Panna, leuk je weer te horen!! Alles goed? Leuk dat jullie het hartje hebben kunnen horen! moet enorm bijzonder zijn! Dank je! Het programma hier werkt zo goed als niet maar, ga toch pogen nog wat werk te verzetten. Kijk uit naar het weekend straks! Jij een heel goed weekend al! Liefs XX
@ Panna, wat fijn meis dat het zo goed gaat! Ennuh, je kan nog steeds hardlopen he!? Dus een excuus is het eigenlijk niet. Maar zwemmen is ook leuk! @ Fieneke, gewoon eens opgeven. Tis echt leuk om te doen en een goede stimulans! Hoeveel km is die run die jij wil doen?! Mja kan me voorstellen dat de druk nu minder is, maar ook wel heel erg onduidelijk...
Noorus, knap! Oki, ik ga straks dan ook zonder morren spinnen. Die run kan je kiezen: 5, 10 of 15 km. Ik zou graag aan de 10km meedoen, maar, moet ik toch eens beginnen trainen . XX
@ FIeneke, jij al gespind?! Ik hier training 3 van de 18 gedaan. Deze bouwt uit naar 10 km rennen. Die run waar ik aan mee doe is 12 km, dus dat is dan ook prima te doen. Mij motiveert het heel erg als ik me ergens voor op geef. Dan vind ik het veel makkelijker om te gaan...
Wat een sportieve dames! Goed bezig! Enne Noorus, het is niet helemaal een excuus, maar ik was bezig om het hardlopen op te bouwen, wat net een week of 4 / 5 bezig en lag tijdelijk stil net voor ik zwanger raakte. Dan wordt het wel afgeraden om door te zetten (zei mijn vk) Fijne zondag!
Goedemorgen! Ben er weer, met wat vertraging..... Noorus, vrijdag niet meer gespind.... Boos op mezelf ervoor maar, was veel later thuis dan gepland en, vriendlief zou meegaan maar die was nog druk aan het werk.... Straks maak ik goed: ofwel ga ik spinnen, ofwel train ik thuis op de rollen. Over wat panna zei; wat ik wel eens gehoord heb, is dat heel intensief sporten veel eist van je lichaam en dat dat een eventuele innesteling kan tegenhouden. Heb er nog steeds (zooooo vergeetachtig) niet veel over gevraagd aan de dokter; echt helemaal "zeker" kan ik het je dus niet zeggen. Wel, zwaar sporten mag in begin van de zwangerschap niet, als je voor je zwanger werd die sport al niet regelmatig deed. Indien wel kan je gewoon nog een tijd verder sporten. Hoe is het met jou? Goed weekend gehad? Panna, ik was vroeger heel sportief, nu wil ik nog maar lukt het dus duidelijk niet altijd meer . Hoe is het met jou? Hier, afspraak zaterdag ging beter als ik dacht (lang leve vriendlief; ik was bloednerveus, en, hij heeft dat heel knap opgevangen!). Hadden om half 11 een afspraak, waren pas om 12u aan de beurt... Uit de echo bleek dat mijn rechtereieierstok niet (goed) werkte, maar dit zou geen probleem zijn. Ik moet nu opnieuw een cyclus met clomid in (100mg, was er vorige keer al zo ellendig van....), maar nu gaan ze me met fm-echo's opvolgen tijdens de cyclus (om echt zeker te zijn dat ik een eisprong krijg). Moest bellen als ik ongesteld werd om alles in gang te zetten. Dus, kan straks al meteen bellen . Tot mijn eigen verbazing werd ik na 27 dagen ongesteld - heb volgens mij nog nooit zo een korte cyclus gehad! Voor vriendlief moeten we nog een afspraak zien te maken om zijn zwemmers te laten testen; we gaan proberen er voor einde deze maand toch nog tussen te geraken; anders kan dat pas in maart en, ligt eigenlijk alles voor de rest tot zeker dan stil.... Een lange post.... Liefs!
