Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden,

Panna wat leuk een meisje!!!!!!!!!! Gek misschien maar ik heb sterk t gevoel dat wij ook een meisje krijgen hihi maar vriendlief denkt dat t n knulletje is.

Fieneke wat spannend allemaal idd hopen dat t niet meer nodig is. Sterkte!!!

Noor veel klus plezier dat t maar een voltreffer mag zijn hihi.

Wat betreft de kinderwagen, t is n mutsy transporter. Mijn vriendin heeft m ook en ik vind m echt heel mooi en fijn in gebruik voor een goede prijs. Gekocht op kadocus.nl. Verder nog steeds weinig energie maar wel al iets meer. Xxxx

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Fijn het zo fijn om jouw banner zo te zien Anneke! :D

3. Mooi hè Noor .... En weet je ik kan het nog steeds niet geloven!!!!

4. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, toch super van genieten!
    Benieuwd wie van jullie 2 gelijk gaat krijgen :).

Dank je! Ga er nu vanuit dat het niet voor meteen gaat zijn (eerst al die onderzoeken, eer daar de uitslagen van binnen zijn enzo), maar zie ze ons wel dit jaar naar roze helpen. Kijk er naar uit!

Ga dadelijk eens die kinderwagen van jullie opzoeken, ben benieuwd ernaar!

Noorus, dank je!
    Zie in je banner dat je je ei hebt vandaag; hoop dat er een innesteling volgt!!

Hier, gisteren op de fm-echo was niks te zien...
    Heel vreemd, heb nl wel de bijwerkingen van die clomid en, mijn cyclus werd regelmatiger. Blijkbaar heb ik een hogere dosis nodig, heb dan ook nog een extra dosis clomid voorgeschreven gekregen.
    Alleen, vriendlief vertrok vanochtend weer, dus roze zit er deze cyclus niet meer in voor ons...
    Nu dus vooral kijken naar wat de clomid doet, weten we dat meteen voor een volgende cyclus.

Voor de rest zit mijn rug volledig vast.... Zondag kon ik zelfs niet lopen....
    Waarschijnlijk een gevolg van de spinles van afgelopen vrijdag, sporen is gezond :)

Straks weer naar kine, hoop dat het helpt!

Knuffel!!

5. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, die kinderwagens zien er leuk uit! En handig inderdaad!
    Welke kleur hebben jullie gekozen?

Knuf!

6. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Goedemiddag dames!
    @noorus: gezellig weekend gehad? Nog wel wat kunnen klussen? Ik duim ook weer mee!
    @wachtbankje: ik ga er vast op zitten met lekkere winterkost dit keer ;) Nog ruim 2 weken voordat ik weer naar de vk mag, hartje luisteren! M'n buik begint flink te groeien en dat gaat gepaard met de nodige bandenpijnen :(
    @fieneke: jeetje, gaat het weer een beetje met je rug! Wat jammer dat er niets te zien was op de echo! Betekent dat dat je helemaal (nog) geen eisprong hebt gehad? En dan precies je mannetje weer weg, balen! Gelukkig is het over 3 weken al 21/2!
    @fieneke: leuke wagen! Heeft m'n zus ook in het grijs. Welke kleur hebben jullie gekozen? Ik merk dat ik steeds naar zwart kijk, maar dat midden in de zomer ;) Nog ff over nadenken! Gaat alles goed?
    Fijne dag allemaal! Geniet van het heerlijke weer :)

7. Hoi meiden,

Wij hebben toch voor zwart gekozen misschien niet handig omdat ik eind juli ben uitgerekend maar als t heel heet is ga je toch niet in de volle zon lopen.

Jee Fien wat vervelend van je rug hoop dat t snel beter gaat. Sterkte en wat balen dat je vriend nu weer weg is.

Die bandenpijn is vervelend hè Panna bij mij begint t ook n beetje

Ik neem warme choc mee voor op t wachtbankje met slagroom hihin

8. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna en Anneke, ik breng zodadelijk nog een doss koekjes voor op het wachtbankje!
    Lekker gezellig samen op het bankje!

Panna, jammer van de bandenpijn!
    Hoop dat je er niet te vaak last van gaat hebben!!

Vermits ze niks zagen met de echo, gaan ze ervan uit dat er nog geen eisprong geweest is. Benieuwd wat vrijdag gaat geven!
    Dank je!
    Yep, nog 3 weken en dan is het al de 21e. En dan nog paar dagen, en dan is vriendlief weer even thuis! :)

Anneke, dank je!
    je gaat inderdaad niet in de volle zon met jullie kleine wondertje wandelen, dus zie niet meteen een nadeel van een zwart exemplaar.
    Mijn broer, zus en ik zijn alle drie van midden / eind juli en, we hadden een zwart exemplaar!

