Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Jammer Fieneke, dus dat wordt nog even extra wachten...Dus dan missen jullie je ei ook of niet?! :(

* Schuift iets op op de wachtbank... *

2. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Noorus, yep, missen ook mijn ei nu....
    Ga dan ook meteen stoppen met hopen dat mijn ei nog niet geweest was.

Baal ervan, maar, het helpt misschien om alles van wat meer afstand te bekijken.

Hoe gaat het bij jou?

XX

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah dat is wel balen Fieneke... Had net mooi geweest als jullie hem mee hadden kunnen pakken.

Hier prima hoor. Heb wat vrije dagen gehad en vandaag weer middagdienst, dus ben iets teveel op ZP vind ik zelf... :( Wil er gewoon wat minder mee bezig zijn, maar ja...

4. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, knuf!
    Ben een paar dagen niet op zp geweest en, merk dat ik het dan enorm mis. En, tegelijkertijd nieuwsgierig ben naar hoe het met jullie is.
    Aan de andere kant helpt het inderdaad wel om wat afstand ervan te nemen - beetje toch....

Misschien moeten we over iets totaal anders beginnen babbelen even?
    :)

Hoop dat je vrije dagen goed meegevallen zijn!!

XX

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hihi ja misschien helemaal niet over (aankomende) babies praten, haha :) Ach, als ik dingen te doen heb dan ben ik er veel minder mee bezig, maar op vrije dagen zonder al te veel plannen, hang ik toch veel achter de comp (zonde van m'n tijd!). Terwijl ik jullie wel heel gezellig vond hoor en het fijn vind dat ik mijn 'ei' kwijt kan, maar toch...

Ik moet zo om 15:00 weer werken tot 23:00 en morgen ook. Daarna vrijdag en het weekend vrij! :) Wat zijn jou werkdagen?!

6. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, yep, eens over het weer en vakantie enzo babbelen ofzo :).
    Begrijp helemaal wat je bedoelt. Maar het is dubbel want, het is inderdaad heel leuk dat ik mijn ei hier kwijt kan. En, al mijn vragen...

Geniet van je vrije vrijdag! Heb je al plannen?

Ik werk elke dag doorgaans van 7u30 tot 16u00. Donderdag van 8u30 tot 18u00. Ongeveer toch. Heb niet echt vaste werktijden die ik moet volgen. Enige verplichtingen die ik heb zijn dat ik om 9u begonnen moet zijn en ten vroegste mag stoppen om 16u. 's Middags mag ik mijn pauze beginnen om 11u45, tot maximum 13u.
    Mag maar anderhalf uur per dag overwerken.
    En, eender hoe ik 't doe, op het einde van de week moet ik 38u gewerkt hebben (ongeveer; 't moet vooral op maandbasis kloppen).
    Een zaligheid op zich dus. Zeker dat kunnen stoppen om 16u; als ik nog iets moet regelen ofzo.

Heb je trouwens nog vakantieplannen in het vooruitzicht?

XX

7. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!
    Hier gaat alles goed, hoor! Heb gisteren 2 positiebroeken gekocht :). Ik weet het is voor een goed doel en het hoort erbij, maar voor iemand die toch altijd bezig is / was met lijn ed (ik heb wat overgewicht), valt het me toch een beetje zwaar... Helemaal omdat gister en eergister ik een enorm opgeblazen maag/darmen had! Niet normaal, neemt nu gelukkig wat af...

@anneke: ja, hierook lang leve de leggings! Nog een week en dan mag ik weer naar de vk. Wanneer mag jij weer? En blijf je nu bij de gyn?

@fieneke: balen van je vriend! Wel lekkere werktijden, aan max. 1 1/2 uur per dag overwerk doen ze bij ons niet, dat is ongelimiteerd ;)

@noorus: snap heel goed wat je bedoeld, ik blijf hier ook gezellig kletsen, kan niet echt aarden in die zwanger zijn forums... Paar daagjes avonddienst lees ik, wel van het weekend weer vrij!

@ander praatje: geen vakantieplannen, maar we willen graag wel nog een weekendje weg in het voorjaar (maart/april) met het vliegtuig. Jullie ideeen wat leuk is??? Moet eigenlijk van alles wat zijn (cultuur, natuur, luieren)

8. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Klinkt best zwaar, valt wel mee hoor! In kg's trouwens nog helemaal niets erbij!

9. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna, leuk je weer te lezen!
    Ja, lijkt me op die manier niet zo makkelijk.... Maar maar, het is inderdaad voor een goed doel! Dat kleine wondertje gaat zich meer en meer laten zien via je buik!
    En, knap dat je nog geen kilo's bij bent!
    Inderdaad, nog even en je kan naar de vk! Spannend alweer!

Die uren horen echt bij de job. Verlits vriendlief en ik mekaar amper zagen, wilde ik een job met zulke makkelijke uren, zodat ik meer thuis zou zijn. Helpt, ik ben meer thuis. Nu vriendlief nog....! ;)

Panna, ik heb vorig jaar enorm genoten van Barcelona. Heel mooi! Of Athene, Sicilie, ....
    Wij hopen dit voorjaar nog in Kroatie te geraken. Of in Zweden, Stockholm lijkt me enorm de moeite! Of Porto.... Goh, eigenlijk nog veel te veel plaatsen waar ik naartoe wil....

10. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    De knuffel die ik mee wilde sturen stond er nog niet onder....

Dikke knuffel dus en, leuke avond iedereen!

XX

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :)

@ Panna, kan me voorstellen dat het een beetje dubbel is om te zien dat je broeken niet meer passen, maar op dit moment zou ik dat heerlijk vinden! (om díe reden natuurlijk!). Ondanks dat ik ook altijd wel op let hoe en wat...

@ Fieneke, jouw baan klinkt lekker qua uren! Wat voor werk doe je?! Ik werk dus ochtenden 7-15 of avonden van 15-23 of nachten (2 per maand ofzo). Ondanks de onregelmatigheid vind ik het wel lekker. Soms lekker vroeg thuis en lekker samen eten en andere keren ben ik overdag lekker vrij (zoals nu). Morgen ga ik met vriendinnen eten en zaterdag komen vrienden bij ons eten, dus gezellig :)

Qua vakantie hebben wij nog geen plannen. We zijn pas net (lees november) terug van 6 weken Australie, dus plannen maken wachten we nog even mee. Wel gaan we in mei (standaard) 4 dagen met onze motorvrienden naar Duitsland. En mss in maart nog wel een weekje wintersporten.

12. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Noorus, ik werk bij de overheid ;). Zit op controle personenbelasting. Niet mijn ding, maar, wel ideaal in combinatie met het werk van vriendlief en, hopelijk een heel gauw aankomend klein wondertje!

Jouw werk lijkt me enorm zwaar!
    Natuurlijk wel leuk, die vrije momenten. Gewoon ff rustog thuis!
    Geniet van je vrije dag morgen, en het eten met de vriendinnen!!

Toch een beetje vakantie in het vooruitzicht dan :).
    rijd je zelf met de motor?

Slaap goed en, jij al een heel goed weekend!!

Liefs!

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Jij bent ook nog laat op Fieneke! :) Hier pas half uurtje thuis van werk. Zo even vriend halen van het station (heeft nieuwjaarsborrel gehad).

Supermakkelijk toch dat je werk goed te combineren is! Mijn werk is helemaal niet zwaar vind ik, ik krijg er zoveel voor terug en het heeft me ook een andere kijk op het leven gegeven :)

Ja vakantie in het vooruitzicht is altijd heerlijk :D Ik rij zelf ook motor ja, mijn vriend ook. Erg leuk om te doen en Duitsland is vaste prik in mei :) En in juli gaan we altijd naar de TT in Assen :)

Slaap lekker meiden en (alvast) een fijn weekend!

14. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

Noorus, yep, ik probeer altijd op tijd te gaan slapen, maar zoals je ziet.... Het lukt niet altijd :).
    Opstaan doet dus regelmatig pijn 's morgens :).

Fijn dat je je werk zo leuk vindt! Is best belangrijk vind ik. Spendeert er toch redelijk wat uurtjes.
    Kan me voorstellen dat je er veel voor terug krijgt; blij voor je!

Hier rijdt enkel vriendlief met de motor. Hij zou graag hebben dat ik ook leer rijden, zodat we samen kunnen rijden ipv ik altijd achterop. Maar, weet het niet zo. Vroeger, lang voor ik hem kende, wilde ik niet liever dan dat rijbewijs te halen - rijbewijs auto vond ik minder belangrijk toen :).
    Nu lijk ik ergens niet te "durven". Heb me ook voorgenomen dat ik sowieso een hele tijd niet zou rijden als ik zwanger zou zijn. Ben ergens een "angsthaasje" geworden denk ik.... :) :)

Geniet van het weekend!

Liefs!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Fieneke, misschien moet je gewoon eens een keer een proeflesje doen om te kijken hoe je het ervaart. Dat gaf bij mij de doorslag! Ik dacht altijd dat die motoren veel te groot/zwaar waren voor zo'n klein onderdeurtje als ik, maar toen ik er eenmaal op zat dacht ik: dit kan ik wel hebben! En ik geniet er onwijs van! :D

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, heb je een goed weekend gehad?
    Hoe is het met je?

Ja, heb je misschien wel gelijk in. Ik vraag me ook altijd af hoe ik er überhaupt mee weggeraak, zo groot en zwaar.....
    Vind het zalig om mee te rijden, dus wie weet....

:)

Liefs!!

17. Sorry dat ik jullie zo verwaarloos meiden!!!!! Heb de hele tijd zo n hoofdpijn dat ik moeilijk kan lezen. Maar ik denk aan jullie hoor xxxx

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Geeft niet hoor Anneke, denk maar vooral aan jezelf en de kleine! :)

@ Fieneke, ja lekker relaxed en gezellig weekend gehad! Gegeten met vriendinnen en vrienden te eten gehad. Jij!?!

19. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Goedemorgen meiden!
    Hoe is het hier? Ondertussen al meer zwangere in dit topic? Hoop altijd te zien dat iedereen op roze staat....
    Succes in elk geval :)

20. Maar ik vergeet jullie niet hoor!!!!!!

Jeeeeee Sjtal wat gaat t hard hihi

Xxx

Deel Deze Pagina