Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Anneke, mooi dat je dat doet hoor! Hoe is het nu met je!?

@ Sjtal, wat leuk een meisje!!! :) Hoe gaat het met je zwangerschap!?

@ Fieneke, ja het zijn de vruchtbare dagen nu! Maar elke dag klussen is dan toch niet goed he (vraag is ook of we daar zin in hebben natuurlijk!)?! Om de dag is toch het beste zeggen ze?!

2. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, dank je!!!

Noorus, ze zeggen dat je inderdaad best om de dag klust. Als dat ook echt het verschil maakt?
    Tot voor kort deden we het tijdens de vructhbare periode gewoon elke dag. Deze cyclus houden we ons aan om de dag.... Als 't deze keer dus wel lukt, ... :)

Succes meis!!!

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ben benieuwd Fieneke! Ja, ze zeggen dat het zaad dan beter is, het mag weer niet te vaak verversen. En aangezien het zaad wel even 'houdbaar' blijft heeft het ook geen zin om elke dag te klussen...

4. Hier gaat t goed hoor meiden!!!

Nou wij hebben de laatste keer juist iedere dag geklust!!!! En dat heeft toch geholpen haha onzin natuurlijk je kan natuurlijk maar 1 keer raak uhmm schieten? Hihihi maar ij hadden zoiets van we doen elke dag dan hebben we meer kans!!!

5. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, wij gingen ook uit van die meer kansen! :)

Ach, 't moet zo net op 't juiste moment.... Misschien best niet teveel bij nadenken...

Knuffel!

6. Jaaa dat is ook zeker zo hoor!!! Xxxx

7. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi hoi,

@sjal: wat leuk een meissie!
    @claro: graag gedaan!
    @noorus: aan de klus dan maar! Ons motto was eerst om het gewoon gezellig te houden, maar kan me goed voorstellen dat dat veranderd als het wat langer gaat duren...
    @fieneke: ik hoop dat het lukt, valt niet mee 'afstand nemen' das altijd zo makkelijk gezegd!
    @anneke: hoe is het bij jou? Al klachtjes?
    @hier: ben een beetje bibberig.... Kreeg net het bericht van mijn schoonzustje dat ze een ma heeft gehad!!! Is ze sinds gister achter, uitgerekende datum zou 4 dagen voor mij zijn!!!!!! Wij morgen de echo, ga hem steeds meer knijpen........ Pfoe, ben echt geschrokken, hoewel ik de hele tijd het voorgevoel had dat we wel eens gelijk zwanger zouden kunnen zijn... Allebei de 1e, wij hebben nu nog niets gezegd. ALS morgen alles goed is, gaan we eerst bij hun langs om het te vertellen. Kunnen zij het nieuws alvast verwerken.... Kan wel janken :(

8. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @Panna. Wat een naar bericht. Snap volledig dat je t nu erg spannend vind morgen. Hoop hee erg voor je dat alles goed is!

@Noorus Ik heb juist ook wel gehoord en gelezen best elke dag in de vruchtbare dagen om de kansen zo groot mogelijk te maken. Af en toe lijkt t wel rocket science he ;)

@Hier.
    Gisteren terug gekomen van een vakantie. Dacht 27-11 ongesteld te zijn geworden. Maar bleef bij af en toe een druppel bloed. Tot nu is het niets meer dan dat geworden, maar wel helder bloed. Lijkt zelfs al iets afgenomen. Mijn NOD is morgen.
    Zit nu dus erg in twijfel, ben ik nu ongesteld,en is mijn nieuwe cyclus begonnen, of nog niet?
    Daarnaast al vier avonden misselijk....
    De eerste keer sinds ik gestopt ben met de pil dat ik stiekeme hoop heb (hoewel ik nog altijd denk van niet)....

9. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik had me voorgenomen er niet te erg mee bezig te zijn en alles zijn beloop te laten... Maar de controlefreak in mij heeft toch gewonnen. Ik dus ovulatietesten gekocht en omdat ik vruchtbaar slijm dacht te zien, vanavond getest: negatief...

Dus nu ben ik weer helemaal in de stress of ik wel een eisprong zal krijgen en van die andere stomme ideeën...

Stomme ik, had ik die ovulatietest maar niet gedaan...

@Panna: lijkt me echt naar voor jullie. Ik heb hetzelfde gehad met mijn schoonzus (zij was wel al een paar maanden verder) en een vriendin, maar dan andersom: ik kreeg de miskraam. Beide namen afstand van mij en dat heb ik heel erg gevonden. Ik denk dat het dus heel goed is dat jullie het eerst aan hen gaan vertellen.

@ elke dag seks: Nog zo iets wat ik verwarrend vind... Hoe doe je het nou goed? Misschien maar alles zijn beloop laten, maar dat is zo moeilijk...

