Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden,

Hier inderdaad flink aan t aftellen echt onwijs spannend!!!!!

Hier ook flink aan t opruimen geslagen, morgen plafond witten en verwarming spuiten. Dan maandag behang uitzoeken en volgend weekend komt de behanger... Dan vloer bestellen en daarna is t wachten op de meubeltjes....

Fijn weekend meiden xxxx

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Anneke! :)

Panna, fijn dat alles goed gaat! :)

Hier aan de klus ja, maar ei lijkt niet te komen... Denk dat het nog naweeën van de MK zijn en dit helemaal geen volgende ronde nog is... Wel irri, maar ja... :(

3. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi hoi,

@Anneke: hoe was de 20-weken echo? Goed kunnen spieken tussen de beentjes?
    Heb je nog wat aan mijn info?

@Noor: he balen dat je cyclus nog goed op gang moet komen... Hopelijk komt het snel. Gewoon blijven klussen ;)

4. He noor dat is vervelend zeg!!!!! Ik hoop dat je ei alsnog komt.

Panna wij hebben inderdaad ook profijt van die actie!!!

Op de twintig weken echo zag alles er goed uit gelukkig!!!! En mijn gevoel klopte t is is inderdaad een meisje!!!!!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Jeeej Anneke, wat superleuk!!! :) Van harte zeg! :)

Btw, heb bericht van Fieneke. Het gaat goed met haar, maar een goede vriendin van haar is heel ziek en daar is ze nu onwijs druk mee.

Slaap lekker zo meiden!

6. Dankjewel Noor. Jaaa echt een opluchting dat alles goed is met de kleine... Was toch wel erg spannend.

Ik heb inderdaad ook bericht van Fien gehad gelukkig

Xxxx

7. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi hoi,

@anneke: wat leuk! Ook een meisje! Fijn dat alles goed wat met de 20 weken echo, is toch wel een geruststelling.

@noor: hoe gaat het bij jou? Cyclus inmiddels op gang?

Fijn te horen dat met Fieneke alles goed gaat!

@hier: alles goed, nog een paar weekjes in het 'goede' semester, ben benieuwd wat het daarna wordt. Moet eerlijk zeggen dat de tijd aan de ene kant erg snel gaat, maar aan de andere kant duurt het toch nog wel lang voordat het juli is... Lekker weer trouwens, he! Geniet ervan!

8. Hoi hoi meiden,

Ja inderdaad een hele geruststelling. Ben natuurlijk ook vaak bij de gyn geweest maar ja zien dat t groeit en dat t hartje klopt, zegt ook niet altijd alles. Vlot het bij jullie al met de baby kamer Panna?

Benieuwd hoe t met je cyclus gaat Noor.

Ja gek hè Panna aan de ene kant gaat t echt heel snel en aan de andere kant is juli echt nog ver weg...

Xxxxx

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Lieve meiden!!! Hoe gaat het hier?!?! Ik mis jullie!!! :(

Hier lijk ik op dag 37 eisprong gehad te hebben, maar bewust veilig geknuffeld, want maandag gaan we heerlijk weekje boarden en ik ga eens even niet op letten of ik wel/niet een drankje mag nemen. Dus hoop 1 dezer dagen ongi te worden (liefst vóór de vakantie) en dan gaan we volgende ronde weer vol goede moed er tegenaan! :D

10. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Ha girls!

@noorus: wat ga je doen? Wakeboarden, snowboarden, skateboarden ;) in ieder geval veel plezier!
    Fijn dat je ei is langs geweest, knap dat je veilig hebt geknuffeld! Ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon dronk tijdens m'n cyclussen :)

@anneke: hoe gaat het met jou?

@hier: alles goed! Ben blij dat ik ff een lang weekend heb! De afgelopen weken zo'n 60 uur gewerkt en moet eerlijk bekennen dat ik er aardig aan ben... Gelukkig wordt het vanaf nu rustiger, merk ook aan mezelf dat ik aan het aftellen ben. Nog 7 weken werken :) Tot hoe lang werk jij door Anneke?

Allemaal een heerlijk paasweekend!

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Snowboarden Panna! ;)

Weet je, ik heb best lang moeten wachten op dit ei. Op een gegeven moment hebben we gezegd, als ei niet binnen een week er is, dan lassen we even pauze in (dan zou het moment van testen net niet voor wintersport kunnen en ik wil wel weten waar ik aan toe ben). En een drankje is oke, maar niet teveel en als er toch iets misgaat zou ik het me nooit vergeven. Maar nu weet ik gewoon dat het niet zo kan zijn en dat geeft me rust. We kunnen volop genieten van de welverdiende vakantie en daarna gaan we er weer volledig voor! :D

Fijn dat het zo goed gaat bij jou! Tijd gaat snel joh! Denk je wel een beetje om je rust?! :)

12. Hey meiden,

Hier met de kleine alles goed. Verder gaat t heeeel slecht hier... Kan even niet zeggen waarom! Is iets te persoonlijk om over t forum te doen....

