Lieve meiden, ik denk dat ik op roze mag..... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/57411-albums9030-picture53181.html
Lieve Noor!!!!!!!! Ik zie wel een tweede streepje maar t is geen knaltest..... Dus ik hoop dat t geen indroog streepje is. Ik hoop zo dat je echt op roze mag!!!!!!
Nee, hij knalt nog niet, i know... maar in het echt is ie wel duidelijker zichtbaar en kwam ie binnen 5 minuten opzetten. Ik ga vrijdagochtend weer proberen!
Noor!!!!! Een voorzichtige gefeliciteerd hier! Wat een mooi verjaardagscadeau voor je vriend en een heerlijk verlaat valentijnscadeautje!!! Ik duim voor een plakbeeb! @fieneke: hoe gaat het met jou?
Ja Fieneke ik ben ook benieuwd naar jou! Hier vanmorgen weer getest trouwens... Denk dat ik toch kan gaan beginnen met blij zijn!
Jaaaaaaaa zeker weten Noor deze zijn een stuk duidelijker!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! (L) wat een geweldig valentijns cadeau en tevens verjaardags cadeau voor je mannetje!!!!!!! Owww wat ik blij!!!!! Xxx
Hihi wat lief Anneke, ik wordt helemaal blij van jou! Moet zeggen dat ik het nog steeds niet echt geloof... Voelt heel raar...
Nou dat is dan wederzijds Noor ik wordt ook helemaal blij van jou!!!! Dat is logisch hoor!!! T is dat ik nu veel voel en een buikje krijg anders geloofde ik t ook nog steeds niet! Begin me wel zorgen te maken om fien hoor!!!!
WHAA Noor! Ziet er goed uit! Ik duim voor een plakbeebje! Hoe voel je je??? Groeit het al goed Anneke? Hoe gaat het verder met je? Voel je al iets in je buik? Hier alles oké! Vorige week bij de vk geweest en alles was weer prima! Nu eind van de week de 20-weken echo, laat het maar snel vrijdag zijn! Hoe gaat het met Fieneke????
Wil jullie even laten weten dat het hier geen kleef-frummel was Nu erge buikpijn en misselijk Ben blij dat ik het zwanger-zijn nog niet heel erg heb durven vieren, dat verzacht de pijn van dit moment wel wat. En dat de natuur zijn eigen zaakjes regelt stelt me wel gerust Ga banner en avatar maar weer veranderen
Aaaaahhh, Noor! Wat enorm K****! Wel 'prettig' inderdaad dat het vanzelf op gang komt... Schrale troost: veel dames zijn na hun vmk zwanger geworden...
Panna ik antwoord je later, kan ik nu niet over mijn hart verkrijgen! Noor!!!!!!! Ik vind t zooo erg!!!!!!!!!!!! Zucht!!!! Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Dank jullie lieverds... Ik heb wel even contact gehad met de HA. Als ik ook stolsels krijg dan is het wel een vmk. Als het niet doorzet dan kan ik morgen de VK bellen om een afspraak te maken, dan gaan ze binnenkort een echo maken... Maar goed, ik ga nergens meer vanuit... Ben wel blij te weten dat zwanger worden lukt en dat vriend en ik dus goede match zijn!
Goed dat je de ha gebeld hebt lieverd. Nu komt bloedverlies wel vaker voor terwijl het frummeltje t goed maakt. Maar idd misschien beter als je nergens meer vanuit gaat xxx
Dank voor het medeleven lieve Anneke! (K) Vanmorgen nog wat bloed verloren, nu is het voornamelijk bruin... Heb de VK gebeld vanmorgen, die bellen mij straks terug. Ik ben er wel helemaal op ingesteld dat het over is. Het is ook goed zo, de natuur bepaald of een vruchtje wel of niet levensvatbaar is en ons frummel was dat helaas niet... Het enige wat ik nog raar vind is dat mijn baarmoeder nog steeds hoog en hard is... Maar goed, misschien kan de VK mij daar meer over vertellen...