Goeiemorgen! (Kom net uit 3 nachtdiensten...) Even bijlezen... @ Anneke, bedankt voor het antwoord op mijn vraag! Mooi hoe je omschrijft hoe jullie deze moeilijke periode hebben doorstaan! Fijn dat jullie het gevoel hebben er sterker uit gekomen te zijn! En nu genieten van je zwangerschap meis! @ Mandjuh, hele fijne vakantie! Ik ben hier net door mijn eerste ongesteldheid heen. Ben erg benieuwd of ik de eisprong ga voelen deze maand (heb daar voorheen eigenlijk nooit op gelet). Voelen jullie het?!
Noorus, succes met deze cyclus! Ik voel mijn eisprong pas sinds ik clomid neem; daarvoor nooit iets van gemerkt.... Groetjes!
Graag gedaan noorus. Ik geniet zeker hihi kan niet wachten tot ik wat verder ben, meer zekerheid heb. Wil zo graag horen dat t goed zit, en dat t hartje klopt...
Hoi meiden, Moet ff me verhaal kwijt. Ik vind de tijd zo langzaam gaat, ik wil zo graag weten of er echt een beebje komt. En dat t niet weer een bbz is op eindigt in een miskraam. Ik probeer t los te laten maar dat is zo moeilijk! Ik ben echt blij als ik twee à drie weken verder ben zodat ik weet waar we aan toe zijn. Of het op de goede plek zit en of t hartje klopt enz. Ik kan de hele dag wel huilen komt ook wel door de hormonen natuurlijk. En mijn angst is ook niet vreemd natuurlijk ik zou t weekend nog wel een digitale willen doen van clear blue kijken of hij dan aangeeft zwanger 2-3 wat zou betekenen dat de hcg waarde is toegenomen wat een goed teken is hahaha. Gelukkig donderdag naar de gyn dus die zal wel bloed laten prikken hihi zo spannend allemaal. Ik voel me geestelijk ook niet zwanger maar wel bevrucht. Gewoon omdat ik echt pas durf te spreken van een zwangerschap als t goed zit allemaal. Ik probeer er wel van te genieten en dan doe ik wel maar wel met een dubbel gevoel ik durf niet te blij te zijn zodat de teleurstelling minder groot is maar dat is onzin als t mis gaat is er niks dat t verdriet minder maakt. Ook niet als ik nu in mijn hoofd heb wat er allemaal nog mis kan gaan. Pfff word gek van mezelf. Ik moet echt afleiding zoeken, gelukkig heb ik straks met mijn vriendin afgesproken, die in september bevallen is dus die begrijpt me wel en zal me zeker gerust stellen.
Moeilijk hoor Anneke! Ik zou zo graag willen zeggen: probeer te ontspannen, heb er vertrouwen in, probeer stress te vermijden en geniet. Maar ik begrijp dat het voor jou nu gewoon niet werkt! En dat je verstand weet dat je geduld moet hebben, maar dat je gevoel het niet aan kan en zekerheid wilt hebben over de afloop. Ik kan alleen maar voor je duimen en je heel veel succes wensen in deze tijd. Misschien is een tip voor afleiding het vreselijk verslavende spelletje Wordfeud voor op je telefoon?! Geen idee of je het hebt of kan downloaden, maar je mag mij toevoegen hoor: MonsterNoor
Hoi dames, @anneke: spannend hé?! Voor jou helemaal, ik snap het goed hoor meid, maar er valt nu gewoonweg nog niets te zien... Heb vertrouwen in je kleintje en in je lijf! Suc6! Ik merk heel duidelijk dat de onzekerheid afneemt naarmate de tijd vorderd en de klachtjes blijven. @fieneke: ja, ik ben ook benieuwd! Ben je overtijd?? @noor: ja ik voelde iedere maand m'n eisprong, natuurlijk precies in de bewuste ronde weet ik het niet zeker. Ik dacht zondagnacht/maandag overdag/zelfs dinsdagochtend gevoeld te hebben, maar dinsdagavond pas sex (vriendlief was daarvoor ziek) en boem zwanger! Verder merkte ik het ook altijd wel aan het de afscheiding. Tip: schrijf het voor jezelf op wat je voelt/hebt of via een app, zodat je je cyclus in de gaten gaat krijgen. Ik vond dat erg fijn om te weten! Suc6 dames!
Anneke, dikke knuffel! Begrijp heel goed dat genieten en vertrouwen nu heel moeilijk is. Maar, net zoals panna zegt: heb vertrouwen in je lichaam, en in dat kleine wondertje! 't Is jullie zo gegund!! Ik duim voor je, denk aan je! Noorus, ik gebruik zelfde app als Panna en, die werkt echt wel goed. Trouwens inderdaad gewoon best even opschrijven wat je ervaart elke cyclus; helpt echt! Panna, hoe is het met jou? Hoe gaat 't met de rest? Ik ben inderdaad overtijd... Durf nog niet goed te testen - al de kwaaltjes die ik had zijn verdwenen; vermoed dat ik dus elk moment ongesteld kan gaan worden en de clomid deze ronde zijn werk niet zo goed gedaan heeft.....
Fieneke ik duim voor je!!!! Klinkt gek maar ik heb er een goed gevoel over. Je hebt in t prille begin vaak ook niet constant kwaaltjes. Ik ga dus heel, heel hard voor je duimen!!!! Bedankt dat je zo met me meeleeft. Dikke knuffel
Anneke, jij ook bedankt! Hoop dat we binnenkort vol vertrouwen over onze zwangerschap kunnen babbelen met mekaar! Dikke knuffel!
Hier nog iemand die duimt voor je Fieneke! Ben benieuwd! (Ik weet eigenlijk niet hoe lang jij al bezig bent...)