Aah ja, ik heb er ook 3 gratis besteld via i-net (hoefde ik alleen 1.95 verzendkosten te betalen). Maar heb ook nog een KV2v5 liggen, dus denk dat ik die eerst ga proberen morgen...
Sjtal, leuk je weer te horen! Alles goed met je? Hopelijk niet teveel last van kwaaltjes! Noorus, werd je ongesteld dan? Spijt me voor je meis! Dikke knuffel! Op naar 2012; wordt ons jaar! Anneke, hoe is het met jou? Mandjuh, alweer tijdje geleden; alles goed met je? TSCM, nog eens proficiat, geniet ervan!
Yup, ongi Maar wel een cyclus van 33 dagen, dus dat is netjes. Als ik nu 14 dagen terugreken en mijn 'cyclus-agenda' bekijk, heb ik toen inderdaad mijn eisprong gevoeld. Niet gericht plezier gehad deze maand, dus dat gaan we eens anders proberen
Noorus, vind het toch jammer voor je. Maar, nieuwe cyclus, nieuwe kans! Goed dat je duidelijk je eisprong gevoeld hebt; hopelijk is dat altijd zo, kan je net dat ietsje meer gerichter genieten... Succes; ik duim! Mij gaat het best wel. Normaal overal last van, vooral van mijn borsten. Nu heb ik eigenlijk bijna nergens last van. Steekjes en krampjes zijn wel van de partij. En, misselijk, ben al de dikke week zo enorm misselijk met vlagen.... Geeft me een zekere hoop, maar vermoed eigenlijk dat 't door de clomid komt. Vriendlief was normaal ook net iets te snel weg... Afwachten maar, zondag is mijn NOD.... Knuffel!
@ Fieneke, aahh nee hoor om mij hoef je niet te treuren, we gaan gewoon vol goede moed verder hier! Dank voor het duimen! Ben benieuwd voor jou meis! Ik duim hier voor jou! Heb je al een idee wanneer je wilt testen?! Wat bedoel jij met: Vriendlief was normaal ook net iets te snel weg...?
Noorus, Ik denk dat ik niet ga testen. Heb al zoveel tuurtesten gehad; vind het makkelijker om dan gewoon dokter af te wachten met bloedtest (of ongi) dan mezelf gek te testen. Voor zolang ik dat volhoud natuurlijk . Heb geen testen in huis en gaan recht op de feestdagen af, dat gaat ook wel helpen dus.... Vriendlief werkt in het buitenland; is (in normale omstandigheden) om de maand een maand weg. Vrees dat hij deze keer net dat ietsje te vroeg weg moest.... Vermits hij ook langer wegblijft als normaal, hoop ik dat HA mijn cyclus wat kan beïnvloeden zodat hij toch nog op tijd terug is. Vrijdag meteen eens horen bij haar.... Hehe, wat ben ik moe.... Straks toch eens op tijd gaan slapen Liefs!
Goed van je Fieneke! Die tuurtesten lijken me ook niks. Toch een hoop mensen die voor hun NOD aan gaan testen (wat dat betreft heb ik me in kunnen houden! ) Zou wel fijn zijn als je je cyclus zo kan plannen dat je tijdens je ei met je man samen bent. Komt hij met de feestdagen naar huis?!
Noorus, inderdaad; veel mensen testen al voor hun NOD. Begrijp wel dat het wachten soms lang duurt! Ik heb veel tuurtesten gehad door mijn onregelmatige cyclussen; als je op dag 45 zit en nog steeds niet ongesteld bent, dan begin je toch te hopen. Vriendlief komt niet thuis voor de feestdagen :'(. Maar, het begint wel te korten. De 12e is hij er weer. Knuf!
@ Fieneke, ja kan me voorstellen dat je dan toch eens gaat proberen! Jammer dat je vriend niet thuiskomt. Waar zit hij nu!? Ga je wel wat leuks doen met kerst?!
Goedemorgen allemaal! Hoop alles goed met iedereen...... Noorus, vriend zit in Afrika voor zijn werk.... Mijn eerste kerst zonder hem sinds we samen zijn. Maar, gaan er wel een vrolijke kerst van maken - tijd een beetje verdelen over mijn en zijn familie. Wat ga jij doen? Knuffel!
@ Fieneke, das nogal een end weg! Wat voor werk doet hij dan? Jammer dat ie er niet is dit jaar, maar jij gaat je vast goed vermaken! Ik heb helaas vanaf vanavond 4 nachtdiensten. Dus we zullen nog wel eten eerste en 2de kerstdag bij familie, maar overdag zal ik voornamelijk (proberen te) slapen... Leuke kerst he?!
Noorus, jammer dat je zoveel gaat moeten werken tijdens de feestdagen! Hoop dat je er toch wat van kan genieten! Vriendlief werkt op een schip, als hoofd van technische dep. Maar ga me inderdaad zeker amuseren! En, voor ik het weet gaat hij dan weer terug zijn . Daarstraks bij dokter geweest (last van wat uitslag en mijn maag....) Ze heeft me ook meteen bloed getrokken. Ten laatste morgenmiddag weet ik meer. Ben benieuwd, maar hoop er dus niet op. Als het ons weer niet gelukt is, ben ik clomid af en, krijg ik doorverwijzing naar gyn voor hoop onderzoeken..... Afwachten maar. Ga het in ieder geval sneller weten als ik dacht. Knuf!
Hey, Hier mag ik mijn ongi afwachten; bloedtest was negatief..... Ben clomid - af, doorverwijzing voor gyn, dinsdag bellen voor een afspraak.... Ga hier proberen toch van het kerstweekend te genieten. Knuf!
Balen Fieneke! Hoop toch dat je mag genieten van de feestdagen en dat 2012 een heel roze jaar mag worden voor jullie!