Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Anneke: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Het is flink aanpoten, zeker in je eentje, maar probeer ook een beetje te genieten en jezelf te laten verwennen (waar het kan)! Je verhaal komt nog wel!!! Zijn jullie nog in het ziekenhuis?

Fieneke: jeetje, balen van de misselijkheid! Maar je gaat de goede kant op, hopelijk met 13/14 weken flink minder of zelfs over! Leuk, dat alles begint te groeien! Over een paar weken ook gaan showen met je buik! Je zal hem gaan missen straks!

Noor: hoe gaat het, meid?

2. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panna, hoe is het met jou?
    Hoe gaat het met je kindje?

Dank je meis!!

Morgen heb ik een echo; ben benieuwd! En, heb er ergens ook wel schrik voor; best wel bang dat er iets niet ok is...

Ca va met de rest?

Liefs!

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Fieneke, hoe was de echo meis?!!

Panna en Anneke,hoe is het met jullie en de kleintjes?

Hier gaat het wel goed, soms even wat minder... Vaak positief, maar soms ook verdrietig en hopeloos... We gaan gewoon verder he, dat is ook wat er van ons verwacht wordt... ;)

Kus voor jullie!

4. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noor, fijn je te horen!
    Volhouden daar meis; gun het jullie zo!!

Je komt in ieder geval over als een heel sterk iemand!

Hou je goed meis!!
    (en, dank je!)

Anneke, hoe is het nu met jou? En met je prinsesje?
    Heb je al uitzicht op wanneer jullie weer samen kunnen zijn?
    Duim zo voor je!

Panna, hoe doet de kleine meid het?

Hier: de echo gisteren ging heel goed! Ik was al een paar dagen super nerveus - zo schrik dat het kindje er niet meer zou zijn. Had ook weer verwacht meteen het hartje te horen en het kindje te zien bewegen maar, dat was allemaal niet. Zat eerst dus ergens tussen verwondering omwille van wat ik zag en triestheid in om wat ik niet hoorde en niet zag.
    Maar, was totaal overbodig: alles is goed! Kindje is nu 42 mm. Hebben ook het hartje even gehoord.
    Helemaal stil werd ik ervan; en 't gevoel dat je dan krijgt... Onbeschrijfelijk!
    Noor, ik duim voor je dat je dat ook heel gauw mag meemaken!!!

Dikke knuffel!

5. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!
    @fieneke: lekker dat alles goed was! Mooi om te horen, hè, dat hartje! En geloof me het wordt allemaal nog mooier! Het is echt een wonder als het kleintje op je buik wordt gelegd... Noor ik gun het jou ook echt van harte! En wat van je verwacht wordt? Doe ajb waar jij je goed bij voelt meid! Iedereen is anders... Gelukkig schrijf je dat het vaak positief is. Heb je iemand in je nabije omgeving die op de hoogte is van de 'situatie'?
    @hier: alles super! Ze is al bijna een maand, die is echt omgevlogen! N ze groeit als kool en begint nu een beetje te lachen! Dan smelt ik helemaal! Ongelofelijk hoe je zo van zo'n klein mensje kan houden <3

6. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Panna, zalig om te lezen!!
    Hoe doet ze het?
    En, inderdaad geweldig hoe ze een klein mensje je hart helemaal kan stelen he! Al met die laatste echo was ik helemaal verkocht; ben nog maar 12 weken ver, maar wel al helemaal dol op dat minimensje!

Anneke, hoe gaat het met jou en jullie prinses?
    Doet ze het goed?
    Trek je het nog een beetje?
    Succes en, ik blijf duimen voor jullie!!

Noor, hoe gaat het met jou?
    Kunnen jullie opnieuw verder of moeten jullie nog even wachten?
    Heel sterk hoe je je houdt!
    Hoop zo enorm dat je heel gauw een plakbeebje mag verwelkomen!!

Liefs en dikke knuffel,
    Fien

7. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Hoi Iedereen!

Ik hoop dat jullie mij nog herinneren :) Ik ben een hele poos niet meer op deze website geweest, om het zwanger worden los te laten werd er helemaal gek van! Maar dat is natuurlijk geen reden om jullie zwangerschappen niet te volgen.. het enigste wat ik daarvoor kan zeggen... is sorry!

