Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier vandaag weer ongi geworden, dus op naar ronde 3! Begin ook vanaf morgen met temperaturen, ben wel eens benieuwd hoe dat gaat worden...

2. Hè wat jammer Noor!!!!!!!! Succes met temperaturen xxx

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank je meis! :) Nieuw potje WF?! ;)

4. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi, hoi!
    @noor: balen vd ongi, wel lekker op tijd, dus een beetje regelmaat in je cyclus... Suc6 met tempen
    @sjal: 25 weken al weer nog precies 100 dagen! Gaat alles goed?
    @anneke: hoe is het met jou? Mijlpaal van 12 weken is bereikt! Iedereen in jullie omgeving al op de hoogte gesteld?
    @fien: mannetje weer thuis? Hoe gaat het met tempen? Wordt je er wat wijs uit?
    Hier alles goed, ik mag ook bijna van het wachtbankje af, donderdag naar de vk, heb er zin in!
    Fijne avond!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Panna! :) Jij gaat ook hard! Hoe voel je je?!

6. Met mj gaat t goed hoor sinds maandag ook geen hoofdpijn meer. Jeeeeee Panna ik ga morgen ook weer voor controle en ja iedereen weet t al een tijdje hihi. Xxx

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Leuk Annekel! :)

Tempen is vanmorgen goed gegaan! :) Best grappig om te doen! :D

8. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

Noorus, wat jammer dat je ongesteld geworden bent!
    Hopelijk staat jullie nu een roze cyclus te wachten!
    Valt het tempen mee?

Anneke, leuk dat je geen last meer hebt van de hoofdpijn! Nu maar hopen dat dat zo blijft!!

Sjtal, hoe is 't met jou?

Panna, succes vandaag!!!
    Spannend!!
    Vriendlief is weer thuis - oef!
    Hier is het nog even aftellen tot zaterdag; onze intake. Ben er beetje nerveus voor, maar zal wel meevallen hoop ik...!

Knuffel voor iedereen!

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen! :)

@ Fieneke, ja het tempen valt me heel erg mee. Ik doe dat om 6 uur smorgens en daarna val ik weer in slaap voor een paar uurtjes. Mits ik vroege dienst heb, dan moet ik er gewoon meteen uit (ben ik wel goed wakker, dus dat scheelt). Ben benieuwd hoe mijn grafiek eruit gaat zien... Laat je ons weten hoe het ging zaterdag?! Succes!

10. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, goh ja, die wekker stond bij mij ook elke dag om mijn temperatuur te nemen. Door de week viel dat mee , maar in het weekend soms.... :)
    Nu, je kan inderdaad wel gewoon weer verder slapen daarna (als je toch een latere shift hebt).

Ben mee benieuwd naar je grafiek!
    Hoe ga je 'm bijhouden?

Ja, ik laat zeker weten hoe het zaterdag geweest is!
    Word een druk dagje, dus kans zit erin dat ik pas zondag post, maar, ik laat het zeker weten!

Liefs!

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah heeft geen haast Fieneke, voel je niet verplicht zaterdag te posten... :) En hoe bedoel je met: hoe ga je hem bijhouden?!!

12. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, ik bedoelde de temperatuur: echt in een curve via een programma of gewoon zelf in een lijstje ofzo. Maar, net tegoei gekeken, en zag ik je handtekening het antwoord al :).

En, ik voel me helemaal niet verplicht; wil het gewoon delen.

Is het bij jou ook zo slecht weer?
    Hier waait het enorm, regent bijna continu....
    Hehe....

Nog 1 dagje en 't is weekend! :)
    (hopelijk voor jou ook!)

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah ja in een grafiekje dus, supermakkelijk en handig! Hier ook slecht weer ja, nat en winderig! Ik moet vandaag werken (was gister vrij), ben morgen vrij en dan za t/m ma werken en dan 2 dagen vrij... Dat krijg je met werken in de zorg... ;) Maar vind het niet erg hoor :)

14. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Noorus, geniet van je dagje vrij vandaag!
    Ja, hoort erbij als je in de zorg werkt, maar toch....
    Zie je je partner wel regelmatig zo of, werkt hij in een gelijkaardig systeem?

Heb je veel plannen voor je vrije dag?

