Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannenddd hihi

2. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @Anneke Ik snap dat je onzeker bent. En hoewel makkelijker gezegt dan gedaan, probeer toch te ontspannen. Ondertussen blijven mijn duimen nog steeds overuren draaien voor u!

@Fieneke Ook voor jou ben ik aan het duimen! Ik hoop van harte dat de kwaaltjes terug komen (OK, niet al te veel dan), en de ongesteldheid weg blijft!

@Noorus Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld. Dacht het te herkennen aan slijm, maar dat klopt dus niet in combinatie met mn ovulatietesten.....

Hier; iemand ervaring met ovulatietesten? Word hier zo onzeker van....
    Ben begonnen met testen op CD 7. (cyclus 27-28 dagen)
    CD 16: licht streepje
    CD 17: duidelijk streepje, lichter dan controle streep
    CD18: streep als CD17, iets lichter
    CD 19: tuur streepje (enkel zichtbaar als ik dr met licht op schijn.

Heb ik nu geen eisprong gehad? Of toch wel? Snap dr niets van.....
    Volgende maand in ieder geval ook maar eens tempen, kijken of ik dan wat meer duidelijkheid kan krijgen

3. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Mawaikee, normaal moet de teststreep minstens even dik zijn als de controlestreep. Als dat niet is, is het een negatieve test.
    Maar.... Ovulatietesten bleken al vaker vals positief of vals negatief. Laat er aub je hoofd niet voor hangen!!

Ik ben gisterenavond ongesteld geworden....
    Straks naar de dokter; even kijken wat nu....

Liefs!

4. Thanks Mawaikee, geen zere duimen krijgen hè hihi

Owwww Fieneke wat zonde!!!!! Had t zo gehoopt voor je! Laat je weten hoe t bij de dokter was?

5. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fienke, wat jammer. Zag het echt goed komen bij u.

mawaikee, heb 1 ronde ov testen gebruikt maar kan er niet aan uit. Dacht ook geen eisprong gehad te hebben want streepje werd niet echt duidelijk maar bij bloedafname was er duidelijk wel een eisprong geweest.

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pfff wat jammer Fieneke :( Succes bij de dokter!

@ Ovulatietesten, geen ervaring mee...

7. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je allemaal!!

Anneke, ik laat 't weten als ik bij dok gepasseerd ben.
    En, nu babbelen we gewoon samen over jouw zwangerschap en de voor mij aankomende zwangerschap :)!

Liefs!

8. Jeeeeeeeeeeeeeeeee ik mag voor nu heeeeeeeeeeeeel blij zijn, net bij de gyn geweest en t vruchtje zit in mijn baarmoeder hihihi!!! Over twee weken weer naar de gyn kijken of dan t hartje klopt xxx

9. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Fieneke wat k**** nieuws, dikke knuffel voor jou!
    Anneke, wat fijn!!! Vertrouwen hè meid! Ik ben aan het aftellen, nog 8 nachtmerrie slapen voor de echo...:)
    Ovutesten, geen ervaring mee, sorry. Kan je hem niet gemist hebben? Als je eitje springt precies tussen 2 testen in? Suc6!

10. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @Fieneke Wat onwijs balen!!!! Hoe was t bij de dokter?

@Anneke WHOEHOE!!!! Nog 2 weken doordraien dus. Ben bang dat ik dan ongeveer RSI heb, maar goed, alles voor de goede zaak, ik duim door!

En hier; het mysterie van de ovulatie testen gaat voort. Gisteren dus negatief, vandaag weer terug een licht streepje. Test maar weer rustig verder dus

11. Jaaa nu een stuk meer vertrouwen!!!!! Ik tel met je mee af, kan niet wachten meid. Succes met volhouden voor je t weet is t zover. Kan ik nu wel zeggen maar weet oelang t duurt hoor... Dikke knuffel

12. Dankjewel meid!!! Maar ik wil niet dat je RSI krijgt hoor!!!! Wel super lief!!!

Ik heb nooit ovu testen gebruikt dus heb er ook geen antwoord op helaas

Xxxxxxx

13. Fieneke lieverd..... Hoe was t bij de dokter? Heb veel aan je gedacht vandaag xxxx

14. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Geraakte gisteren niet meer op internet....

Anneke: SUPER!!!!
    Ik duim mee voor die echo! Maar, heb er wel goede hoop in!
    Geniet ervan meis!

Mawaikee, ik heb ooit met ovulatietesten in 1 cyclus 3x positief getest op toch wel 3 heel verschillende dagen (zaten elke keer minstens 4 dagen tussen....). Heb dus niet zo heel veel vertrouwen in die testen. Je er in ieder geval niet teveel door laten ontmoedigen!!

Dokter heeft me nog 2 cycli clomid voorgeschreven. En, raar.... Van dag 1 tem 10 van de cyclus.... Dacht dat je 't maar 5 dagen mocht nemen.....
    Nu ja, met wat geluk maken we zo ook nog een kans voor 't ventje vertrekt tot midden januari - ik hoop het!
    Daarna komen er onderzoeken als 't dan nog niet gelukt is.....

Bijna weekend!! :)

15. Dankjewel Fien, ik geniet er nu idd wel iets meer van hihi, echt een hele geruststelling...

Ahhhh ik hoop t meid!!!!

Fijn weekend xxxx

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, blij voor je dat je er nu iets meer van geniet. Zo hoort het!!

Dank je!

Knuff!
    xx

17. Fijn weekend meiden!!!!

@ Amanda; lekker genoten van jullie midweekje?

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pffff druk met werken, maar ben er nog wel hoor! :)

@ Fieneke, ik ga weer voor je duimen hoor!

@ Anneke, fijn dat je wat meer kan genieten! Heb je verdiend hoor!

Toch gek... gister voor het eerst 'geklust' zonder anticonceptie... Voelde toch wel heel bijzonder... :)

19. Jaaa dat is gek hè Noorus... Een extra bevestiging dat de liefde echt en puur is xxxx

20. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Hoi Dames,

Ik ben weer back van een heerlijk kort weekje uitgerust te zijn :) Vriendlief is helaas ziek geworden op de 4de dag waardoor we eerder naar huis zijn vertrokken maar desondanks een heerlijke week gehad.

Hoest met jullie allemaal?

Anneke ik ben super blij voor je dat het bevruchte ei de baarmoeder heeft gehaald :)

Fieneke wat balen van je ongi. Ik ben benieuwd hoe het bij de HA afloopt.

mawa ik heb helaas ook geen ervaring met ovutesten, ik roep al wel 2 mnd dat ik er ook aan ga beginnen, maar ze vooralsnog niet gekocht. Sorry.

claro84 ik zie dat jullie al een poos bezig zijn... zitten jullie in de MMM? Kan zijn dat je dit eerder allemaal al heb uitgelegd, dan sorry daarvoor.

xxx

Deel Deze Pagina