Chantal, van harte met jullie prachtige dochter! Leuk dat je een fototje komt posten! Geniet ervan met elkaar!
Sjtal , super!!! Enorm proficiat!! En, knap kindje!! Geniet ervan meis! Anneke, dank je! Vriendlief gaat wat langer thuis zijn. Heeft zijn drukke leven even aan de kant gezet. Werd wel tijd, was niet meer te combineren met een privéleven. Benieuwd hoelang 't duurt.... Hoe is het met jou? Noorus, jij alles goed? Mijn duimen blijven draaien voor je! Vandaag bloedtest gehad: 2e IUI is mislukt... Moed is me wat diep in mijn schoenen gezakt, maar, hoop tegelijkertijd snel weer een nieuwe cyclus te kunnen beginnen: nieuwe cyclus, nieuwe kansen...! Knuf!
Hoi meiden, Fien wat fijn!!!! Ik weet nu als geen ander hoe t is om alleen te zijn... Dus ik hoop echt dat je manneke voortaan thuis blijft. Hoe is t met onze Noor? Panna houdt je t n beetje uit met deze warmte? Ik doe alles op n rustig tempo en dan gaat t wel alleen beetje dikke enkels en voeten aan t eind van de middag. Xxxx
Ha ladys, Ik ben er ook weer een keertje! Sorry, het is wel lang geleden ... Maar het was nog ff heftig met verbouwen in het huis en m'n werk netjes achter laten, want ik heb vanaf deze week verlof!!! HEERLIJK! @sjtal: wat een heerlijk dametje! Hoe gaat het met haar en met jou? Geniet er lekker van! @anneke: lekker rustig aan doen, ik moet eerlijk zeggen dat ik me (nog) kiplekker voel en bruis van de energie! Hopelijk blijft dat nog even... Wanneer krijg jij verlof? @fieneke: flink balen van de 2e IUI! Hopelijk is 3x scheepsrecht voor jou! Ik duim weer, hoor! Blijft je mannetje nu voorlopig thuis? @noorus: hoe gaat het bij jou? @Riza: welkom hier en suc6 met zwanger worden! Tot snel!
Hey, Ben er eindelijk nog eens! Loopt zo ontzettend veel mis thuis, waardoor ik gewoon niet meer op zp geraak . Hoe is het met jullie? Anneke, dat klinkt niet goed meis. Enorm dikke knuffel! Hou je goed! Vriendlief is voorlopig thuis - voor hoelang het nog duurt. Merk nu dat thuis zitten echt niks voor hem is, dus vrees dat ik hem heel binnenkort weer in zijn drukke leven laten moet.... Noorus, hoe is het met jou? Panna, kan je genieten van je verlof? Morgen krijg ik mijn 3e IUI. Ik hoop mee op dat scheepsrecht! Dank je! Knuf, Fien
Heej meiden! @ Fieneke, wat fijn dat je man wat meer thuis zal zijn nu. Maar lees al dat dat waarschijnlijk lang zal duren... Heel veel succes met de IUI. Ik ga voor je duimen meis!!! @ Anneke, hoe is het met jou? Jij gaat ook al hard hè? Is het beetje uit te houden? @ panna, geniet je van je verlof? Hoe voel je je? @ Riza, welkom meis, maar zoals je ziet is het niet echt een druk toic meer Hier heftige tijd achter de rug met overlijden van mijn oma. Ben momenteel ziek, maar eisprong gehad en goed geklust, dus ik zit weer op de wachtbank....
Noorus, gecondoleerd met je oma! Ca va met je? Jij veel beterschap! En, ik hou je gezelschap op het wachtbankje. Had vandaag mijn 3e IUI. Ging vrij vlot. Ben benieuwd nu! 22 juni mag ik gaan voor een bloedtest. Dikke knuffel en, leuke avond voor iedereen! X
Hoi! Ik schuif ook aan, gezellig. Iemand nog een oranje vlaggetje om alvast in de sfeer te komen.. Hier alles goed, hoor. Geniet lekker van m'n verlof, tijd gaat supersnel! @fieneke: fijn dat het snel is gegaan, de duimen draaien, hoor! @noorus: gecondoleerd met je oma meid, veel sterkte! Wanneer mag/kan jij testen? Hoe is het met anneke? Gaat ook al opschieten, toch? Fijn weekend allemaal. Zijn hier nog voetballiefhebbers?
