Misschien een beetje een persoonlijke vraag, maar wat doet zo'n periode met je relatie?!

9. Hoi noorus,

Dankjewel hihi. Onze relatie is er allemaal heel erg door veranderd. We hebben nog meer respect voor elkaar gekregen. We zijn er sterker door geworden. We zijn echt door een hel gegaan, maar we zijn er altijd voor elkaar geweest. Wel twijfelde ik na de bbz even of hij net zo verdrietig was als mij. Maar toen ik eenmaal wat aan gesterkt was brak mijn vriend pas, toen was t zijn beurt om te huilen, te schreeuwen en te uiten hoe zeer t hem verscheurde. En toen wist ik echt zeker, zeker dat we de hele wereld aan konden zolang we maar samen waren. Dat hij en ik belangrijk waren!!! Al met al is t dus echt een hele zware tijd geweest en t verdriet is er nog maar samen zijn we zo sterk. We hebben vanmorgen amper iets gezegd na de test we waren te gelukkig en te emotioneel. Vanavond zijn we lekker uit eten geweest, gewoon om te vieren omdat we maar weer bewijzen dat wonderen nog bestaan. Dat er uit onze liefde een frummeltje in mijn buikje zit. En nu gewoon hopen dat het deze keer wel zo mag zijn en dat wij in augustus ons kindje in onze armen kunnen sluiten..... Want ja we zijn bang, maar we hopen er t beste van!

10. Dankjewel en welkom meis

11. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Whoehoe!!!! Super!!! Mijn duimen draaien overuren voor je!!!

12. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL

Goh meid, SUPER!!!!!!!!!!!!!!
    ben zo enorm blij voor je!!
    Geniet ervan, jullie hebben het zooooo verdiend!
    Ik duim voor je meid!

13. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tscm, welkom!
    Veel succes meid, duim voor je! Hoop dat je gauw mag aansluiten bij de zwangeren onder ons!

Noorus, ook jij welkom en veel succes! Duim ook voor jou!
    volgens mij kan je dit ook als je eerste cyclus tellen. Temperaturen zou ik ook niet meteen doen, geniet er even van, lekker ongedwongen! Moest het niet meteen lukken, of krijg je toch niet meteen duidelijkheid, kan je nog steeds gaan temperaturen.
    Let er wel op dat in het begin je cyclussen nog onregelmatig kunnen zijn (kunnen ze ook blijven, maar hoop ik dat niet geval bij je gaat zijn!).
    Na je eisprong ben je niet meer vruchtbaar ins die cyclus.

Anneke, nog eens proficiat! Begrijp de angst en, ben tegelijkertijd zo blij dat jullie er toch van genieten.
    Ik duim dat dit klein wondertje, een werkelijk klein wondertje wordt!
    Geniet ervan!

Goed weekend!

14. Hihi dankjewel

15. @ Fieneke, dankjewel lieve meid!!!!!

Fijn weekend allemaal

16. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    GEFELICITEERD Anneke!!!!! Ik duim voor een plakbeebje!!!

@nieuwe dames: welkom!

17. Dankjewel meis... Ik duim natuurlijk ook voor jou

18. Zooo ik heb even mijn banner veranderd want ik had m vanaf mijn ovulatie geteld hihi en dat moet natuurlijk vanaf eerste dag laatste ongi hihi

19. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Anneke GEFELICITEERT echt gaaf geweldig prachtig. Ik duim voor je dat alles goed gaat.

Welkom nieuwelingen :)

Ik heb weinig tijd gehad en ook nu doe ik het tussendoor ff... sorry

ben nu een midweek naar centerparcs bij terugkomst lees ik alles op mn gemak.. doeiii

20. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandjuh, geniet van de vakantie!!

Liefs

Deel Deze Pagina