Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Anneke, naar van je schildklier! Heeft dat nog betrekking op de beeb?! Sterkte daar! Rustig aan he!

2. T kan niet direct kwaad maar de kans dat t kindje ook een schildklier afwijking krijgt is groter. Ja rustig aan doe ik zeker xxx

3. Lekker hè dat artsen je niet bang willen maken!!!! Met afwijkende waarden verhoogt de kans op n miskraam, en ontwikkelingsachterstanden en ook nog een laag iq.... Lees ik net op n erkende website

4. Morgen naar t ziekenhuis, bloedonderzoek en echo kijken of alles goed is met de beeb.... Heb er een slecht gevoel over xxx

5. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Dank jullie!
    @noorus: heerlijke sint gevierd, leuke cadeaus gehad! Jij ook dus?
    @anneke: hou vol meid! Hopelijk is wel alles goed! Ik duim voor je!

6. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    @anneke het is jullie ook niet goed gezint. maar als ik jouw was zou ik niet alles van internet halen, ook al is het erkend. Je kan er wel je arts mee confronteren... ik ben benieuwd naar morgen, sterkte ermee.

@ mawa je eerste ongi dag telt als je helder rood bloed verliest, dus geen roze drupjes. en ik geloof zelfs dat het voor 18u moet anders geldt dat voor de volgende dag. Hoe is het nu?

@noorus uitpakken?! ik heb ze allemaal in moeten pakken ;) kan voorlopig geen speelgoed of kado's meer zin hihi. Heel herkenbaar, voor mij is de pil ook verleden tijd :D goed idee trouwens van dat cyclus dagboekje.

@panna gelukkig goed nieuws!!

@ vruchtbare seks: beste is idd om de dag zodat de zaadproductie zich goed kan ontwikkelen en zaad blijft ong 2 tot 5 dagen leven. meisjes langer dan de jongens maar de jongens zijn weer snelle zwemmers :)

vraagje: hebben jullie allemaal slijmerige afscheiding tijdens eisprong?? ik heb dat namelijk niet en ben nu bang dat er iets mis is met mij?!

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Even snel na m'n werk reageren... Morgen om 7:00 weer... :)

@ Anneke, laat je niet teveel misleiden door info op het net. Gewoon aan je arts vragen wat de kansen zijn! Sterkte morgen, ik duim voor je!

@ Mandjuh, ieder lichaam is anders he... dus afscheiding zal ook verschillen. Maar voel je ook met je vingers ín je vagina, want daar vind je vaak de 'draden'...

8. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik eindelijk weer; weer geen toegang tot het internet de afgelopen dagen....... :(

Anneke, goh meis... En net bij jou natuurlijk.....
    Ik duim voor je, dat alles in orde is!! Hoop het zo voor je!
    En, ik volg: niet té veel van het net afhalen; staat zoveel geschreven en, klopt het daarom altijd?
    Ex-collega van me had ook schildklierproblemen. Bij haar werd er gevreesd voor zware afwijkingen bij het kindje, omdat ze te laat met medicatie begonnen was en ze daarbovenop ook nog eens foute medicatie gekregen had. Enkel daarom.
    En, mijn moeder heeft er 3 op de wereld gezet, ondanks haar schildklierproblemen. En, bij geen van de 3 problemen met ontwikkeling of IQ. Kop op dus meis!!
    Enne, ik blijf voor je duimen!!! (mijn duimen stoppen pas als jullie dat kleine wondertje in jullie armen kunnen nemen!)

Panna, super dat de echo zo goed was!!! Ben heel blij voor jullie!
    Wel succes met je schoonzusje; zo jammer!!
    Goed dat jullie eerst naar hun gaan.
    Knuf

Mawaikee, in principe begint je nieuwe cyclus als je helderrood bloed verliest... Als je twijfelt misschien even een arts raadplegen - weet je ook meteen waar je aan toe bent nu.
    Ik duim voor je!!

TSCM, ovulatietesten zijn zo vaak foutief meis, echt.... Gewoon beter laten.
    Dagboekje bijhouden is een hele goeie tip. Doe ik ook, heb ik heel veel aan.
    Jij gewoon rustig genieten, 't komt wel in orde.
    Knuffel!

Noorus, volop genieten dan!! ;)

Mandjuh, ik had in mijn vorige cyclus voor de 1ste keer dat vruchtbare slijm; daarvoor had ik 't nooit (of is me toch niet opgevallen)....

Knuffel!!!!