Leuke avond nog allemaal!

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Fieneke, hoe is het nu!? Raar dat er op de echo niks te zien is... Zouden ze je eisprong moeten kunnen zien of hoe werkt dat precies?! Jammer dat vriendlief is vertrokken. Hoe is het nu met je rug?!

@ Panna, dat lijkt me toch wel heel gaaf hoor een bolle buik krijgen! :D Hier ook op de wachtbank, maar nog goed geknuffeld :D Als ik morgen hoge temp heb krijg ik een kruis op FF :)

@ Kinderwagen, leuk ding! :)

@ Wachtbank, is er nog plek?! ;)

10. Op de wachtbank voor jou toch hihi. Pfff ik moet zo huilen van gtst hahaha ik ga maar even sneeuwballen gooien voor afleiding :p

11. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!

Allemaal een druk weekend gehad? Ik wel, brrrr, wat is dat koud! Zijn er ook nog schaatsliefhebbers? Ik normaal gesproken wel, maar heb slechte schaatsen, dus laat het dit jaar maar aan me voorbij gaan...
    @noorus: en was je temp hoog?
    @fieneke: hoe gaat het met rug? Al een stuk beter?
    @anneke: alles ok? Ik moet ook te pas en te onpas janken! Echt vreselijk, lucht overigens wel op ;)

Is het nog een beetje gezellig op het wachtbankje? Moet nog tot eind volgende week, pfoe

12. Panna ik heb dat ook hoor ben veel emotioneler als normaal... Ik mag donderdag alweer naar de gyn. Blijf mijn hele zwangerschap iedere drie weken op controle gaan.

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden! :)

@ Panna, hier druk gewerkt het weekend en zit nu weer in nachtdiensten, dus verveel me niet. Mijn temp is inderdaad gestegen, kijk maar naar mijn FF kaartje in mijn handtekening. Dus dat ei hebben we niet gemist denk ik ;)

@ Anneke, spannend meis voor morgen! Hoe voel je je nu?!

Hier nog eventjes op het wachtbankje... :)

14. Noor wat grappig je nod is op 14 februari....

Ik mag om 14.15 spannend!!!!! Ik begin al echt n buikje te krijgen hihi en ik moet iedere twee uur wat eten dan begint mijn buik te rommelen en merk ik dat mijn toch al lage bloeddruk verder daalt. verder valt t nu iedereen op dat de honden en dan met namen odie onze reu die ik heb sinds hij drie maanden was ontzettend waaks is en geen moment van mijn zijde gaat. Hij is zo lief voor me. Al de hele zwangerschap maar t wordt steeds erger lieffiej hè. Verder is een vriendin van me 6 weken zwanger nadat ze in oktober 2010 met vijf maanden is bevallen van een dood kindje. Ze kreeg krampen en ging naar t ziekenhuis, daar bleek dat haar zoontje zich niet goed ontwikkelde, nieren werkte niet, en nog wat dingen. Toen hebben ze iets toegediend om het kindjes leven te beëindigen en de bevalling op te wekken. Vreselijke tijd gehad. Dus we zitten allemaal in spanning.....

15. Hoi meiden,

Hoe is het? Gisteren op de echo niet kunnen meten hoe groot t kleintje nu is en een duidelijk foto was ook niet te doen, kleintje was ontzettend druk aan t draaien en armpjes en beentjes aan t bewegen. De gyn vond t dan ook niet gek dat ik nog steeds erg moe ben steeds. Dat kleintje verbruikt al mijn energie haha. Xxx

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Anneke, jeetje wat heftig van die vriendin van je zeg! Spannende tijden nu voor haar en jullie! Leuk dat je al echt een buikje krijgt, dat lijkt me zo onwerkelijk! :D En lief van de hond! Gevoelig zijn ze toch ook he, die beesten...

Hier is mijn NOD idd op 14feb. 15 feb is mijn vriend jarig. Zou wel leuk zijn 1 deze dagen te testen misschien, maar ik ben zelf liever van het wachten... Wat zouden jullie doen?!

17. Ik duim voor jullie Noor t zou een geweldig cadeau zijn!!!!

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank je Anneke! :) Tempkaartje is nog steeds mooi, maar besef dat dat zo niks zegt en ineens kan kelderen als ik ongi wordt... We wachten maar geduldig af... :(

19. Owwww zoooo spannend Noor!!!!!!!!!

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Whehe, begin hier ook wel lichtelijk gek te worden... ;) Ik probeer gewoon van ongi uit te gaan, probeer nuchter te blijven, maar zo aan het eind van de cyclus is dat toch echt rete-moeiljik :(

Deel Deze Pagina