Hoi dames! Mijn duimen draaien overuren voor jullie hoor! Hopelijk allemaal een mooi kerstwondertje! @fieneke: met de kerstdagen zonder partner lijkt me ook echt niet leuk! Heb je wel al leuke dingen gepland? @noorus: en nog sportief bezig geweest? Ik moest van mezelf ook elke keer gaan, maar nu ik zwanger ben, hoeft dat natuurlijk niet meer Ben nu wel aan het kijken waar ik op een goed tijdstip kan gaan vrijzwemmen. Dat kan de hele zwangerschap door, nu nog gezelschap vinden @mandjuh: kerstboom staat vanaf gister! Heerlijk gezellig, dan denk ik ook altijd dat is toch zo'n leuk huis heb En bij jullie? @TSCM: kop op meid! Hou moed! Ik strooi wel wat hcg'tjes samen met posi energie je kant op, VANGEN ************************************************** @anneke: hoe gaat het bij jou? @hier: alles goed. Heb een druk weekend gehad, dus gister geen klap waard. Nu ook nog wel brak, maar ja, werk gaat gewoon door, he! Nog een kleine 2 weken en dan vakantie! Heb er zin in!
Hoi meiden, Hier alles goed hoor.. Alleen echt veel moe en weinig energie dus doe t lekker rustig aan. @ Fieneke wat vervelend dat je vriend weer zolang weg is!!!! Ik zou daar echt niet tegen kunnen. @ Panna ik zou zo met je mee gaan. Hier ook niemand om mee te gaan zwemmen. Alleen vind ik ook niks. Hier geen kerstboom maar wel wat versierseltjes hihi. Heb echt geen puf om n boom op te tuigen Mijn duimen draaien ook mee meiden!!!!
Noorus, nog gaan hardlopen? Ik wilde gaan spinnen vanavond, maar zo een buikpijn.... Ben aan het passen, maar ondertussen wel een schuldgevoel aan het krijgen.... Ik hoop voor je dat dat toch een goed teken is! Ik duim voor je! Zou een zeer mooi kerstgeschenkje zijn he! Met kerst ga ik 's middags op restaurant met mijn vader - als hij tegen dan toch niet meer boos is op me. In de namiddag word ik verwacht bij de ouders en grootouders van vriendlief. Afleiding genoeg dus normaal. Tscm, dank je! Niet elke zwangerschap is hetzelfde; je voelt ook niet noodzakelijk hetzelfde elke keer. Zeker moed blijven houden!!!!! Ik duim ook voor jou voor zo een mooi kerstcadeau!!!! Panna, dank je! Hoop voor je dat die 2 weken voorbij vliegen en je aan je vakantie beginnen kan! Weer wat bekomen van het drukke weekend? Anneke, ondanks feit dat je zo moe bent, en enorm blij dat het goed gaat! Ook jij. Edankt voor het duimen! Heb jij ook vakantie in het vooruitzicht? Knuffel!
Goeieavond meiden! Even snel reageren nog. Net terug van werk @ TSCM, kan me voorstellen dat je het heel graag wilt en je daardoor teleurgesteld bent als je ongi wordt, maar daarentegen is het pas de eerste ronde, dus er kan nog zoveel gebeuren! @ Fieneke, jij nog gesport uiteindelijk of toch niet?! @ Panna, helaas niet gesport. Echt zoo geen zin! Erg he?!! Zwemmen lijkt me wel lekker als je zwanger bent ja!
@Noorus: Je hebt gelijk hoor, ik moet ook niet zo mutsen! Maar om het één en ander toch een beetje meer te kaderen, even een korte schets van mijn situatie: Mijn man was heel lang nog niet klaar voor kinderen, terwijl mijn eierstokken al aan het klapperen waren (ongeveer 3 jaar geleden). Eind 2009 zouden we er dan toch voor gaan, maar eigenlijk wilde ik het toen nog meer dan hij. Met als gevolg veel frustratie en een hoop geruzie. We zijn toen in relatietherapie gegaan en hebben de (mijn) kinderwens even op pauze gezet. Dit was eind 2010. D.m.v. de therapie hebben we elkaar helemaal weer gevonden! Ik ben echt heel blij dat we dat gedaan hebben. Naarmate het weer beter ging tussen ons, werden we nonchalanter met voorbehoedsmiddelen (ik was niet aan de pil). Toen werd ik dus semi-onverwacht zwanger in juli 2011. We waren echt heel blij! Het verdriet was dus groot toen het mis ging en toen het een partiële mola bleek, leek de wens heel ver weg... Sinds november hebben we weer groen licht... En ik ben ook gewoon heel ongeduldig van aard... Maar goed, het is weer ronde 1, dus er kan idd nog van alles gebeuren. @ sporten: Veel sportieve dames hier! Ik vind het erg knap als je in je eentje gaat spinnen/hardlopen... Ik zit gelukkig op een teamsport! Anders zou elk excuus goed zijn om niet te gaan denk ik . Terwijl ik het wel heel leuk vind, sporten! @ Panna: Gevangen! Dankjewel! Werk jij trouwens in het onderwijs? Omdat je bijna vakantie hebt?
