Mandjuh, vriendin van me heeft haar poging tot stoppen met roken bij beide zwangerschappen moeten staken omdat 't niet wilde lukken. En, ze is nu fiere mama van 2 gezonde ukken! Maar toch Moest je voor 't stoppen gaan: succes ermee! Annekelovenico: hoop dat je niet teveel last hebt van kwaaltjes! En, hoop voor iedereen dat we snel weer mogen lezen over een zwangerschap van iemand hier!
Nou vandaag wel hoor. Vette hoofdpijn en kots misselijk. Misschien ook omdat er een stukje spanning van me af is gevallen na t bezoek aan de gyn. Maar ik moet t vandaag echt allemaal rustig aan doen anders val ik om hahah xxx
@Anneke hoe gaat het vandaag? En lukt het stoppen met roken?? @Fieneke ja idd ben het er mee eens dat roken slecht is.. maar zijn genoeg verhalen in mn omgeving van rokende moeders. maar om het zekere voor het onzekere te nemen... toch maar stoppen Ik ben trouwens afgelopen vrijdag 25 jaar geworden !!! En nu ga ik mijn vakantie vieren jeeeeehhh (ga nergens naartoe hoor).. xxx
Mandjuh, nog een late gelukkige verjaardag! En, geniet van je vakantie! Anneke, hopelijk vandaag beter met je! Net gehoord dat 't ventje pas een week later gaat thuiskomen van zijn werk; ben er niet zo vrolijk om maar gaat hopelijk dadelijk weer beter.
Hoi meiden, Vrijdag middag om een uur of 5 was de misselijkheid spontaan verdwenen en ik had hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Heb echt gegeten alsof mijn leven er van af hing hahaha. Nu wordt ik misselijk van tanden poetsen en cola. Dus cola laat ik lekker staan. Sowieso niet goed voor ienie mienie hihi. En t stoppen met roken levert stress op dus ik rook nog wel maar wel de helft al minder als normaal. pfff t valt echt tegen maarja ik blijf t proberen hoor, morgen ga ik weer aan t werk dus dan is t wel iets makkelijker. Als nou maar niet al mijn collega's me meteen gaan uithoren waarom ik niet rook haha. xxxx
@mandjuh Alsnog van harte gefeliciteerd!!!!!!!! xxx @fieneke owww dat is vervelend zeg hoop voor je dat de week snel om is xxx
Anneke, dank je! Ik hoop dat er geen "vervelende" vragen komen. Toen een vriendin van me ineens geen alcohol meer dronk, hadden we meteen een vermoeden. Niet leuk voor haar... Ze stak 't op medicatie die ze moest nemen. Weet niet als er een goed excuus is voor minder roken? Poging tot stoppen misschien maar als er dan nog een slimmerd tussen zit die vraagt waarom.... Fijne avond nog!
Dank jullie wel vervelend van dat tanden poetsen, dat zou ik niet kunnen laten.. cola vind ik toch al vies Ga je 3 maanden w88 voor je het verteld? Ik zit daar nu al over na te denken en ben nog eneens zwanger hihi Lijkt me zwaar om het geheim te houden!!
Mandjuh, , ik vroeg me hetzelfde af en ben ook nog niet zwanger: wacht je tot je 3 maanden bent om het te vertellen of vertel je 't al eerder? Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we wachten tot minstens 3 maanden - hij wilde zelfs liefst wachten tot ze het zouden vragen omdat ze het al zien... Maar ik denk dat ik mijn mond er niet over zou kunnen houden.... En, mijn vriend werkt inderdaad in het buitenland; normaal is hij om de maand een maand weg. Vind 't vooral nu lastig; 't vermindert onze kans op een uk met de helft per jaar... 't laatst half jaar hebben we geluk gehad dat hij altijd op het juiste moment thuis was, dus dat er geen "verloren kansen" waren , maar vanaf nu gaan we er toch een paar missen hier en daar...
mandjuh: toch nog een hele late proficiat en geniet van jou vakantie. Fieneke: amaai elke keer een maand, zal ook niet gemakkelijk zijn. Hier zondag terug begonnen met clomid (100) en volgende week naar de gyn. Dus wachten tot menstruatie over is en kunnen we weer beginnen.
Claudia, hoop dat je niet teveel last krijgt van eventuele bijwerkingen van de clomid. Die maand is inderdaad lang; soms vliegt 't zo voorbij, soms lijkt 't een eeuwigheid. Zou liefst van al hebben dat hij gewoon dicht in de buurt komt werken maar hij doet 't graag, dus ja......