Liefs Anneke

13. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    @anneke: heel veel sterkte me wat er ook is! Hopelijk gaat het snel weer beter!
    @noor: veel plezier! Heerlijk wintersport....

14. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom al even hallo zeggen.
    Lees vanavond weer bij en, post dan (eindelijk!) ook weer!

Anneke: dikke knuffel!
    Als ik iets voor je kan doen of je gewoon je verhaal even kwijt wil: gewoon pb'en!

Liefs,
    Fien

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey,

Heb van mijn middagpauze gebruik gemaakt om bij te lezen (is vandaag heel weinig volk hier, dus dat beperkt het risico op meelezers :)).

Anneke, nog een hele dikke knuffel!

Knappe babykamer!!
    Nu aftellen naar de 3D & 4D echo, spannend!!
    En, lijkt me reuze, zo je baby voelen bewegen! Hoop dat we gauw mogen aansluiten!

Panna, hoe is het met jou?
    Bij jou begint het ook te korten! Hoewel juli inderdaad aan andere kant nog zover weg is....

Sjtal: hoe is het met jou en ukkepuk? Neem aan dat je ondertussen bevallen bent? Ben benieuwd!!

Noor, heel knap hoe je met je vmk bent omgegaan!
    En, super dat je ervan onthoudt dat dit wil zeggen dat jij en je partner een match zijn!
    Ik duim voor je; hoop dat jij gauw mag aansluiten bij de zwangeren hier!

Ik heb mijn eerste IUI achter de rug. Die was jammer genoeg negatief.
    Deze cyclus (met normaal 2de IUI) hebben ze afgebroken. Heb er eigenlijk weinig informatie bij gekregen; enkel dat mijn bloedwaardes niet goed waren en de clomid niet meer werkt bij me...
    Raakte de moed er even door kwijt, maar, kan ondertussen niet wachten tot ik ongesteld word en, aan een nieuwe cyclus mag beginnen!

Knuf en, dank je allemaal!

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Al een heel goed weekend iedereen!

:)

XX

17. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi hoi!
    @fieneke: wat leuk om weer wat van je te horen! Jammer dat de eerste iui niet is gelukt... En dat je nog een ronde moet wachten! Krijg je nu een ander medicijn?

@noor: lekker geboard? beetje goeie sneeuw gehad?

@Anneke: hoe gaat het bij jou meid?

@hier: gaat inderdaad ineens snel, nog maar 6 weken werken en dat begint mijn verlof! Moet na het weekend wel voor een groei echo, want de vk kon de groei met de hand niet goed voelen en had de indruk dat ons meisje niet veel was gegroeid tov ons vorige bezoek... Ik hoop maar dat ze gewoon in elkaar gedoken lag...

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

Hier weer terug van een heerlijk relaxte wintersport! :D Ongi is geweest, dus ronde 5 is in volle gang! :D

@ Anneke, je weet me te vinden he als je even wilt kletsen... Rustig aan daar!

@ Fieneke, dank voor je PB en fijn dat je weer even langskomt... Wat balen van je IUI en ik ga duimen dat je snel ongi wordt meis!

@ Panna, wat gaat het hard ineens bij je! Spannend zeg! Wanneer heb je je groeiecho?! En hoe voel je je?!

19. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!

@noor: beetje goed weer gehad op de wintersport? En klusse, he!

@anneke: hoe gaat het bij jou?

@fieneke: ongi snel gekomen? En hoe gaat het nu verder? 'gewoon' IUI 2?

@groeiecho: alles was goed! Ons meisje is niet zo heel erg groot, maar dat hoeft ook niet! Ze ligt net iets onder gemiddeld, dus eigenlijk keurig! Het gaat nu ineens weer hard, ja. Voel me nog steeds prima, krijg wel enorm zin in verlof ;) Nog 5 weken werken :D

Fijn weekend allemaal!

20. Hoi meiden,

Hier nog steeds hetzelfde pfffff afgelopen donderdag weer bij de gyn geweest en met ons prinsesje gaat het gelukkig wel goed! Verder is het nog steeds heel triest allemaal.

Gelukkig was alles goed op de groei echo Panna.
    Ik heb trouwens de 3D echo moeten verplaatsen naar 1 mei dat ging hem aanstaande maandag even niet worden.

Hoe is t met jou Fieneke? En met je vriendin?

Liefs Anneke

Deel Deze Pagina