Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balen dat je vriend ziek werd Amanda!!! Maar jullie hebben genoten dat is t belangrijkste!!!!

2. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    mandjuh, wat jammer van je vriend. Maar toch een leuk weekje gehad.

Zit inderdaad in de mmm. Maar dit niet voor het al lange tijd bezig zijn. Had niet genoeg tijd voor een eisprong te krijgen werd te snel ongesteld vandaar.

3. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, voelt inderdaad heel bijzonder he!
    Is zoals Anneke zegt, bewijs dat de liefde echt en puur is!
    Ik duim mee voor jou!!

Amanda, wat jammer dat je vriend ziek geworden is. Wel blij voor je dat jullie toch genoten hebben!

Ik heb een temperatuur-stop ingelast. Deze cyclus even geen zin om die thermometer erbij te hebben. Waarschijnlijk beter met, maar 't voelt tegelijkertijd ook wel goed om er "wat afstand" van te nemen....

Liefs!!

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Mandje, welkom terug! Jammer dat je vriend ziek ik geworden (nu inmiddels weer beter?) Maar wel lekker genoten dus! :)

Fieneke, wie weet wat de afstand tot de thermometer nog oplevert! :) Ik duim voor je!

5. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Hoi meiden!

@Noorus: Bij ons vorige week ook voor het eerst 'echt'. Is inderdaad heel bijzonder vind ik :).

@Mandje: Veel beterschap met je vriend!

@Fieneke: Ik geloof er echt heilig in dat een beetje afstand of er niet te veel mee bezig zijn wonderen kan doen! Maar dat is echt zooooo moeilijk. Tenminste, dat vind ik toch... Ik duim in ieder geval!!

Groetjes!

6. Hoi meiden, goed weekend gehad?

Kan me goed voorstellen dat je t temperaturen even beu bent, Fieneke! Je moet altijd doen wat voor jou t beste voelt. Ik hoop dat het inderdaad wonderen zal verrichten.

Xxxx

7. @ Panna heb jij je ook opgegeven bij moeders voor moeders?

8. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, leuk dat je je opgegeven hebt voor moeders voor moeders!
    Zie dat er veel mensen in een ander topic mee geholpen worden en, misschien heeft iemand van ons hier in dit topic 't ook ooit nodig (laat ons hopen van niet!)

Hoe is het nu met je?

Mijn weekend was leuk, maar veel te druk. En, zo weer om....
    Hoe was jullie weekend?

Afstand van de thermometer bevalt me goed. Nu maar hopen dat 't iets oplevert! :)

Noorus, dank je!
    Hoe gaat het met jou?

TSCM, afstand nemen is inderdaad zo enorm moeilijk!
    Probeer het zo vaak en, 't wil zelden lukken....
    Duim ook voor jou!

XXX

9. Jaaaa ik vind t niet meer als normaal om mee te doen. Ik ben zelf niet verminderd vruchtbaar maar weet hoe t voelt als t niet wil lukken!!! Ik zou nog t liefst willen weten wie pregnyl krijgen vanuit mijn urine hihi gewoon om mee te leven. Maar dat kan natuurlijk helemaal niet.

Hier was t weekend ook zo weer om al vind ik de tijd tergent langzaam gaan. Ik wil dat t 8 december is hihi.

Jaaa t is echt moeilijk hè om t los te laten terwijl je zo graag alles wilt om een beebje te krijgen. Mensen zeiden mij na de bbz dat ik teveel mee bezig was, pffff gek hè als je bijna twee jaar bezig bent en iedereen om je heen zwanger wordt na drie rondes en minder!
    Echt t is zo moeilijk, maar Fieneke ik weet dat t je gaat lukken!!! Sterkte lieverd!

10. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!

Ik ben er nog! Heb het druk gehad met werk en merkte aan mezelf dat ik even wat afstand wilde creeeren van het forum. Het deed me geen goed om naast mijn eigen onzekerheden ook die van een ander te lezen :)
    Vrijdag 1e echo, ben echt aan het aftellen, hoop zo dat alles goed is. Aan de andere kant groeit het vertrouwen dat het goed zit ook wel. Klachtjes vallen nog steeds hard mee, alleen vanaf gisteren onwijs last van mijn darmen en honger! Niet normaal, ben vanacht gewoon uit bed geweest om te eten :D

Hoe gaat het bij jou Anneke? Ja, ik doe vanaf week 5 mee met MvM. Omdat het bij ons zo snel is gegaan, vond ik dat ik wat terug moest doen! Ik probeer 1 krat per week te vullen en jij?