@ TSCM, nou meis, jou verhaal verklaart wel jou 'gemuts' hoor... Heftig! En vooral na jou PM van dit jaar wil je het natuurlijk nog grager en is het zoveel meer spannend omdat je hebt meegemaakt dat het ook mis kan gaan... Maar goed meis, probeer positief te blijven en alles ligt weer open voor jullie! Superfijn dat jullie elkaar weer zo gevonden hebben! Dat is toch de basis voor het krijgen van een kindje! Take care meis!
@Noorus: Idd, positive thinking! Daar gaan we voor Hoe gaat het bij jou? Voel je al iets?? Nog drie dagen zag ik in je banner. Liefs!
@ TSCM, heel goed meis! Ik doe met je mee! Ennuh, ja ik voel wat... Heb al dagen last van mijn buik (erg borrelen, steekjes, soms luchtbellen gevoel) en last van mijn onderrug. Alsof ik ongesteld moet worden, maar dat is op zijn vroegst pas zaterdag. Maar ik pin me nergens aan vast, want heb echt het idee hoe meer ik op mijn lijf gaat letten des te meer ik voel. Dus ga maar geduldig wachten tot het weekend en dan (proberen) op zijn vroegst maandag te testen...
Hey! Noorus, nee, niet meer geweest . Ook hier: zo erg geeeeeeeen zin..... Tja, misschien morgen weer.... Hoewel, zeer weinig tijd morgen..... Klinkt goed daar bij jou, maar inderdaad, best niet teveel gaan letten op je lichaam want dan voel je echt vanalles. En ons lichaam kan ons zo op het verkeerde been zetten. Maar hier wordt geduimd! TSCM, een heel verhaal.... Dat plaatst wel alles. Dikke knuffel en ik hoop en duim voor je! Hoe is het met iedereen hker? Knuf!
Hoi dames! Alles goed hier, hoor! Nee, ik werk niet in het onderwijs, heb ook alleen tussen kerst en oud & nieuw vakantie. Was het maar waar, dan zou ik wat vaker vakantie hebben... Nog meer vrij in die week? Fijne avond!
Nou Panna, een vriendin van me werkt in het onderwijs en ik kan je vertellen, ze heeft dan mss wel veel vakantie, maar wanneer zij savonds thuis is moet ze altijd nog heel veel voor haar werk doen! Ook haar vakanties zijn altijd gedeeltelijk gevuld met werk... Nee, zou niks voor mij zijn... Als ik thuis ben, ben ik thuis en niet aan het werk!
Weet ik, goede vriendin van mij ook. Helaas ben ik 's avonds, in de vakantie en in het weekend ook veel met werk bezig, maar dan zonder als die vakanties Laptop staat nu ook weer aan...
Aah oke, leuk werk?! Ik werk als begeleider op een woonvoorziening voor mensen met een niet-aangeboren-handicap.
@panna: ik had het gelijk naar de Sint al opgezet. Ik word ook altijd zo blij van al die lichtjes met de donkere dagen en het vooruitzicht van de gezellige dagen Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Hebben jullie het al aan de omgeving verteld? of bewaren jullie dat voor de kerst? Ik werk in de zorg dus voor mij geen vrij tussen kerst en oud en nieuw. @anneke kan me voorstellen dat je weinig fut heb! ik vind het echt zo gaaf dat je zwanger bent. Ik weet nog dat je het helemaal niet meer zag zitten en een kwaad bericht neerzette, wat begrijpelijk is. Ik neem aan dat je er achteraf nu je zwanger bent er wel om kan lachen?! @fieneke: heeft je vader een restaurant? of bedoel je dat je gaat eten in een restaurant?! Gelukkig heb je genoeg afleiding. @TSCM: geen idee hoelang jullie bij elkaar zijn.. maar ze zeggen toch altijd 7 ongelukkige jaren en 7 gelukkige jaren @Noorus: op je vraag hoe het gaat: Ik heb momenteel de griep geeft me wel de tijd om alles op mn gemak te lezen. Alhoewel ik niet lang kan zitten alles doet zeer! maar ik ben blij nu ziek te zijn en niet met kerst Heb je trouwens al getest? xxx
Pfff lange dag gewerkt vandaag. Van 7 tot 7. Morgen een vroege dienst en dan lekker weekend! @ Mandje, balen van je griep! Hoe voel je je nu?! Als ik zaterdagochtend niet ongi ben dan ga ik testen...
Hey, ben er weer Panna, we delen ons werk . Alles goed met je? Mandjuh, beterschap! Laat je daar maar goed verzorgen! Mijn vader heeft geen restaurant; misschien wel jammer want ik eet zo graag lekker....... Alles goed verder met iedereen? Liefs en leuke avond nog!