10. Zoo Panna dat is wel heel erg heftig zeg!!!! Sterkte meis!!

Spannende dag vandaag hè. Hoop dat alles goed is!!!!

Hier alles goed, gisteren wel meegroei bh gekocht bij de prenatal want ik heb er echt last van en mijn gewone bh's vallen ze bijna uit... Verder wat last van obstipatie... En jij al meer kwaaltjes?

Xxxxx

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen :)

@ Panna, jeetje wat een vreselijk nieuws! Jij veel succes vandaag en goed dat jullie eerst naar hun gaan daarna! Probeer de lijntjes kort te houden... want wat TSCM zei over de afstand die ontstond lijkt me vreselijk!

@ Mawaikee, hmm misschien dan toch elke dag, maar goed, wij doen het voorlopig nog wanneer we zin hebben (merk wel dat ik veel meer zin heb, nu ik gestopt ben met de nuvaring!)

@ TSCM, aahhh meis had dat nou niet gedaan! Je weet toch dat die ovutesten ook niet altijd betrouwbaar zijn? Laat ronde 1 gewoon op zijn beloop gaan en klus wanneer jullie zin hebben. Hou op papier bij wat je voelt dagelijks en als je straks weer ongesteld word (of niet natuurlijk!) dan kan je zo terugtellen of je op dat moment je ei hebt gehad. Zo herken je het volgende keer ook beter! Ik zou de druk een beetje van de ketel halen meis, want zo maak je jezelf gek als je het mij vraagt. En ik weet dat het moeilijk is... Maar kom gewoon hier van je afschrijven dan!

@ Anneke, wat heerlijk dat je zo'n BH hebt mogen kopen! Ben zo blij voor je!

12. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Had gister even een downmomentje, maar ben er nu weer overheen hoor :)

Gewoon alles op zijn beloop laten :D

Liefs!

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Yo go girl!!! :D

14. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Dank jullie wel!
    Ik moet ook eerlijk zeggen (durf ik eigenlijk niet) dat ik het gevoel heb dat het bij ons wel goed zit. Mijn hersens zeggen natuurlijk iets heel anders :(

@mawaikee: hoe was je vakantie? Vaag ja, maar echt een paar druppels ongi?

@TSCM: kan best dat je ei de dag ervoor was! Wat naar dat je een mk hebt gehad! Hoe lang is dat geleden?

@anneke: ik heb bij 5 weken ook al zo'n meegroeibh gekocht :) zit veeeeel beter dan die oude bh's van mij! Ik ben afgelopen dagen heel erg misselijk geweest en m'n darmen van streek, maar was eigenlijk wel overtuigt dat dat niet van de zwangerschap kwam. Nu gaat het weer helemaal goed, dus ik denk een buikgriepje. Toch verminderde weerstand nu en misschien ook wel een versterking van de klachten hierdoor... Obstipatie: vervelend!! Heb ik 1 keer gehad. Kiwi's eten of een glas lauw water 's ochtends als je opstaat wil ook wel eens helpen...

@noorus: flink aan de klus ;)

Ik meld me vanavond weer, hopelijk met goed nieuws!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Panna, veel succes! Ik duim voor je!

Supergrappig trouwens, want mn vriend weet niet wat hem overkomt. De Nuvaring heeft mijn libido behoorlijk naar beneden gehaald en nu zegt ie soms echt: waar heb jij last van?!! :)

16. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Alles was goed!!! :D :D :D
    Mooi knipperlichtje en het klopte ook met mijn berekeningen! Helemaal blij :D krijg die grijns ook niet meer van m'n vriend z'n gezicht :p

@noorus: heeeeeel herkenbaar! Ik heb zelfs gezegd dat ik nooit meer aan de pil ga! Vriendlief was het daar helemaal mee eens ;)

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Jeeeej Panna! Superfijn zeg!!! Geniet van de grijnzen! :D Haha begrijpelijk dat je vriend het er mee eens was, haha! :)

18. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    @Panna Mijn miskraam was in augustus. Wat leuk dat alles goed was!! Heerlijk! Geniet ervan!!

19. Owww Panna wat een geweldig nieuws... Ben echt super blij voor je! Hoe is t gesprek gegaan? Of moet dat nog komen...

Hier gister de uitslag van schildklier gekregen... Veel te traag medicijnen meteen met 50 mcg opgehoogd en asap naar de internist. Ik heb er ook heel de week ook al vet last van maar goed ff gas terug en stress echt vermijden. Want owww ik heb zo n kort lontje... Jaaaa die bh is echt n verademing zit echt veeeeeel lekkerder.

Liefs xxx

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Niemand gepost hier vandaag meiden?! Allemaal druk met sint-kados uitpakken?!

Hier leuke dag gehad! Nu lekker m'n mand in! :D

Deel Deze Pagina