Noorus, hier alles goed. Wel erg moe, maar dat heeft misschien ook met het late uur te maken . Hoe is het met jou? Goed weekend allemaal! Knuf XX
Hoi meiden, Hier alles goed gisteren weer echo gehad frummeltje is 1.34 cm en heeft n hartslag van 152 bpm zegt mij niks maar de gyn zei dat t goed was hihi.. Ik kan nu inderdaad wel lachen om mijn boze berichtje van toen al weet ik nog heel goed hoe ik me toen voelde... Fijn weekend meiden xxxx
Heej Anneke! Wat fijn dat het zo goed gaat! Hier vanmorgen getest (want nog steeds niet ongi geworden) maar was negatief. Ga maandagochtend maar weer proberen denk ik
Anneke, super! Hoe gaat het ondzrtussen met je? Lekker aan het genieten? Hebben jullie het al verteld of wachten jullie kerstmis of een latere datum af? Noorus, jammer! Maar maar, geen. Loed geeft moed...! Ik duim! Goed weekend allemaal!
Jaaa goed wel hoor... Niks te klagen alleen maar genieten.... Nee wij hebben t allang verteld hihi... Owww Noor spannend zeg!!!!!
Anneke, leuk dat je het al verteld heb; kan je altijd genieten zonder dat je er af en toe mee moet ophouden omdat nog niemand het mag weten . XX
Goedemorgen allemaal! Hoe is het met iedereen? Heeft iedereen verlof met kerstmis en nieuwjaar of zijn er die moeten werken die dagen? Knuffel!
Goeiemorgen! Hier alles goed! Nog steeds niet ongi. Als dat zo aanhoud, ga ik woensdagochtend weer testen... @ Fieneke, ik heb met kerst 4 nachtdiensten (niet echt relaxed, maar na 7 weken vrij gekregen te hebben voor mijn reis naar australie hoor je mij niet klagen) Met oud en nieuw ben ik wel vrij...
Noorus, ik blijf duimen voor je!! die 4 nachtdiensten klinkt niet leuk...... Maar 7 weken Australië, vertel! Wanneer ga je (of ben je al geweest?)? Geniet ervan! Knuf
@ Fieneke, nee we zijn al geweest Ik werk sinds maart dit jaar bij deze organisatie en heb toen al aangegeven, wil graag bij jullie werken, maar wil nog wel een reis maken dit jaar (omdat we daarna een kinderwens hadden). Zo lang ik niet in de zomervakantie weg ging was dat geen probleem. Ik heb dus in oktober en november dit jaar 7 weken vakantie gehad en zijn we naar Australie geweest! Was echt helemaal geweldig! Nu sta ik met kerst dus op de nacht. Tja, niet ideaal, maar na deze heerlijke lange vakantie (wat dus best uitzonderlijk is) hoor je mij niet klagen hoor!
Hoi meiden Ik reageer niet zo veel, maar lees wel trouw mee! @Noorus: Ben benieuwd wat je volgende test zegt! En die reis naar Australië zal wel SUPERgaaf geweest zijn! Wil ik ooit ook echt nog naartoe. @Mandjuh: Wij zijn 6,5 jaar samen, waarvan 1,5 jaar getrouwd! Dus dat van die 7 jaren klopt ongeveer wel Ik heb net een nieuw onderwerp aangemaakt, maar vraag het hier ook nog even: Zaterdagavond 3 december en zondagochtend 4 december heb ik een positieve ovulatietest gehad. Ik ben nu (nog) niet ongesteld. Ik heb wel het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Vorige week ook een echte kramp gehad, maar geen bloed. Bij mijn vorige zwangerschap had ik gevoelige borsten, maar nu niet... Wanneer zouden jullie testen? Ik wilde tot zaterdag wachten om niet onnodig teleurgesteld te worden, maar nu begin ik te twijfelen... Ik heb trouwens geen flauw idee van de lengte van mijn luteale fase. Liefs!
TSCM, de meeste vrouwen kunnen 14DPO testen, voor jou dus gisteren / vandaag. Je kan een testje wagen (goh, ben hier meteen nog harder aan het duimen en hopen geslagen!!) of, nog een paar dagen wachten om een eventuele tuurtest te vermijden. Succes meis en, ik hoop heel gauw positief nieuws van je te horen!! Het ziet er in ieder geval al goed uit!
Hoi Dames!! Heeeej ik zie een mooi positief streepje!! Gefeliciteerd! Zijn er ondertussen alweer meer? Hoeveel zijn er nu zwanger van dit forumpje?? (vanaf het begin?) Ik begin nu echt een buukje te krijgen hoor en voel de kleine ook echt schoppen, dat is heel erg leuk (ze schopt nu tegen de laptop aan, want die ligt op mn buik haha) Groetjes!!
@ TSCM, jeeeetje meis! Gefeliciteerd! Wat superleuk zeg!!! Hoop morgen ook zo'n test in handen te houden! Nog steeds niet ongi hier... Ik heb ook op dezelfde dagen als jou mijn ei gehad (waarschijnlijk). Heb zaterdag getest, maar toen was ie negatief. Dus morgen weer proberen een goed plan??!!