Geniet ervan en, al een heel goed weekend (al moet je werken....)

Liefs!

15. Hoi meiden,

Fien wat fijn dat je schat weer thuis is!!!!! Hoelang blijft hij nu?
    Spannend morgen!!!! Ik ben echt heel benieuwd. Heel veel succes.

Noor ik hoop dat t temperaturen iets opleverd!!!! Oehhh lekker vrij vandaag. Lekker hoor.

Panna hoe was t bij de vk?

Bij de gyn was t echt super!!!!!! Nu is de kleine echt een mensje hihi zo mooi om te zien!!!! Xxxxx

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen! :)

@ Fieneke, ja hoor wij zien elkaar geregeld. Hij werkt ambtenaren-uren, maar als ik vroege dienst draai (tot 15:00) zien we elkaar gewoon savonds. En als ik in het weekend werk, hebben we of een avond of een ochtend en halve middag met elkaar, dus het is prima te doen! Vanavond gaan we met een stel vrienden naar de film. Verder heb ik vandaag nog niet veel plannen (ja ik moet hardlopen, maar pfff...) Jij ook fijn weekend meis! Jullie plannen?!

@ Anneke, wat supergaaf zeg! Lijkt me zo mooi om te zien!!! (L)

17. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, super! Moet reuze zijn, zo een klein mini-mensje zien!
    Ben echt enorm enorm blij voor jullie!
    Dank je! Vriendlief is thuis tot de 31ste; dan vertrekt hij heel vroeg in de ochtend weer.... Hopelijk geraakt hij de 23e februari wel vlot thuis (zeker omdat hij de 26e alweer vertrekt.......).

Noorus, is wel fijn dat jullie het zo kunnen regelen!
    Lijkt me anders maar niks, als je mekaar maar niet tegenkomt.
    Pff, hardlopen... Ik moet gaan spinnen straks; klinkt alsof ik evenveel goesting heb als jij.....
    Ga je vaak hardlopen?
    Ik probeer 2 à 3 keer in de week te sporten: spinnen, squash en, een soort powertraining (maar dat niet om supergespierd te worden; gewoon om alles ooit nog eens strak te krijgen. En de clomid-kilo's kwijt te raken).
    't Ontbreekt me jammer genoeg enorm vaak aan zin om te gaan..... ;)

XX

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pfff das wel kort thuis hoor Fieneke! :( Geniet er maar lekker van! Valt het nog een beetje in je vruchtbare periode ook!? Aah jij moet ook sporten, hihi. Ja hier 3 keer in de week rennen. Heb me opgegeven voor een run in maart, dus moet wel! Anders bak ik er straks niks van. Ik ga maar even kijken op buienradar of het droog wordt...

19. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!
    Alles goed hier! Mooi kloppend hartje gehoord en de beeb was lekker aan het bewegen, was erg grappig om te horen! Bom-bom-floep en weg!
    @anneke: fijn dat de hoofdpijn minder is! Leuk, hoor dat je weer hebt mogen kijken! Mooi, he, zo'n minimensje...
    @noorus: ik heb die site ook gebruikt! Vond het idd erg fijn werken! Suc6 en doorzetten, he! Nog wezen hardlopen? Ik deed het ook, maar voor ik eenmaal op weg was, pffff... Heb nu een heerlijk excuus! Wij proberen wel 1 of 2 keer per week een stuk te gaan lopen en wil eigenlijk straks gaan zwangerschapszwemmen.
    @fieneke: nu tot de 31ste thuis, dan kan je de verloren kerstdagen enzo inhalen! Heel veel suc6 morgen!
    Werkse vandaag of geniet van je vrije dag!

20. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, nu al succes in maart!
    Knap dat je dat wil doen! Ik ben al jaaaaaren aan het zeggen dat ik ga meedoen met dwars door Hasselt. Heb tot nog toe nog steeds niet meegelopen :).

Ik heb geen idee hoe en wat nu qua cycluslengte. Nam clomid om een regelmatige cyclus te hebben. Echt afwachten maar dus nu wanneer ik mijn eisprong hebben ga of ongesteld ga worden.
    Afwachten maar....
    Niet leuk, maar, aan andere kant neemt 't wel een zekere druk weg.

Knuf!

Deel Deze Pagina