Ik hoop dat de vk snel terug belt lieverd. En ik hoop nog meer dat je vandaag mag langskomen!!! Knap dat je er zo nuchter onder bent meis. Xxxxx
Hier heeft de VK gebeld. Heel aardige vrouw, heeft veel uitgelegd ook. Aan mij verhaal te horen geeft zij aan dat het op een miskraam lijkt (vooral omdat ik krampen had en het met bruinverlies begon). Een echo heeft ze benoemd, maar daar kan je in dit stadium te weinig op zien om mijn onzekerheid weg te nemen. De VK vertelde dat het bloeden een week kan duren, maar ook eerder op kan houden. Dit weekend moeten we een test doen die waarschijnlijk negatief zal zijn. Is ie toch positief dan kan ik begin volgende week bij de HA terecht voor een bloedtest. Ze heeft me wel gerustgeteld door aan te geven dat deze miskraam de kans op een volgende niet vergroot en we meteen weer mogen beginnen met zwanger proberen te worden Ik denk dat ik maar op zoek ga naar die roze bril en dat we vol goede moed gaan beginnen aan ronde 4
Hoi Meiden! Ik lees net een minder leuk berichtje van Noor... zonde hoor, maar vol goede moed naar de volgende ronde! Hier gaat het wel goed, groei hard nu! Word al een bol buukje hoor Nog een paar weekjes werken en dan al met verlof, gaat snel..ben heel benieuwd naar de kleine. Bijna alles af, op een paar kleine dingen na. Ik zie niet meer zoveel dezelfde mensen als in het begin van dit forum. Waar zijn ze allemaal heen? Groetjes!!
Jeeeeee gaat echt snel he sjtal. ben blij dat t goed met je gaat. wat de afwezigen betreft, mandjuh (topic starter) is druk met verhuizen. en de rest weet ik echt niet zag wel dat claro sowieso al heel lang niet heeft ingelogd
@ Sjtal, wat leuk dat je even langs komt!!! Wat superspannend voor jou zo die laatste weken! Geniet ervan meis! @ Anneke, dank je... Mja ik heb voor mijn gevoel niet zoveel keus... Ik kan bij de pakken neer gaan zitten, maar daar krijgen we geen nieuw frummeltje mee...
En dat zijn we ook zeker wel... Dat we het nog niet geloofden en besefte maakt het iets makkelijk, maar we hadden dit frummeltje heel graag ter wereld willen zien komen... Maar goed, na het verdriet willen we wel weer vooruit kijken en proberen we weer te relativeren
@Noor: goed dat je zo positief bent! Ik heb van dichtbij meegemaakt dat zo'n vruchtje door bleef groeien en uiteindelijk hebben de ouders na 38 weken zwangerschap afscheid moeten nemen van hun kindje! Ik probeer me dat voor te houden bij zoiets, dat het maar 'beter' is, maar daar heb je niet zo veel aan... @Anneke: hoe gaat het bij jou? @Sjal: leuk weer eens wat van je te lezen! Het gaat hard bij jou, al 3/4 kwart voorbij! Kijk je uit naar je verlof? Morgen 20-weken echo! Toch wel een beetje spannend of alles goed is, maar ook weer leuk dat we weer even in de buik kunnen spieken!
Spannend Panna! Heel veel plezier morgen! Wat superheftig dat verhaal over dat kindje wat bij 38 weken overleed...