9. Bedankt voor jullie lieve woorden lieve meiden!!!!!!! Zie onder mijn banner hihi ik praat jullie nog bij maar nu niet zoveel tijd xxxxx

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Jeeeej, fijn Anneke!!!!! :D

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, super!

Geniet ervan meis!

XXXX

12. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Wat een super nieuws Anneke!!! Zie je wel, hou vertrouwen meid!

@fieneke: dank je wel, met m'n schoonzusje gaat het overigens al een stuk beter. Was wel ff emo en voor ons alle 4 ook bizar!
    Hoe gaat het met jou?

Hoe gaat het met de rest van de dames?

13. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna, blij dat het met je schoonzus al wat beter gaat!
    Moet inderdaad heel raar zijn voor jullie...
    Hoop dat zij weer snel kunnen aansluiten en, dat jij volop aan het genieten bent van je zwangerschap!

Mij gaat het wel; vriendlief is gisteren weer vertrokken. Pas midden januari is hij weer terug...
    Ik hoop dus dat mijn eisprong mooi op tijd geweest is - dat heb je met niet temperaturen, dan heb je geen idee :).
    Normaal klopt mijn banner altijd maar heb nu al vanaf dag 1 clomid genomen en, heb ergens 't gevoel dat dat mijn eisprong vervroegd heeft.... Ik hoop het!

Knuffel!

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik hoop het ook voor jou Fieneke! :)

Waarom is je vriend zo lang weg!?!

@ Panna, fijn dat het beter gaat met je schoonzus!

@ Anneke, :D

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, vriendlief werkt in een soort beurtrol in het buitenland. Normaal moet hij om de maand een maand werken. Laatste tijd heeft er niet echt een regelmaat ingezeten, daarmee ook dat hij nu dikke 5 weken wegblijft....

Hoe is het met jou?

XX

16. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    @noorus: dat is ook zo. Ik zal deze ronde is gaan voelen van binnen :D

Iedereen al de kerstboom opgetuigt??

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aaah lijkt me ook naar hoor... Hier is alles goed! Kan deze maand niks meer doen dus zit op de wachtbank, maar voel niks bijzonders, dus denk dat er niks is hoor ;)

18. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, ik duim en hoop toch voor je! ;)
    Wanneer zou je kunnen testen?

Mandjuh, bij ons geen kerstboom - hoewel ik wel naar een kleintje ga zoeken misschien.
    Vriendlief weg, dus ben niet echt in die kerststemming.... Ergens schrik dat ik dan helemaal over emotioneel word (is nu al niet te doen door die clomid..... :))

Iedereen een goed weekend gehad?

Liefs en knuf!

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen :D

Zit te twijfelen of ik zal gaan hardlopen. Moet eigenlijk van mezelf, maar heb gewoon zo geen zin... :(

@ Fieneke, als ik mijn ei inderdaad heb gevoeld dat weekend dat ik het dacht dan klopt mijn ticker wel. Maar hoop dat ik het volhoud pas na het weekend te testen... Ik dacht eerst niks te voelen, maar heb last van mn onderrug en heeeel veel gerommel/steekjes in mijn buik. Wie weet ik het een voorbode op mijn ongi, maar meestal komt het dan ook meteen en dat is dus niet zo... Naja afwachten maar...

Jij sterkte daar! Ga je nog wel wat doen met kerst?

20. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    @Noorus: Spannend! Ik hoop dat het raak is. Vervelend he, die wachtperiode... Ik ben al drie dagen stikchagrijnig omdat ik denk dat het niet raak is.

Toen ik in juli zwanger was, waren we er nog niet helemaal mee bezig, dus ik weet niet meer zo goed wat ik toen allemaal voelde. Nu probeer ik dat allemaal terug op te roepen om te vergelijken. Maar ik voel nu helemaal niet zo veel: een beetje rugpijn en af en toe steekjes... Ik ga er dus vanuit dat het niets wordt deze maand.

Rationeel gezien denk ik 'Ach, pas weer de eerste maand', maar ik zou toch heel erg verdrietig zijn. Als ik dan weer ongesteld ben, vind ik het ook heel moeilijk om bij vrienden te zijn die zwanger zijn en/of kinderen hebben. Terwijl ik in die wachtperiode meer denk van 'Wie weet heb ik dat ook over negen maanden'.

@ zwanger: nogmaals proficiat! Ik hoop dat jullie er allemaal ontzettend van genieten!

@ Fieneke: Vervelend dat jouw vriend zo lang weg is... Zeker met de feestdagen. Ik hoop heel erg met je mee dat er een minimensje in jouw buik zit om je gezelschap te houden! Fingers crossed

Liefs!

Deel Deze Pagina