Panne van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!
    Anneke dit geldt natuurlijk ook voor jullie.. van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!
    Fieneke zwanger! Echt super leuk en van harte gefeliciteerd, hoe gaat het met de kwaaltjes ;)

Zoals jullie zien aan mn banner ben ik (pril) zwanger! Echt wat een opluchting, maar we zijn er natuurlijk nog niet.. Wel dolgelukkig!

Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

X amanda

8. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi!
    Wat leuk om weer eens wat van je te lezen Amanda! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor een plakbeebje! En je hoeft je niet te verontschuldigen, vaak is het juist goed om even afstand te nemen, hoewel dat niet altijd meevalt!
    Hoe gaat het? Al wat last van de bekende kwaaltjes?

Hier gaat alles super. Ons meisje slaapt 's nachts door, wat een luxe! Komend weekend gaan we een weekendje weg, lekker met z'n drietjes.

Hoe gaat het met je buikje Fien? Begint het al te groeien?
    Noor hoe gaat het bij jou?

9. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amanda, super dikke proficiat met je zwangerschap!!!
    Zoo blij voor je!

Hoe gaat het met je?
    Valt het goed mee? Nog niet teveel kwaaltjes?

Je moet je helemaal niet verontschuldigen; soms kan wat afstand best goed doen!

Ik duim dat het goed blijft gaan!!

Panna, leuk, zo lekker een weekendje weg met jullie drietjes!
    En zalig dat jullie flinke meid al mooi doorslaapt!

Noor en Anneke, alles goed met jullie?
    Hou jullie goed!

Hier gaat het goed; op de alsmaar erger wordende misselijkheid na toch. En ben nog steeds vreselijk moe; slapen is het enige waar ik aan loop te denken :). (misschien daarmee dat ik zoveel vergeet... :))
    Verder valt het best mee - wel heel blij dat die hitte eindelijk voorbij is!

En, die buik van me begint al aardig te groeien!
    Heb gisteren mijn zwangerschap bij mijn collega's gemeld, dus nu kan ik eindelijk dat buikje laten zien!

Liefs!!

10. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Bedankt voor jullie lieve berichten!

@panna: lekker hoor met zn drietjes (voor de eerste keer xD) er tussen uit. Dat lijkt me idd een luxe een doorslapende baby ;)

@Fieneke: succes met de kwaaltjes! Was het een opluchting voor je dat je collega's het nu ook weten? Ik kan namelijk echt niet wachten om het te vertellen xD.

Kwaaltjes hier vallen mee, voornamelijk rommelende darmen en lage buik - rugpijn die ik tijdens ongesteldheidsdgn ook had... kan alleen moeilijk slapen van de spanningen :) dat breekt toch wel op!

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amanda, ja, kan me die spanning zo voorstellen!
    En, 't moet gewoon goed blijven gaan!!
    Duim voor je!!!

Het op het werk vertellen was inderdaad een hele opluchting.
    Nu moet ik mijn buikje niet meer verstoppen. En, als ik alweer eens naar het toilet spurt omdat ik me niet goed voel, krijg ik geen vragende blikken meer.
    Nu weet trouwens ook iedereen waarom ik ineens sommige dingen niet meer eet en drink; scheelt dus een hele hoop uitvluchten!

Geniet ervan meis; hebt het zo verdiend!!

X

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Lieve meiden, ik lees soms stiekem nog, maar voel dat ik het eigenlijk even niet moet doen... Het gaat goed met me, we hebben mooie vakantieplannen (naar Milaan en een maand naar Thailand dit jaar nog) maar ik merk dat ik het allemaal even los wil laten, dus dat doe ik ook... Ik zit hier op dag 39 na miskraam en nog geen eisprong (zit er mogelijk wel aan te komen) dus we wachten het nog rustig af...

Ik denk aan jullie!

Liefs, Noorus

13. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Noor,

Die vakanties klinken super! Geniet ervan!

Vooral je tijd nemen meis; is echt wel nodig!
    Wat afstand nemen, het wat los laten; het kan je maar goed doen.

Ik blijf in ieder geval duimen voor je en, wens je altijd alle succes!!

Hopelijk tot binnenkort!

Dikke knuffel en hou je goed!
    Fien

14. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Hoi Noor,

Begrijpelijk dat je het even los wilt laten en geloof me dat doet je goed.. was bij mij namelijk wel het geval.

Geniet van jullie vakanties en hopelijk tot snel met goed nieuws!

X

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amanda, blij in je banner te lezen dat je zwangerschap totnogtoe vlot verloopt!
    Ik duim dat dat zo blijft!

