Ik snap het helemaal meiden! Ik vond het ook zo lang duren, voordat wij de eerste echo hadden... Ik was toen bijna 9 weken zwanger, wanneer mogen jullie? Noor, heb jij die gelijk 29 juni al? Fieneke, misschien 2! Wat zou dat leuk zijn! Duim, duim, duim!
Aaahhhhhh Fien lief schatteke ik ben zooo blij voor je!!!!! Hier ook aan t duimen voor plakbeebs en een kloppend hartje 12 juli of misschien wel 2 hihi wat spannend meis. En Noor ook aan t duimen voor jou morgen!!!!! Ik blijf dus de rest vd zwangerschap in t ziekenhuis en heb vanmiddag weer een echo en dan hoor ik verder hoe of wat Gelukt met de foto 's Panna? Xxxxxx
@ Panna, ja morgen intake met VK, maar nog geen echo.... Ik ga morgen wel mijn ongerustheid uiten, waardoor ik hoop dat ze een afspraak voor ons wil maken! @ Anneke, is het nog een beetje uit te houden daar?! Lig je met leuke mensen op een kamer?!
Panna, dank je! Hoe is het met jou? Noor, hoop dat ze je gauw voor een echo opzetten! Spannend in ieder geval al morgen! Ik duim voor je! Anneke, hoe was de echo? Valt het je een beetje mee? Hoop dat je ondertussen al wat vaker bezoek krijgt daar! Dikke knuffel en hou je goed meis!! Liefs!
Ik heb dinsdag om 8:30 een echo! VK begreep mijn ongerustheid dus dat was erg fijn. Ze liet wel merken dat zij het idee had dat alles goed was, dus dat is ook fijn om te horen! @ fieneke hoe voel jij je? Hier gister naar TT geweest op de motor. Was helemaal geweldig! Pak zat op de terugweg met die warmte toch wel strak, dus kreeg last van mn buik, maar dat is gelukkig weer weggetrokken... Vanmiddag afterbbq met 50 motorvrienden Fijne dag vandaag!
Hoi hoi @noor: wat fijn dat je dinsdag al voor de echo mag! Ik duim nog steeds, hoor! Hoe was de BBQ? @anneke: hoe was de echo? @fieneke: hoe gaat het bij jou? Al klachtjes? Wanneer mag jij voor een echo? @hier: alles nog rustig, wordt nieuwsgierig naar het beebje en de bevalling enzo! Hoop dat ze niet te lang wil blijven zitten!
@ Panna, echt de laatste loodjes voor jou nu he?! Spannend hoor! Mja ben echt superbenieuwd naar de echo. Ook echt heel spannend! De BBQ was supergezellig trouwens!
Noor, reuze, morgen je echo dan als ik het goed voorheb! Blij dat zij er al vanuit gaat dat alles in orde is en er goed uitziet! Ik duim in ieder geval enorm voor je!! Hoe zit het bij jou en kwaaltjes? Verder alles goed met je? Succes!! Panna, goh, nog maar heel even!! Spannend!! Hoe voel je je? Anneke, hoe is het met jou? Alles goed met jullie prinses? Hier: mag 12 juli voor een echo; wat lijkt dat nog ver weg... De vlagen misselijkheid komen alsmaar regelmatiger terug. Ben ook continu enorm moe. Af en toe trekt en duwt er vanalles in mijn onderbuik en, borsten tintelen af en toe. Maar voor de rest geen kwaaltjes (waar ik me dan ongerust door maak..... ) Liefs!!
Noor, hoe was de echo?? Fieneke, 12 juli is ook al snel! Anneke, hoe is het in het ziekenhuis? Is de kleine al gegroeid sinds de laatste echo? Hier, alles nog rustig....
Goeiemorgen meiden! Hier een heel mooie pindahartje zien kloppen vanmorgen! Helemaal verliefd! Gyn in opleiding gaf wel aan dat hij denkt dat ik nog minder ver ben (ruim 6 weken). Zelf vind ik dat best raar, want ik had dan nooit op 11 juni al positief kunnen testen. Gyn gaf aan dat ieder embryo anders is en het dus niet allemaal evenveel groeit in de eerste periode. Over 2 weken mag ik terugkomen voor een nieuwe echo! Gyn zei dat het er allemaal prachtig uitzag, dus ik kom even niet van mijn roze wolk af! Fototje
Hoi meiden, Goed zo Noor positief blijven en dat hartje zegt toch zeker dat het voor nu goed zit!!!! Ahhh Fien wat spannend!!!!! Ik probeer de klok vooruit te duwen!!!! Panna snap helemaal wat je bedoeld ik begin ook te zenuwen over de bevalling enz hihi. Hier ontzettend veel vooruitgang kleine meid is super goed gegroeid, wat twee weken rust al niet kan doen. Ik mocht vrijdag middag naar huis op voorwaarde dat ik rustig aan doe en om de dag naar t ziekenhuis voor een ctg ( hartfilmpje ). Verder is de prinses druk aan t indalen.... Heb zelf sterk t gevoel dat t niet meer heel lang duurt voor ze komt Xxxx
Noor, helemaal gelijk dat je op je roze wolk bent gaan zitten! Geniet ervan en nog een hele dikke proficiat!! Wanneer precies heb je een nieuwe echo? Anneke, wat reuze om te horen dat jullie prinsesje het zo goed doet en je naar huis mocht! Klinkt spannend; als ze al flink aan het indalen is gaat het helemaal niet lang meer duren! Ik duim voor jullie!! Panna, het begint serieus te korten voor je meis! Hoe voel je je? Succes!! Hier, buiten de misselijkheid, alles goed. Buiten het feit dat ik bloednerveus ben voor de echo volgende week.... Iedereen alvast een heel goed weekend!! Liefs!
@ Fieneke, volgende echo is 19 juli (en ook daar ben ik nu al bloednerveus voor hoor, haha). Maar moet mezelf gewoon voorhouden dat alles goed is en dat ik echt moet genieten, maar vind ik soms nog wel moeilijk! Wanneer heb jij je echo precies? Spannend hoor! Ben je echt kotsmisselijk? Ik heb daar (gelukkig) geen last van, wel met vlagen beetje misselijk en weeig de gehele dag, maar heb nog niet hoeven spugen gelukkig
Hey Noor, Kan me die zenuwen heel goed voorstellen! Maar we moeten ons inderdaad voorhouden dat alles goed is! "Gewoon" op die roze wolk blijven zitten dus! Goh, wat is dat makkelijk geschreven! Wou dat het in het echt ook zo makkelijk was ! Ik duim in ieder geval enorm voor je!! Mijn echo is voor donderdag, 9u. Ben echt zooooo razend benieuwd! En, heb toch echt best wel schrik.... Hier: ben zowat de hele dag door misselijk; beetje eten helpt, maar niet altijd... Spugen moet ik - gelukkig! - niet zo vaak, maar heb wel bijna continu het gevoel dat ik ga moeten...... Succes meis en, geniet van het weekend!!
Ha girls, Wat fijn dat jullie al snel naar de wondertjes in jullie buik mogen kijken! Vervelend dat je zo misselijk bent Fieneke! Ik heb er gelukkig geen last van gehad. Moest wel op tijd eten anders werd ik wel naar... Suc6! En ja, ik wil graag thuis bevallen, als alles goed gaat natuurlijk! Voel me verder nog prima, maar wordt een beetje ongeduldig...