Heb er precies nu meer last mee dan vorige maand. Zweten, duizelig, misselijk. Ben deze morgen met de fiets naar het werk gegaan (dat is op het gemak een klein 15min) was gans bezweet en ben 5 min op mijn stoel moeten blijven zitten omdat alles zwart voor mijn ogen was. Als hij het graag doet is al veel, beter dat dan dat hij kortbij werkt en elke dag met een slecht humeur thuis komt .
Hoi dames! Ik las jullie topic wil me er graag bij aanmelden als jullie dat goed vinden! Ik ben in januari gestopt met de pil én met roken . De eerste 2 rondes hebben we het safe gedaan om m'n cyclus goed te kunnen volgen. Daarna 2 rondes voor het eggie, helaas zonder resultaat. De afgelopen 2 rondes en de huidige ronde zijn ook safe, omdat ik eerst 3 maanden ben gaan lijnen. Door het stoppen met roken was in nl al 6 kg aangekomen ... Nu nog 1 cyclus lijnen en dan gaan we er weer voor! @claudia: wat vervelend van die bijwerkingen! Gaat het nu weer een beetje? Wel fijn dat je direct door de gyn geholpen wordt @fieneke: pfoe, een maand weg, das lang! Is-ie dan de volgende maand ook helemaal thuis of werkt hij dan in de buurt? @anneke: gefeliciteerd! En toch proberen te stoppen met roken, hoor! Het kost je wat kilo's , maar aankomen ga je toch wel Ik moet je eerlijk zeggen dat het mij echt 1000% is meegevallen. Als ik het kan, kan jij het ook! Voor de rest van de dames! Suc6 met zwanger worden
Hoi lieve meiden, Ik had inderdaad besloten om t te verzwijgen tot week 12. Mijn vriend zijn verjaardag was t juiste moment geweest. Maar zondag vreselijk buikpijn en meer bruin verlies. Maandag wakker geworden van de pijn. Naar de ha gegaan en naar de gyn gestuurd. pfffffffffffffffffffffffffffffff ik wist dat t geen miskraam was want de pijn was anders, heeeeeeeeeeel anders. Ik had inderdaad gelijk. Maar dat dit t was had ik nog niet voor mogelijk gehouden. T vruchtje is was zich in de eileider gaan nestelen. Dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Meteen bloedprikken om te kijken of mijn hcg waarden gezakt waren. Want t vruchtje mag NIET groeien buiten de baarmoeder. En zeker niet in de eileider want die kan dan klappen en dan krijg je inwendige bloedingen. Dus als dat t nog leefde moest ik direct geopereerd worden met alle gevolgen van dien. Nou hcg gezakt van 850 naar 510. Een geluk bij een groot ongeluk. Maandag avond wel in t ziekenhuis geslapen zodat ik gisteren morgen meteen weer onderzocht kon worden. Hcg weer iets gezakt en t vruchtje geslonken. Nu wachten tot t mijn lichaam verlaat. Morgen weer een inwendige echo en dan horen we verder hoe en wat. Kan er nu verder niks zinnigs over zeggen. Ik schrijf dit verhaal achter een masker want als ik t over mijn gevoel ga hebben breek ik en dan kan ik niet typen. Ik ben er nog niet aan toe om het op een rijtje te zetten.
Wat een vreselijk nieuws anneke! Inderdaag geluk bij een groot ongeluk! Hopelijk gaat het verder voor jou pijnloos... Sterkte meid! PS: ik heb nog geprobeerd om mijn berichtje aan te passen, maar dat kun nu niet meer...
Hoi hoi Mag ik mij aansluiten?? Wij gaan ook voor ons eerste wondertje. Ben 16 juni 2011 gestopt met de pil, wilden sowieso even wachten tot ik vanzelf ongesteld werd. Nu zitten wij dus in onze eerste ronde.. Nog 2 dagen voordat ik kan testen, erg spannend.. Ik ben trouwens 26, manlief is 27. Hebben bijna 5 jaar een relatie, wonen zo'n 3,5 jaar samen, sinds december 2010 in ons eigen huisje (gekocht). En zijn nu 2 maand en 1 dag getrouwd
Ooh anneke wat erg, veel sterkte. welkom panna: voor de moment gaat het. Alleen de misselijkheid gaat niet helemaal weg. Niet teveel inspanning doen en dan gaat het goed .
@ annika ik weet niet veel van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.. maar kan het toch nog goed komen dan?? of begrijp ik jouw verhaal verkeerd? iig sterkte ermee... @ fieneke een maand lang weg?! dat lijkt me zwaar k****. Maar idd als hij geniet van zn werk.. dat is al veel waard. @ panna & brondy Welkom klets lekker mee en dat jullie snel zwanger mogen worden! (en op de gewenste kilo's panna)
mandjuh: toch nog een hele late proficiat en geniet van jou vakantie. @ claudia dank je wel Succes met de Clomid, waar is het precies voor?