Hoop dat het voor de rest met iedereen goed gaat!!

Héél goed weekend al,
    Fien

16. Hoi meiden,

Zit ik een heeeeel verhaal te tikken over mijn bevalling druk ik op verzenden en weg verhaal pffffff.

Geen tijd om opnieuw te beginnen.....

Komt nog wel t belangrijkste is dat het heel snel en goed ging en dat mijn mannie een paar dagen thuis mocht zijn en ook de bevalling en de helft van de kras tijd heeft mogen mee maken.

Hoe is t met jullie?

17. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    @ fien ja idd :) gelukkig en kwaaltjes zijn ook nog aanwezig :(

As maandag naar de verloskundige dan ben ik precies 8 wkn.
    Ik hoop dat ze een echo wilt doen. Want moeders voor moeders gaf aan dat ik waarschijnlijk een hoge HCG heb, dus wij gelijk googlen wat het kan betekenen.. meerling, verdere zwangerschap of een mola zwangerschap. Dus weer een nieuwe spanning erbij!
    Ach ja je moet je eigen toch ergens mee bezig houden!

Verder op het werk vertelt aan mijn zorgcoördinator. Ze begon namelijk vragen te stellen waarom ik er zo moe uit zie en stilletjes ben!

@anneke zie prive bericht :)

18. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, ben superblij voor je dat je man bij de bevalling mocht zijn en, dat hij een paar dagen thuis geweest is!!
    Hoop dat je er van genoten hebt; al maakt dat een nieuw "afscheid" net zwaarder....

Hoe gaat het nu met je?
    Trek je het een beetje?
    Moet best zwaar zijn allemaal....!
    Hou je goed he meis!!

Noor, moest je meelezen, denk, hoop en duim voor je!!

Amanda, hoe hoger de HCG - waarde, hoe meer kwaaltjes hoorde ik... Hoop voor jou dat 't niet klopt!!
    Hoge HCG - waarde hoeft niet negatief te zijn. Ik had bij de 1ste test een waarde van 168, daar waar 80 normaal is. Voor de 2de test (3 dagen later) verwachtte de gyn een waarde van 500; ik had een waarde van 900 en.
    Bij de echo verwachtte ik dan ook te horen dat het een tweeling zou zijn, maar, zijn vrolijk zwanger van 1 klein wondertje!
    Ben enorm misselijk, maar alles gaat wel goed tot nu toe.

Nu, moet ook wel zeggen: mijn diensthoofd zei me dat zij bij haar laatste zwangerschap ook zo een hoge waarde had, dat dat niet noodzakelijk iets wilde zeggen, maar, daar stond toen mijn hoofd niet naar... Die ongerustheid was te groot.
    Minder goed nieuws: die ongerustheid gaat blijven... Elke mijlpaal die je bereikt heb je een opluchting dat alles goed is, en, meteen weer een sluipende ongerustheid voor de volgende mijlpaal.
    Volop genieten is de boodschap; al gaat dat natuurlijk niet zo makkelijk tussen al de kwaaltjes door...

Panna, hoe is het met jou en jullie kleine meid?

Hier gaat 't redelijk; op de blijvende misselijkheid na...
    Hoopte dat het gedaan zou zijn op 15 weken; niet dus...
    Merk ook dat mijn lichaam meer en meer vraagt om het rustiger aan te doen; zal maar eens luisteren dus he :).

Hoop met jullie alles goed!!

Liefs!
    Fien

19. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi!

Hier alles goed, hoor, zowel met de kleine als met mij!
    @mandjuh: spannend maandag!!! Ik duim iig voor 1 kloppend hartje, misschien wel 2??
    @fieneke: balen dat je nog misselijk bent! En idd goed luisteren naar je lichaam!
    @noor: lekker op vakantie gaan meid, klinkt heerlijk!
    @anneke: fijn dat je mannetje toch bij de bevalling kon zijn! Hoe gaat het nu met jullie?
    @zorgen maken: dames ik moet jullie teleurstellen, dat blijft! Ook nu, drinkt, slaapt, plast, poept, groeit etc ze wel goed? En dan is ze nog niet eens ziek geweest.. Maar wel heerlijk! Probeer ook van deze heerlijke tijd te genieten! Het is zo voorbij!

20. Thanks voor je pb moppie ik heb geantwoord

Deel Deze Pagina