Hoi lieve dames, Het was inderdaad super fijn dat manlief er even was!!! Precies op tijd ook 27-7 om 17.00 heb ik m opgehaald en die avond begonnen de weeën. Het gaat goed met ons kleintje en mij ik red t eigenlijk prima zo samen met liberty ahggg ik ben zo gek op haar hihi. Aleen alles er omheen is erg zwaar natuurlijk... Maar ja we blijven vechten ooit zal alles weer beter zijn. Nu genieten van mijn dochtertje en het mooie weer... Altijd met een groot gemis natuurlijk maar toch we moeten door. De tijd staat niet stil en we kunnen hem nooit inhalen dus maak ik er samen met liberty het beste van. Ja meiden ik ga met Panna mee die bezorgdheid gaat nooit weg... Ik zelf ben altijd een beetje een kreng en heel pittig echt een temperamentje zeg maar. Maar nnu ik moeder ben is dat nog erger hahaha ik wil al gaan 'bijten' als iemand naar haar kijkt hahaha voel me net een leeuwin nee hoor meiden wij zijn nu zes weken verder en voor mijn gevoel zit de navelstreng echt nog heeel erg vast hihi. Ik voel me op en top mama en geniet zo van elk moment met haar. Ze heeft een eigen kamer maar de nachten slaapt ze bij in de wieg naast mijn bed. En dan geef ik haa in mijn bed borstvoeding en dat is zooooo heerlijk.... Hihi sorry ik ben zoooooo verliefd joh Noor, ik hoop dat t een beetje gaat met je ik denk veel aan je... Ik geniet zo van ons meisje en dan juist denk ik geniet van elk moment dit is heel natuurlijk maar alles behalve vanzelfsprekend Dikke kus An en Liberty
Meiden dit moet toch moeilijk zijn voor Noor, ze zal ons niks misgunnen maar toch... Twee mama's hier en twee zwangeren. Ik weet als geen ander hoe moeilijk en dat weten we allemaal echt ik vind t zo rot voor haar. Xxx
Anneke, wat heerlijk om te lezen!!!! Ben zo blij voor je!!! Nu je vent nog terug naar huis en het geluk is compleet! Lief, je laatste berichtje... En ja het is soms moeilijk, maar we hebben echt wel goede hoop dat we ooit hetzelfde mogen mee maken! En we gaan nu gewoon extra veel van elkaar genieten! Komt echt wel goed! Kus!
Dankjewel lieve Noor... Ja we blijven duimen! Eerste week oktober weten we hopelijk weer iets meer. Ahggg moppie goed dat jullie zo sterk en geduldig zijn.. En inderdaad lekker van elkaar genieten hoor... Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat dat er soms bij inschoot en nu zijn we zo grof uit elkaar gerukt Xxx
Anneke, klinkt als dat jullie kleine meid toch wel beetje op haar papa gewacht heeft. Ik vind het in ieder geval zalig dat jullie dit samen hebben mogen en kunnen beleven!! Hoop en duim zo dat jullie gauw weer volledig samen zijn!! Ondertussen volop genieten van jullie kleine meid! Klopt wat je zegt; je kan deze tijd nooit meer inhalen. Maar, maakt het er niet makkelijker op... Bent een heel sterke vrouw! Blijven volhouden!! Dat van die leeuwin herken ik nu al; normaal laat ik redelijk wat gebeuren voor ik bijt. Maar als het over ons kleintje gaat, bijt ik meteen - nu al. Hij / zij is er nog lang niet, maar, heeft nu al heel mijn hart veroverd! En, voor Noor volg ik je helemaal. Noor, vind het ontzettend knap van je dat je zo positief blijft en, ons toch blijft volgen, want: het kan gewoon niet gemakkelijk zijn. Maar, ooit (en hopelijk is dat heeeeeel gauw) is het jouw beurt. Ik hoop en duim zo hard voor je dat het echt heel heel snel zover is! Hou je goed meis! Panna, reuze te horen!! Lekker genieten daar! Amanda, hoe is het met jou? Dikke knuffels! XX
Jaaa ons meisje heeft echt op haar papa gewacht ik had al weken 's nachts rug weeën en harde buiken.... Kon geen boe of ba meer zeggen wat helemaal uitgeput omdat ik door die pijnen nog maar weinig kon slapen en de warmte werkte ook niet positief... Ik zei ook zoo als we de 27e weten of Papabeertje naar huis komt ga ik het los laten en zal t geen uren meer duren voor de kleine zich aankondigt... Had voor de 30 een afspraak in t zh om in te leiden want dat vond de gyn beter als Papabeertje er dan was miste hij in ieder geval de bevalling niet.. Deze afspraak maakte in met de gyn op de 22e en toen zei ik al... Dokter dat halen we niet haha zodra we antwoord hebben zal t snel gebeuren zaterdag wordt ons meisje geboren. De gyn zei ja dat denk ik ook.. Meid wat ben jij sterk dat je ondanks alles te vroege bevalling hebt.. Zo knap hoe jij je kleintje weet binnen te houden. En het kindje is ook heel erg sterk. Dankjewel Fien dat ik steun heb aan jullie maakt t toch iets makkelijker... Jaaa dat had ik ook hoor die moedergevoelens maken je echt pittig haha
Anneke, wordt helemaal stil van je verhaal te lezen - alweer! Gyn heeft volledig gelijk, je bent enorm enorm sterk! Goh, en dan ook nog eens met die temperaturen...! Je mannetje heeft een vrouwtje dat hem dood- en doodgraag ziet. En, ik blijf superblij voor jullie dat jullie, na heel die lange weg, jullie prinsesje hebben en, dat jullie dit samen hebben kunnen beleven!!! Ik duim voor goed nieuws begin oktober; hoop het zo voor je!!! Hou je goed, dikke knuffel! Fien XX
Dankjewel lieve Fien!!!!! Aan deze kant natuurlijk ook super blij dat t bij jullie zo goed gaat. Nog veel kwaaltjes? Amanda hoe is t gegaan maandag, hopelijk geldt geen bericht is goed bericht... Xxxx
Anneke, dank je lieverd!! Hier best nog veel kwaaltjes; rug begint ook op te spelen nu... Maar, dat wist ik op voorhand dat dat redelijk snel zou zijn: heb artrose in mijn rug en, mijn wervelkolom maakt een s-bocht... Maar, hoort er allemaal bij. 't Is voor een geweldig goed doel, dus we zetten door. Hou je goed daar meis!!! Knuffel!!
