Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xxxxxxxxxxx

2. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoef ik niets aan toe te voegen!

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat schattig Anneke! :D Is dat duur zo'n babykamer?!

4. Dankjewel Noor, de kamer was €999 maar we wilden twee extra planken in de kast en t wandplankje erbij. De box konden we er gratis bij krijgen twv €139 maar die vonden we niet mooi, mochten een andere uitkiezen. Kozen er een van €199 waar we dus maar €60 voor hoefden te betalen en we laten alles monteren voor €65. We zijn dus uitgekomen op €1222. Maar we hebben kamertjes gezien vanaf €300 dusvje kan zelf bepalen hoe duur je t maakt xxx

5. Succes vandaag bij de gyn lieve Noor, ik duim voor je dat alles er goed uitziet. Dikke knuffel xxxx

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aaah klinkt goed Anneke, mooie deal gemaakt lijkt me zo! :)

Dank je meis, ik ben best zenuwachtig... Ga daarna door naar m'n moeder en werken, dus denk dat ik vanavond laat pas laat weten hoe het was... X

7. Ja dat leek ons ook en t was zo bijzonder!!!!!! Met alles wat je koopt wordt het steeds meer realiteit.

Ahhh ja ik snap dat je zenuwachtig bent lieverd!!! Als ik nog wakker ben vanavond laat houd ik het in de gaten xxx sterkte

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden! :)

(Anneke, jij weet het al, maar zal het hier toch nog even neerzetten). Ben dus gister voor een echo geweest en viel me echt heel erg mee! :) En wat ben ik opgelucht!!! Baarmoeder was mooi schoon en in mijn eierstokken lagen alweer eitjes klaar om over een paar dagen te springen. Ik = superblij! :D

9. Jaaa im wist het al, maar vind t heerlijk om t nog eens te lezen!!!!! Ben zo blij voor je (L) flink klussen de komende tijd....

Hier zo bijzonder ik werd vannacht wakker van de kleine!!!!!!! Ik lag op mijn rug met mijn handen op mijn buik. Schrok wakker en voelde plopjes tegen mijn buikwand!!!!!!! Echt zo ongelooflijk!!!!!ik kan niet omschrijven hoe ik me voelde t was zo speciaal. Ik ben daarna nu zeven keer wakker geworden om te voelen hihi

En nu wil ik toch echt weten of alles wel oké is met Fieneke. Ze is al zo n tijd niet online geweest....

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Waaauw wat gaaf Anneke!!!! Dat moet heeel bijzonder zijn geweest! :)

Mja, hoe kunnen we Fieneke te pakken krijgen?!

11. Ja dat was het zeker, kan niet wachten tot t weer nacht is wie weet mag ik weer iets voelen...

Jaa ik weet t niet! Maar ik vind t raar normaal was ze toch met regelmaat hier te vinden.

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Zie dat ze voor het laatst 1 feb heeft gepost. Ik heb haar even een PB gestuurd...

13. Ja en op haar profiel staat dat ze op 2 feb voor t laatst online was xxx

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Mja ik zag het. Nou zodra ik wat hoor, hoor je het weer van mij oke?!

15. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!

@noor: Wat fijn dat alles goed wat bij de gyn! Nu hopelijk vol goede moed verder, dat het maar snel raak mag zijn! Ik begin vast met duimen!

@anneke: wat leuk dat je het zo duidelijk voelt! En volgens mij een heel leuk kamertje! B-d*mp site is uit de lucht, dus kan het nu niet zien, maar volgens mij heb ik hem ook voorbij zien komen! Wij hebben daar ook alles gekocht, zij geven goede korting wat er natuurlijk voor zorgt dat je daar alles haalt ;). En let op he, want je hebt de laagste prijsgarantie tot aan de geboorte!
    Weet jij inmiddels wat het wordt?

@fieneke: maak me ook een beetje zorgen, maar misschien dat ze er even genoeg van had?

@hier: alles prima, lekker druk dus ben niet veel online. Voel de beeb ook, maar niet zo hard dat ik er wakker van wordt, hihi. Je kan trouwens toch een kanon afvuren naast mijn bed, ben benieuwd hoe dat straks gaat...

16. Hoe meiden,

Ik denk inderdaad ook dat Fien even afstand neemt t is niet niks allemaal wat ze moet door staan.

Vandaag weer gyn geweest alles ziet er goed uit!!! 12maart 20 weken echo en dan hopelijk ook zien wat t wordt...

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hoop zo dat ik dat ook over een tijdje mag zeggen dames! :)

@ Panna, moet wel lachen om jou plaatje met dat je beeb the size of a banana is :p

18. Ik hoop hoop het ook Noor!!!!!! Flink aan de klus komende dagen!!!!!

Ja die ticker van Panna is echt leuk!!!

Fijn weekend meiden xxxx

19. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi!
    Hoe gaat het met de dames?
    Beetje kunnen klussen Noor? En hoe gaat het Anneke? Flink aan het aftellen tot maandag? Spannend hoor!

Hier papaya size :p en steeds meer schopjes! Buikje begint ook meer te groeien, dus van het weekend nog maar eens shoppen.
    Verder hier alles goed, ook mee eens aan de babykamer gaan beginnen, beetje opruimen enzo.

Nog leuke plannen het weekend? Wij gaan uit eten morgen en een housewarming zondag. Fijn weekend!

Deel Deze Pagina