Panna, alles goed met je? Super dat de groeiecho goed was! En, nog 5 weekjes werken maar nog, leuk leuk, ik tel mee af met je! Ik moet overstappen naar spuiten, puregon waarschijnlijk. Eerst ongesteld worden, ik wacht vol spanning . Anneke, ben er niet vaak meer laatste tijd, maar, als je even wil babbelen, gewoon even pb'en! Blij dat met jullie prinsesje alles goed is! Ik kijk mee met je uit naar 1 mei! Hier ca va; enorm druk maar verdr lijkt alles weer beetje op de rails te komen. Vriendin b.ijft afwachten; dokters slapgen er gewoon niet in om duidelijkheid te krijgen . Dikke knuffel meis en, hou je goed!!! Noorus, dank je voor je pb! Hoe is het met jou? Succes! Dikke knuffel allemaal!!
Dankjewel Fieneke Wat rot dat het de artsen niet lukt duidelijkheid te scheppen. Hartverscheurende situatie!!!! Ik wacht met je mee op je ongi Xxx
Goeiemorgen meiden! @ Panna, weer op wintersport was prima! Goed kunnen boarden ook! Klusseizoen wordt vanaaf weer afgesloten hoop ik (hoop op hoge temp morgen en ei gehad te hebben). Fijn dat jouw groeiecho goed was! @ Fieneke, is je ongi er al meis?! Wat naar dat er geen duidelijkheid te vinden is mbt tot je vriendin Ik duim voor jullie allemaal! @ Anneke, dikke knuffel van hier! Hier is het prima. Ben gewoon een beetje zenuwachtig of mijn eisprong wel gewoon normaal gaat zijn deze cyclus (zie het echt niet zitten weer in onzekerheid daarover te moeten zitten net zoals na mn vmk). Verder weer hardlopen aan het oppakken (net ook weer 7km gerend), blijf er bij dat dat goed doet!
Dankjewel Noor!!! Snap wel dat je zenuwachtig bent. Lekker hè hardlopen! Natuurlijk doet dat je goed xxx
Hey hey, Noor, hoop voor je dat je cyclus gewoon weer normaal is! Hoop dat je gauw weer zwanger bent en, van een plakbeeb! Succes meis! Knuf! En, dat hardlopen doet inderdaad goed! Gewoon van genieten! Hoe is het met iedereen? Knuf!
Hey hey, Hier beetje goed nieuws: ben ongi, kan dus eindelijk weer een nieuwecyclus beginnen! Nu vriendlief nog thuis krijgen.... Alles goed met iedereen? Knuf!
Jeej Fieneke, spannend! Heel veel succes deze ronde! Wanneer komt je vriend weer thuis? Hier is eisprong geweest, dus op het wachtbankje....
Noorus, ik duim!! Vriendlief had sinds gisteren weer moeten thuis zijn, maar door een staking raakt hij niet weg op het werk . Geen idee nu wanneer hij terugkomt... Baal ervan, het is laatste jaar altijd al iets geweest, maar dat verandert niks aan de situatie natuurlijk... Vandaag echo gehad: alles ziet er goed uit, dus mag starten met het spuiten! Ben benieuwd, zie het weer helemaal zitten! Liefs!!
Ik wacht met je mee Noor!!! En Fien wat een goed nieuws!!!!! Hier met de kleine en mij alles goed al is de situatie nog steeds vreselijk. Xxx
Hoi hoi, Hoe gaat het hier? @anneke: hoe gaat het? Hopelijk gaat het al wat beter? Dikke knuffel voor jou! @noor: Ik kom ook op het bankje zitten en wacht met je mee! En ik duim mee natuurlijk! @fieneke: spannend en heftig lijkt me om te gaan spuiten... Is je vriend inmiddels al thuis? @hier: weer een mijlpaal bereikt, inmiddels op 3/4 van de zwangerschap! Alles gaat gelukkig nog goed! Nog 3 weken werken en dan lekker met verlof, heb er zin in. Als het nu ook eindelijk eens een keer mooi weer gaat worden Fijne avond meiden en alvast een fijn weekend!
Hoi meiden hoe is t? Hier nog steeds t zelfde kan ook nog wel ff duren misschien zes jaar ofzo pffff. Jaaa gaat hard hè Panna ik duim mee voor beter weer! Hebben jullie al een naam of namen? Wij kwamen er eerst maar niet over uit maar door de situatie waren we t opeens unaniem eens over een bepaalde naam. Ik ga volgende week boeken halen bij de drukker om geboortekaartjes uit te kiezen.... En Fien hoe is t met jou???? Noor ik spreek je snel op wf Dikke kus Anneke
Hoi meiden! Ook wij gaan voor nummer 1! Ik ben Riza, 25 jaar! Mijn vriend is 28 en we zijn nu 6,5 jaar samen! We wonen inmiddels 2 jaar samen, . Ik ben in januari gestopt met de pil en tot april hebben we het veilig gedaan. In april dus echt begonnen voor ons eerste kindje. Succes met zwanger worden en alle zwangeren, gefeliciteerd!
Hey, Riza: welkom en, succes! Anneke: dikke knuffel!! Hoop dat de ellende bij je snel stopt! De melding dat het nog wel 6 jaar kan duren..... Hou je goed meis! Noor: spannend! Ik zit mee met je op het wachtbankje: ik duim voor je!! Wanneer mag je testen? Panna, nog maar even dus! Valt het allemaal nog goed mee? Ja, dat mooie weer.... Het is enorm welkom! Hier: vriendlief is ondertussen weer terug, oef! En, eergisteren 2de iui gehad. 23ste mag ik gaan voor een testje. We hopen op goed nieuws; goed nieuws is zooo welkom.... Liefs!
Ahhhhgggg meiden ik heb Sjtal haar profiel even bezocht!!!!! Ze is twee weken geleden bevallen van Fay! Xxxx
Hoi meiden!! Ik ben inderdaad bevallen van Fay 25 april. Ze is nu dus 3 weken en een dag! Hoe gaat het hier? hier een fotootje van Fay lekker in bad! Groetjes Chantal