Haai dames! Hier is het knuffelen weer begonnen . Ei komt ook al aardig om de hoek kijken (gaat toch best snel nog!) @ Fieneke, jammer dat je niet meer hebt kunnen spinnen. Ik moet vandaag weer rennen, maar kan het ook nog niet echt opbrengen Wat doe jij als je thuis traint op de rollen?! Over dat fanatiek sporten snap ik wel, maar een rondje hardlopen is toch niet extreem?! Ik heb juist weer gehoord dat sporten rond je eisprong en daarna je innesteling bevorderd Raar! Hier gewerkt het hele weekend en vandaag ook nog van 13:15-22:45. Dan lekker twee dagen weekend! Fijn dat je afspraak goed ging! Jammer van het lange wachten. Fijn dat ze je zo goed gaan helpen en in de gaten gaan houden. Hoop echt dat je wat minder naar van die Clomid gaat worden! Spannend meis! Vanaf wanneer hebben jullie nou al een kinderwens?! (sorry dat ik het misschien al heb gevraagd, maar normaal spiek ik altijd even in de handtekening van mensen, maar daaruit kan ik bij jou niks opmaken )
Goedemorgen! Noorus, lijkt me dat je een agenda nodig hebt om dingen te plannen - zo continu een wijzigend werkschema. Geniet van je weekend!! Raar he, van dat sporten, die verschillende versies.... Maar gewoon doen wat goed voelt denk ik dat het beste is. Een rondje hardlopen is inderdaad niet extreem (tenzij ik het zelf zou moeten doen; zou met moeite een aan een half rondje komen ). Als ik thuis train op de rollen staat mijn koersfiets op de tackx. Dat is een systeem waarbij je fiets op een rol staat die als een rem fungeert. Je kan vrij trainen of, je kan een training kiezen. Hierbij kan de rem vaster en losser - eerst een klim, dan de afdaling (hoewel er doorgaans meer klims als afdalingen zijn.......). Een soort spinnen ergens dus... Hoe is het met jou? Dank je! Hoop ook dat die clomid deze keer goed gaat meevallen! Heb tot nog toe 1 beurt clomid 100mg gehad en, die vond ik toen enorm zwaar. Was er best ziek van en, mijn borsten en buik, wat een pijn.... Ook, ben absoluut geen huiler, maar toen..... Hehe... Wij zijn in november 2010 gestopt met de pil; vanaf januari begonnen voor een uk. Moet mijn handtekening eens aanpassen nog . Goed knuffelen daar, Liefs!
Heej Fieneke! En of ik een agenda nodig heb! Gelukkig weet ik m'n rooster t/m april al (altijd 3 maanden van tevoren), dus plannen gaat heel makkelijk, maar moet wel echt álles opschrijven, want anders ga ik het vergeten! Aaah dat bedoel je met die rollen, dat ken ik wel ja! Gister hardlopen ging lekker! Daardoor heb ik vandaag lekker de hele dag vrij Morgen moet ik weer een rondje... Wat moet die Clomid precies doen voor je lijf als ik vragen mag?! Aah dus jullie zijn al best lang bezig... Wist wel dat het al een tijd was, maar niet precies hoe lang. Is niet uit desinteresse hoor, maar vergeet gewoon vaak wie bij welk verhaal hoort (komt omdat ik heel erg visueel ingesteld ben, dus vaak pas dingen goed onthou als ik er een beeld/gezicht bij heb ) Hier even lekker koffie zetten en wakker worden...
Hoi meiden, Ik ben er nog hoor. Blij voor Fieneke dat ze jullie gaan helpen. Ik hoop dat t snel zo ver mag zijn!!!! Wij hebben gister een kinderwagen besteld hihi
Hai girls, @fieneke: fijn dat er nu wat gaat gebeuren en jullie wat hulp krijgen! Hopelijk vallen de klachten van de clomid. @noorus: alvast veel klusplezier @hardlopen: ik kon nog geen ronde achter elkaar lopen. Daarom gaf de vk aan om het te houden op wat ik al wel kon en niet door te gaan met het opbouwen van het hardlopen... @anneke: een kinderwagen, leuk! Welke? Wij zijn ons wel aan het oriënteren, maar willen na de 20 weken echo pas gaan kopen Ik ga m'n mandje opzoeken, welterusten!