Wat Panna zegt is waar, t vruchtje wordt niet voor niets afgestoten. Die vriendin van mij die met vijf maanden zwangerschap haar kindje dood geboren moest laten worden, zei toen ze weer n beetje op de been was ook had ik in t begin maar n miskraam gehad. T is heer oneerlijk allemaal. Ik moet zeggen dat ik van mijn miskraam in maart minder kapot was dan van mijn bbz in augustus. Spannend vandaag Panna!!!!!!!!! Wel even laten weten hè!!!! Gaan jullie trouwens ook een 3 en 4 d echo doen? Wij hebben 23 april een afspraak heb ik zo'n zin in. En volgende week donderdag weer naar de gyn. Hopelijk houdt de kleine zich dan een beetje rustig we willen zo graag weten of t een jongen of meisje is hihi. Xxx
Heb ik net een heel verhaaltje getypt, is alles weg! Grrr, nog een poging! 20-weken echo gehad en alles was goed! En het is echt een dametje, kan (bijna) niet meer missen, beide keren geen twijfel! Nu kan ik me uit gaan leven op de babykamer en alle andere frusteltjes! Heerlijk @noor: hoe gaat het met jou meis? @anneke: nog een weekje wachten dan! Spannend, heb je al een voorgevoel?? Wij gaan geen 3/4D echo laten maken. Ik vind dat persoonlijk niet mooi, maar ik sluit niets uit! Als ik straks te nieuwsgierig wordt, wie weet...
Spannend Anneke! Ben benieuwd meis! Hier gaat het wel meiden... Paar drukke dagen gehad, dus even afgeleid. Morgenochtend even test doen en de VK bellen. Ga ervan uit dat de test negatief is, maar wil wel weten of ik nog op nacontrole moet komen...
Fijn dat alles goed gaat meid!!! Is toch iedere keer weer spannend hè!!!! Leuk hè om aan t kamertje te beginnen. Kan ook echt niet wachten. Ik heb steeds t gevoel dat t een meisje is maar mijn mannetje denkt dat t een knulletje is haha. We zullen moeten afwachten. Wel eergister de kinderwagen compleet gemaakt door er een maxi cosi bij te kopen hihi wordt er zo verliefd van. Heb jij je kleintje al gevoeld in je buik? Xxx
En Noor, hoe is het afgelopen met de zw.test? Vk nog gebeld? @anneke: ik had gedroomd over een meisje en achteraf kon ik me ook niet voorstellen dat er een knulletje in mijn buik zou zitten! Heel vreemd hoe je dat als mama toch aanvoelt blijkbaar... @babykamer: alles ingeslagen! Rib uit m'n lijf, maar dan heb je ook wat... Over een week of 10 wordt alles geleverd, prima op tijd dus! Nu rustig aan alvast het e.e.a. op gaan ruimen boven, tijd genoeg @voelen: voel al een paar weken leven en dat wordt steeds duidelijker, maar is nog wel heel zacht, hoor! En jij? Fijn weekend dames!
Jaaa mooi he!!!!! Ik zou n knulletje natuurlijk net zo leuk vinden maar t zou me enorm verbazen omdat ik zo sterk t gevoel heb dat t n meisje is. Ahhhg geweldig he!!!! Ik wil ook zo graag n kamertje gaan uitzoeken. Bijzonder gevoel he!!! Ik voel van alles maar zo zacht dat ik nog geen naam kan geven zeg maar. Fieneke waar zit je toch, ik hoop dat alles goed is met je. En amanda druk met jullie nieuwe huis he! Fijn weekend meiden xxx
Lieve meiden, wat heerlijk om babykamers uit te kunnen zoeken... Droom er nu alleen nog maar van, maar het gaat voor mij ook eens nodig zijn! Hier was de test omo-wit, daar was ik eerlijk gezegt erg blij mee... Als ik nog een vaag streepje had gezien of een knaller was ik toch heel bang en onzeker geweest over de toekomst van dat vruchtje, dus ben opgelucht... Dinsdag mag ik voor een echo naar de gyn, die gaat dan kijken of m'n baarmoeder mooi schoon is. We zijn vol goede moed met de volgende ronde begonnen
Raar om te zeggen maar fijn dat de test omo wit was... hoop dat het er goed uit ziet vd week bij de gynaecoloog. en wens jullie natuurlijk alle goeds in de volgende ronde(s) dat het maar snel raak mag zijn en dan van een gezond vruchtje. Xxx