Noorus, dank je!!! Doorverwijziging naar fertiliteitskliniek was niet leuk om horen. Maar, wil wel zeggen dat ze ons verder gaan helpen en dat we dus verder op weg kunnen naar roze. Hoop dat je ondanks het werken echt toch genieten kan van de kerstdagen! Iedereen fijne en liefdevolle (kerst)dagen gewenst! Geniet ervan! Knuffel, fien
Dank je Fien! Gaat wel lukken hoor! Met de bewoners is het ook wel gezellig snachts (mensen blijven toch langer op). Voor iedereen hele fijne dagen meiden! Geniet ervan!
Hey, Hoop dat jullie allemaal een leuke kerst hadden! Hier viel het goed mee, buiten het feit dt ik de hele dag het verwijt kreeg dat ik gn kinderen heb en dus niet weet wt het is. Inderdaad.... Moet je dan horen van mensen die eerste maal na keer 2 en 2 de maal na keer 3 zwanger werden. Maar tja, kan me voorstellen dat ze niet weten hoe dom en kwetsend hun opmerkingen zijn. Vanochtend ongesteld geworden, bloedtest had dus gelijk . Knuffel!
Jeee Fieneke wat een vervelend nieuws!!! Al is t goed dat jullie verder geholpen worden. T lijkt me zo moeilijk!!!!!!!!! En wat een rot opmerkingen zijn dat zeg!!!!! Weten ze niet dat jullie zo hard jullie best doen? Xxxx
@ Noorus t gaat vandaag wat minder. Moe, misselijk en hoofdpijn. En alweer aan t aftellen, donderdag weer naar de gyn. T blijft spannend ik zou zo graag in mij buik willen kijken hihi
Oeeh spannend Anneke! Jammer dat het vandaag wat minder ging! Succes donderdag! Laat je ons weten hoe het ging?!
Noorus, jij niet alleen.... Op zo een momenten zou ik willen uitschreeuwen hoe dom en kwesend hun opmerkingen zijn. Maar ze weten niet dat we aan het proberen zijn dus ja.... Hoe is het met jou? Hey anneke, leuk je weer te horen! Jammer dat het je vandaag niet zo goed ging, maar......... Ik ben wel super blij te lezen dat met de zwangerschap alles goed lijkt te gaan!! Hopelijk donderdag weer goed nieuws! Er wordt hier nog steeds geduimd! En ja, ze weten dus niet dat we bezig zijn voor een kindje en dus al helemaal niet dat het niet zo lukken wil... Kan hun dus niet echt veel kwalijk nemen, maar toch.... Even logisch nadenken? Het zou zo druk niet zijn bij de gyn's en fertiklinieken als ik de enige was met het probleem.... Knuffel!!
Fieneke, dat ze niet weten dat jullie graag een kindje wilt geeft hen nog niet het recht zulke opmerkingen te maken toch?! Maar goed meis, laten we hopen dat 2012 een heel mooi jaar wordt voor ons allemaal! Met mij gaat het overigens goed, thanx! Beetje druk met werken, maar verders niks te klagen
Nou ik vind t t knap en heel sterk van je Fien ik zou gaan huilen en ze toe schreeuwen dat ze zulke dingen niet zomaar moeten zeggen en dat er veel mensen niet zo maar zwanger raken. Ik wil je zo graag een dikke knuffel geven!!!!!!
Hey hey! Anneke, is altijd op mijn tanden bijten en dan uithuilen als ik vriendlief op skype hoor. Hij zei laatst 'laat het ons hun gewoon vertellen'. En ja, misschien wel. Maar, wil ook niet elke keer de vraag als het gelukt is en wat het volgende is en..... Heb vriendlief en jullie om mijn hart te luchten. Die combinatie doet me volhouden. Hun erbij lijkt me een extra stressfactor... Schoonmoeder zei laatst nog dat haar zoon wel kinderen wilde, in tegenstelling tot ik, dus ik was nogal een vriendin voor hem.... Kon wel door de grond zakken..... Heb dan zo een zin in te schreeuwen dat we heus willen, dat het gewoon nog niet lukt.... Nu ja.... Nog even, dan sluiten we roze aan! Had jij vandaag al een beter dagje? Hoe zit het met echo's? Wanneer heb je wat? Knuffel! Noorus, ik duim mee dat 2012 een knalroze jaar mag worden voor ons!!!! Vraag me ook af hoe het met mandjuh en panna is...... Word stilaan beetje ongerust...... Slaap goed!
Jeee Fien wat erg dat je schoonmoeder dat zo gezegt heeft. Ze moest eens weten... Wat zal ze schrikken als jullie eindelijk met goed nieuws komen en vertellen hoe het gegaan is!!! Ik leef zo met je mee lieve meid!!!!! Hier gaat t stukken beterven vanmiddag weer n echo hihi xxxx
Pff lastig hoor Fieneke, kan me zo voorstellen dat je het ook wilt vertellen dan! Maar het lijkt me ook zo irritant als mensen constant vragen: en?!?! Alsof het zo maar even zonder pardon allemaal lukt... Bleh! *Knuffel voor jou meis* @ Anneke, hoe ging de echo!?!
Noorus, dank je! Hoe is het met jou? Anneke, jij ook dank je!! Hoe is je echo geweest? Spannend! Knuffel!
Ahhhhhhhh zooooo bijzonder!!!!!!!! T is nu echt een mini mensje met armpjes en beentjes. De gyn moest wel even met de inwendige echo bewegen want hij/zij sliep hihi en de gyn wilde laten zien dat hij/zij al kan bewegen hihi zoooooo bijzonder...... Hartslag van 172 bpm kans op miskraam minder dan 1% hoef nu ook pas over drie weken weer jeeeeee xxxxx
Anneke, SUPER!!!! Ben enorm enorm blij voor je meis! En, al helemaal met zo een te verwaarlozen kans op een miskraam! Geniet ervan!! Knuf XX