Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna, en en en?
    Spannend, zo thuis bevallen!
    Ik duim voor je meis!!

Anneke, hoe is het met jou?
    Dikke knuffel!

Noor, 19 juli komt weer wat dichterbij!
    Duurt altijd zolang he :)!
    hoe is het met je?
    Hoe voel je je?

Gisteren bij dok geweest: zo felle buikpijn.... Ze heeft ons meteen naar het ziekenhuis gestuurd: waarschijnlijk kwam de pijn van mijn darmen, maar het kon ook wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap...
    Wereld viel daar even op mijn hoofd...
    Gelukkig goed nieuws: vruchtje heeft zich op de juiste plaats ingenesteld!
    Doordat mijn blaas niet vol genoeg was (zo boos op mezelf erom, maar kreeg echt niks extra binnen) konden ze niet echt veel zien op de echo. De dokter zag wel een vruchtzakje en, ze vermoedde dat er een hartje klopte.
    Hele opluchting!!
    Opluchting gaat wel pas morgen compleet zijn als we een hartje horen kloppen!
    Hoop het zo!

Nu maar herstellen van een darmontsteking.... Goh, voel me best ellendig...

Dikke knuffel!!!

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pfff Fieneke, dat was even spannend zeg... :( Schrok toen ik je bericht las!!! Heel veel succes morgen! Ik duim voor je!

@ Panna, mogen we al zingen?!

@ Anneke, hoe is het daar?!

Hier alles goed eigenlijk! Erg zin in de echo volgende week (maar ook erg zenuwachtig) Zo benieuwd wat we gaan zien! Hier nu even rondje proberen te rennen met hond...

3. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi!
    Hier nog geen beschuit met muisjes, beeb zit nog in de buik! Word inmiddels een beetje ongeduldig...

@fieneke: jeetje wat een verhaal! Gelukkig werd er geen risico genomen en mocht je gelijk naar het zkh en zag alles er goed uit! Nu morgen idd nog ff goed kijken en niet plassen van te vorden, hihi!

@noor: Lekker dat het goed gaat, toch? Snap dat je zenuwachtig bent voor volgende week, komt goed meid!

@Anneke: hoe gaat het???

Als er nieuws is kom ik het melden, hoor!

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Meiden, even ego. Vanmiddag in ziekenhuis geweest voor echo, want had licht bloedverlies. Het is niet goed. Hartje klopt niet meer en stolsels in baarmoeder. We zijn zo intens verdrietig.... :( Hadden echt verwacht in februari een mooi kindje in onze armen te kunnen houden... Maandag gaan we naar de gyn om door te spreken hoe en wat...

5. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Ahhhh Noor! Wat een vreselijk nieuws!!! Heel erg veel sterkte meid!

6. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noor, nee meis...... Niet opnieuw jij!!!!
    Enorm dikke dikke knuffel!!!!

Tranen lopen hier....

Heel veel succes maandag!
    Mijn duimen blijven gekruist staan!

Gaat het je een beetje?

Hou je goed daar!!
    Dikke knuffel!!
    X

7. Neeeeee lieve Noor wat vreselijk!!!!!! Zooo verdomd oneerlijk!!!!!!! Zit haast te huilen hier vind t zo erg voor jullie!!!!!! Heel veel sterke met weer een groot verlies!!!! Veel Liefs xxxxx

Fien dat was schrikken zeg!!!!!!! Gelukkig was t geen bbz zeg!!!!! Hebben jullie nu de 12e t hartje horen kloppen???? Ik bid van wel hoor...

Ahggg Panna ik ben zo benieuwd, kennelijk heeft jullie kleine meis t erg fijn in jouw buikje... Xxxx

8. Ik zelf ben dinsdag bij de gyn geweest en de kleine wonder beeb is weer gegroeid, geschat gewicht 2900 gram!!!!! Maandag weer naar de gyn erg spannend allemaal xxx

9. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noor, hoe was het bij de gyn?
    Ca va beetje met jullie?
    Hele hele dikke knuffel!!!

Anneke, dat is goed nieuws! Ben echt blij voor je!
    Op de echo van donderdag hebben we het hartje zien kloppen, jammer genoeg niet gehoord....
    Hopelijk 8 augustus wel! Dan is het tijd voor de volgende echo!

Noor, hou je goed!!
    Veel liefs en dikke knuffel!

10. Oww Fien dan pas weer... Duurt lang hè!!!! Maar blij dat t vruchtje op de juiste plek zit natuurlijk!!!!

Noor gaat t n beetje? Denk constant aan je vind het zo vreselijk!!!!

Panna hoe is t daar?

Hier vandaag weer bij de gyn geweest hij snapt maar niet wat voor n sterk wondertje ik draag. Hij had verwacht dat ik afgelopen week had gaan bevallen omdat ze zo hard gegroeid is en ik een klein en kort bovenlijfje heb. En al een tijdje harde buiken heb vooral 's nachts dan wordt ik echt wakker vd pijn. Nu maandag weer n afspraak maar hij denkt wederom dat ik dan al bevallen ben. Ga toch hard lachen als ik overtijd ga haha...

11. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!
    Vanochtend is M geboren! Alles is goed! Wat een wonder <3

Noor, hoe gaat het?

Fieneke, wat fijn dat je het hartje hebt gezien! Snel aftellen tot 8 augustus!

Anneke, wat fijn dat de kleine het zo goed doet! Suc6 straks!

12. Ahhggg Panna wat geweldig!!!!!!! En wat knap dat je op dezelfde dag ons op de hoogte hebt gesteld!!!! Van harte gefeliciteerd lieverd!!!!!
    Nu wachten op haar naam hihi logisch dat dat nog even moet wachten... Nou meid lekker uitrusten, je laten vertroetelen en bovenal genieten van jullie wondertje xxxx

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Panna, meis van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!! Geniet er maar lekker van meis!!!

@ Fieneke, fijn dat jullie een hartje hebben gezien! :) Hebben ze het vruchtje ook opgemeten?!! Geniet van je zwangerschap, want het is zo bijzonder!!!

@ Anneke, niet lang meer voor jou, ik voel het! :)

Hier mijn verhaal even... Zondagnacht kreeg ik heeel erg krampen en bloedverlies. Wat een pijn!!! :( Gisterochtend is ook ons 'ukkie' 'geboren'. Heel mooi vruchtzakje en best groot ook vond ik! Embryo zelf niet gezien, wilde het niet uitpluizen… :( Bij de gyn een echo gekregen en mijn baarmoeder is ‘mooi’ leeg. Gyn gaf ons ook meteen groen licht weer, maar dat heeft natuurlijk ook tijd nodig. Over 2 maanden krijgen we uitslag van chromosoomonderzoek en over 3 maanden kunnen we voor vervolgonderzoek als we dat nog willen (we gaan er niet op wachten in ieder geval). Al met al, we zijn verdrietig maar opgelucht. En de gyn heeft ons met een goed gevoel naar huis gestuurd :) maar ooh wat blijft het moeilijk.... :(

14. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna, super!!
    Dikke proficiat!!
    Stellen het kindje en jij het goed?

Anneke, spannend!!
    Hou je in ieder geval goed meis!
    Nog heel even voor jou!!

Noor, hele hele dikke megaknuffel!!
    Ben blij te lezen dat de gyn jullie toch met een goed gevoel naar huis gestuurd heeft, maar, blijf het zo naar vinden voor jullie.....
    Veel liefs en, hou je goed daar he meis!!

Knuffel!

15. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!
    Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles super! De kleine doet het goed en slaapt goed! Ook ik ben al weer volop op de been en doe eigenlijk alles al weer!

@lieve Noor, hoe gaat het meis? Heb je dit inmiddels een plekje kunnen geven?
    @lieve fien, hoe voel jij je? Last van kwaaltjes? Ga je verder al iets aan je lichaam merken, opgeblazen buik, borsten oid?
    @lieve Anneke, hoe gaat het bij jou? Inmiddels 3 dagen overtijd of misschien al bevallen! Ik ben nieuwsgierig, hopelijk gaat alles goed!

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna, fijn dat jullie kindje het zo goed doet!!
    Valt het je goed mee?
    Ben enorm blij voor je!!

Anneke, hoe is het met jou?
    Is jullie kleine prinses al geboren?
    Zo benieuwd!!

Noor, ca va met je?
    Hoop dat je je goed houdt meis!!
    Dikke megaknuffel!!

Liefs!

17. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna, ik heb veel last van misselijkheid. Ben laatst 2 weken thuis geweest omdat ik het op het werk gewoon niet meer zag zitten: ik was meer op het toilet dan aan mijn bureau....
    Maar, je kan natuurlijk niet eeuwig thuis blijven, dus ben sinds gisteren weer aan het werk...

Voor de rest gaat het goed; buiten veel moe.
    Je ziet al een buikje tevoorschijn komen en, mijn borsten lijken groter geworden.

Liefs!
    XX

18. Hoi lieve meiden,

ik praat jullie binnenkort bij ben erg moe..... valt niet mee zonder mijn mannetje maar zoals jullie zien is vorige week zaterdag ons kleine meisje geboren.. Alles is goed met haar hoor (L)

tot snel schatten dan vertel ik jullie alles xxxxx

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Anneke meis, wat heerlijk! Hoop dat je er zonder je mannetje toch een beetje van kan genieten! Dikke kus!

20. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, super dikke proficiat!!
    Ben zo enorm blij voor je dat met haar alles goed is!
    Maar, vind het tegelijkertijd zo jammer dat je man er niet is.... Hoop zo dat jullie heel gauw samen kunnen genieten van dat prille babygeluk!!!

Hoe je goed meis!
    En, echt van harte met jullie prinses!!

KNUF

Deel Deze Pagina