@noorus & TSCM: apart he? Ik vond het ook echt puur en mooi, maar ook keispannend!

@mandjuh: lekker zo'n weekje weg! Vriend weer beter?

@claro84: hoe gaat het bij jou?

@fieneke: ik duim heel hard dat het wat afstand nemen mag helpen!

Ik ga snel weer verder werken!

11. Dat is logisch Panna, ik wordt ook niet goed als ik al die dingen lees.

Ik ga vanaf vrijdag beginnen en dan zie ik wel hoe ver t komt. Ik hoop zoveel mogelijk hihi. Verder zere borsten, opgezette buik, en lekkere trek haha. Xxxx

12. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna, leuk je weer te horen!
    Ik tel mee af naar vrijdag. Even lekker horen dat alles in orde is!
    Blij voor je dat de kwaaltjes nog meevallen!
    Dank je voor het duimen!

Anneke, dank je!
    't Zou inderdaad leuk zijn moest je kunnen weten wie precies de pregnyl van je krijgt. Maar toch, 't is al super op zich dat je 't doet.
    Enne, vind dat er vaak te gemakkelijk gezegd wordt dat we er teveel mee bezig zijn... Is toch normaal, zeker als je al bijna 2 jaar bezig bent!

Geniet van jullie roze wolk!

XXX

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pfff nog 1 dagje werken en dan lekker 4 dagen vrij… :)

@ Moeders voor moeders, wat is het?!

@ Fieneke, hier gaat het goed hoor… Denk dat mijn eisprong binnenkort gaat komen (aan afscheiding te zien), dus vanavond m’n vriend maar eens bespringen, hahaha! Nee hoor, ben er niet onwijs mee bezig, maar merk wel dat ik me bewuster van m’n lichaam ben nu (voorheen wist ik niet eens dat afscheiding iets met een eisprong te maken had…)

@ Anneke, wat is er 8 december?! Echo!?! En ja, mensen snappen niet dat je er niet niet mee bezig kan zijn als je iets zo graag wilt… Proberen langs je heen te laten gaan!

@ Panna, snap dat je het forum soms beetje teveel vind… Haha wat heb je gegeten vannacht?! Zure bom met slagroom!? ;) Komt zeker goed met jou! :)

14. @ Fieneke jaaa zo is het maar net!!!!! Genieten doen we zeker hihi.

@ Noorus moeders voor moeders is een organisatie die onder andere hcg uit urine haalt en daarvan maken ze pregnyl. Een middel dat verminderd vruchtbare vrouwen op weg helpt. Ze doen nog veel meer de moeder van een vriendin van mij zit via mvm in en praatgroep omdat een van haar dochters zwaar aan de coke, weed, hashj enz zit. Jaaaa acht december inwendige echo om te kijken of t hartje klopt

15. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Dag dames!!
    Ik zie dat er weer wat zwangere bij zijn :D Wat ontzettend goed :D :D
    Gefeliciteerd! Hoe gaat het met de rest? Zitten er nog meiden in een spannende periode?
    Succes allemaal he!
    Wij hebben de 15e alweer de 20 weken echo,.. gaat echt hard!
    had ik al verklapt dat we een meissie krijgen?
    Zo leuk :D
    Groetjes

16. Dankjewel Sjtal!!!! Owwww wat leuk een meisje!!!!!! Wat gaat de tijd hard zeg 19 weken al bijna!!!

Echt leuk dat je hier nog af en toe post!

17. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjtal, super, een meisje! En goh, al bijna 20 weken, gaat snel!
    Geniet ervan! En, hoop dat alles goed gaat met je!!
    Ook hier: leuk dat je af en toe nog eens post!

Noorus, aan het werk dan!
    ;)
    Hopelijk heb jij binnenkort dan goed nieuws voor ons!
    Ik duim!

18. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke en Panna, ik dank u hiervoor :). Ik heb ook pregnyl gekregen, dus zonder de dames zoals jullie was dit niet mogelijk.

Fieneke, kan eens goed doen zo niet tempen. Hopelijk brengt het geluk.

Sjal, oh al 20 weken. Het gaat toch snel.

19. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Claro, inderdaad.
    Vriendlief was er zo blij niet mee, maar hij begrijpt het ondertussen en, nu is het helemaal ok voor hem.
    Hoe gaat het met jou?

XX

20. Claro, ja ik doet t graag! Kleine moeite voor een ontzettend goed doel!!!!!

Fieneke ik ben blij dat je vriend het begrijpt en er vrede mee heeft! Ik blijf voor jullie duimen!!!!

Deel Deze Pagina