Goedemiddag! Noorus, wel fijn dat je je agenda toch een heel eind op voorhand kent; zou anders helemaal niet te doen zijn, als je dan iets probeert af te spreken of te regelen ofzo... Jij gisteren weer gaan hardlopen? Ik was gisteren pas laat thuis; sporten gaat dus voor straks zijn (ipv Spaanse les.... Ook niet goed, maar, sporten kan ik samen met vriendlief die bijna weer vertrekt, spaanse les moet ik alleen....) Enne, ik weet dat het niet uit desinteresse is. Ik kan ook pas echt goed volgen als ik er een duidelijk beeld bij heb. Die koffie om wakker te worden ga ik dadelijk ook eens proberen; goh wat ben ik moe...... Anneke, dank je! Hoe is het met jou? Fijn, de kinderwagen! Hoe eentje? Panna, hoop bij jou ook alles goed! Dank je! Knufknuf!
Goeiemiddag meiden! Hier kapot na een lange dag werken... Lekker vanaaf bijkomen! En hopelijk aan de klus! @ Panna, lekker geslapen!? Slaap jij goed trouwens nu je zwanger bent?! @ Fieneke, ja ik heb gister nog gerend en ga zaterdag weer. Heb jij Spaanse les?! Wat leuk!!! Om een bepaalde reden?!
Hoi dames! Hier alles goed, hoor! Ik slaap prima en ben nu niet meer extra moe of zo, dat gaat prima! We hebben net een pretecho gehad en we krijgen een dochter We zitten op een roze wolk nu.... Nu verder m'n mond gaan houden, want ik wil het alleen met jullie delen, de rest moet wachten tot juli... @noorus: hoe gaat het met klussen? @fieneke: nog wezen sporten? Wat leuk dat je Spaanse les volgt idd! Als ik zo nieuwsgierig mag zijn, waarom? @anneke: alles oké? Nog ff een dagje werken en dan is het weekend! Nog leuke plannen? Wij krijgen visite en ik moet de administratie nodig is bijwerken
Noorus, yep, ik volg Spaans. Ben helemaal geen talenknobbel, maar Spaans leek me wel leuk. En, had het (toen toch) in het bedrijfsleven nodig. Nu zeg ik elke keer dat ik ga stoppen (te tijdrovend jammer genoeg), maar de klas is zo leuk dat ik blijf gaan. Noorus, goed klussen! Zou heel graag lezen dat je zwanger bent..... Panna, proficiat! Wat leuk een meisje!! Hadden jullie een voorkeur? Ga dit weekend nog even proberen (proberen want, iedereen eist 'm op) te genieten van de laatste daagjes dat vriendlief er is voor zijn vertrek dinsdagochtend. Staat niks bijzonders op de planning, maar kan me nu al voorstellen dat het toch een druk weekend wordt.... Succes met de administratie! Hier net gebeld naar consulentes: ik moet voor over een week of 2, 3 een afspraak maken met de gyn. Heb daar dus net voor gebeld. De 1ste vrije plek is in juni............ Ze hebben me proberen doorverbinden om me er nog ergens tussen te laten zetten, maar na 8 minuten beltoon horen heb ik 't opgegeven... Vriendlief probeert straks opnieuw; anders moeten we maandag zien wat we eventueel kunnen regelen; dan moeten we er toch zijn voor de fm-echo. Iedereen alvast een heel goed weekend! Liefs!
Hey, kleine update hier: heb ondertussen nog eens naar de fertiliteitskliniek gebeld. Die vrouw die ik aan de lijn had, had niet meteen door dat ik niet voor een "gewone" gynafspraak belde, maar voor de fertiliteit. Had het thans over bloedstalen van mijn vriend en mij, en over spermastaal gehad.... Nu ja; 1ste vrije plaats in haar agenda was 21.02. Op naar februari dus! (nu maar hopen dat 't niet meer nodig is!) Knuf!
Pff hoop ook zo dat het niet meer nodig is Fieneke!!! @ panna, wat leuk gefeli!!!! Hier lekker weekend nu. Vanaaf uit eten en slapen bij vriendin, dus niet klussen... Ben benieuwd wat temp komende dagen gaat doen!