Goedemorgen! Noor, dank je! Inderdaad gezellig zo; nu maar hopen op een heel roze resultaat!! Hoe is het met je? Panna, Dank je! Hier niet echt een voetbalfan, maar ik kan er wel naar kijken en, met deze dagen zelfs nog net ietsje liever. En, vermits België meer niet als wel eraan te pas komt, gaan we ijverig voor NL! Anneke, ca va met je? Knuf! Liefs, Fien
Vraag me niet waarom ik voor NOD al getest heb , maar ik plaste vanmorgen spontaan in een bakje... Dipstick erin en:
Hoi meiden, Sorry dat ik er zo weinig ben in gedachte ben ik bij jullie hoor. Ik ben hard aan t duimen voor je Fieneke!!!!! Jaaa lekker genieten hè Panna hier nog 7 weken te gaan. Woensdag 3D echo gehad echt zooooo gaaf... Ook een beetje emotioneel zo zonder me mannetje erbij de 18e heb ik n groei echo ook weer zonder hem maar ja er is niets aan te doen hoe verdrietig het ook is. Noor ik heb totaal geen benul van dip sticks dus geen idee wat de uitslag is.... Meiden ik ga t jullie vertellen. Het ziet er naar uit dat ik de bevalling ook zonder mijn mannetje moet gaan doen.... Hij heeft in maart onder druk iets doms proberen te doen en dat is helemaal mis gelopen hij had gehoopt zijn twee prinsesjes een beter leven te kunnen geven... Eenmaal onderweg naar huis, nog zonder een stuiver op zak want van n voorschot was geen sprake en betaling vind blijkbaar pas plaats als het spul bij de juiste persoon is aan beland, werd hij aangehouden. Hij heeft niks aan geraakt maar hij was gezien op de plaats delict vlak voor de overdracht omdat er een politie helikopter boven ze vloog. Hij zit nu in voorarrest en deze loopt 29 juni af maar t onderzoek loopt nog dus t ziet er naar uit dat t voorarrest weer wordt verlend met 90 dagen... Zijn advocaat is wel bezig met het rond krijgen van n schorsing zodat hij na de bevalling even naar huis mag. Maar aangezien de grootte vd zaak zie ik dit somber in. En zal ik hem waarschijnlijk na een week of twee kunnen gaan bezoeken in t huis van bewaring met ons kindje. Voor ons telt nu maar 1 ding... Dat is ons kleintje en dat is ook de enige reden dat ik nog steeds sterk ben.. Natuurlijk ga ik kapot van verdriet en ik mis hem verschrikkelijk zie hem maar 1 uur per week en elke dag mag hij me kort bellen. We schrijven ons suf ben serieus al vijf pennen verder. Maar goed met de kleine gaat t goed en met mij lichamelijk ook en dat is voor nu t enige dat telt.. Wat n verhaal hè pffff Veel liefs xxxxx
Meis, goed dat je je verhaal hier doet. Wil je (nogmaals) heel veel sterkte wensen!!!! Ennuh die test is positief!
Who, wat een verhalen ineens! @noorus: WHAAAAA!!!! Hij is positief!!!! Gefeliciteerd! Ik duim mee voor een plakbeebje hoor! @anneke: pfoe, wat een verhaal! En wat onzettend kl*** dat je het nu in je eentje moet doen... Ik wens je hierbij alle sterkte en kracht. Je kan het meis! @fieneke: alles op roze! Dus ook bij jou, ik duim nog steeds! @hier: alles prima, druk aan de poets, haha!
Wow Noor die is overduidelijk!!!!!!!!! Nogmaals gefeliciteerd!!!! Tja is voor je lieve woorden Panna. En wat dat poetsen betreft ik doe met je mee haha Nu jij Fien!!!!!!!! Hard voor je aan t duimen hier Xxxx
En nu hou ik op met tempen en testen en ga ik proberen te genieten!!! Ik zie wel wat het lot ons brengt!