Hoi Fien, Ow ja dan wist je inderdaad dat je er last van zou krijgen. Mijn buurmeisje heeft t ook dus weet wel n beetje wat het is. Maar wat je zegt je neemt t allemaal voor lief omdat t voor zo een goed doel is Xxx
Anneke, inderdaad. Gewoon alles voor dat wondertje!! Hoe is het met jou? Oktober komt dichterbij!! Panna, hoe is het met jou en je kleine meid? Amanda, het blijft zo stil van jouw kant... Maakt me best ongerust... Hoop zo dat alles in orde is met jou en je zwangerschap!!! Noor, duimen blijven draaien! Hou je goed! Hier alles goed, buiten de eeuwige misselijkheid... Straks naar de gyn; hoop dat we ook een echo krijgen! Knuffel!! XXX
Hoi dames, alles goed hier hoor, sorry maar ben de afgelopen weken niet echt fit geweest. Echo is as maandag 24 sept. Morgen heb ik tijd om alles door te lezen, dus nu alleen ff een kort berichtje! xxxx
Anneke, nee meid, meen je niet.... Enorm megadikke knuffel!!! Het voorarrest is dan sowieso tot einde dit jaar? Niks aan te doen? Leef enorm met je mee; weet als geen ander wat het is om alleen te zijn, je man te missen en, de hele boel draaiende te moeten houden. Hoop dat je voldoende kracht blijft vinden om door te gaan!! En, dat je kan blijven genieten van de momenten nu met jullie prinses. Hou je heel goed daar he! En, roep als het je niet gaat ofzo he. Dikke knuffel!!!!!!! Hier: bij de gyn ging alles goed; dank je dat je er ook nu naar vraagt!! Enige wat "minder" was, was dat ons kleintje te laag ligt. Maar, is te vroeg om er nu al wat over te zeggen. Afwachten maar dus. Amanda, ben blij je te lezen! En, blij te lezen dat alles goed is met de zwangerschap! Aftellen tot 24 sep dus! En, rustig aandoen he meis; een zwangerschap is niet niks voor je lichaam! Liefs! Fien
Dankjewel Fieneke. Ja is dan inderdaad sowieso tot eind van het jaar. Jaa dat weet jij inderdaad maar al te goed! Is echt niet niks hè meis. Gelukkig gaat t goed, maar wat kan t betekenen als je kindje te laag ligt? Hoe was t Amanda? Xxx
Hoi lieve dames, Echo was goed! Echt magisch om te zien, ik zag zelfs mijn "stoere" vriendlief smelten! Hartje klopte goed (en snel!). Ik ben alleen iets minder ver dan gedacht, zie banner Ik zal van de week de echo scannen. @anneke weinig verstand van.. maar volgens mij verlenging met 90 dagen geen goed nieuws, toch? Wat voor uitkomst verwacht de advocaat? Kan hij daar al iets over vertellen? Verder alles goed? Ook met Liberte? @Fieneke ben benieuwd wat te laag liggen kan betekenen.. En zwaar klote betreft je rug, ik hoop dat je het nog lang kan uitzingen, maar wat je zegt het is voor een goed doel. @Noortje fijn om te horen dat jullie het positief invullen. Wat natuurlijk sowieso beter is dan bij de pakke neer te zitten. Maar geloof me ik ken twee stelletjes in mijn omgeving, die het niets anders dan negatief in kunnen zien. Dat lijkt/is geen portie gezonde dosis!
Anneke, voel enorm met je mee! Zeker nu de dagen korten en, er 'binnenkort' alweer die feestdagen zijn... Dat vond ik al helemaal moeilijk altijd... Ik blijf hopen en duimen voor jullie dat er alsnog iets tussenkomt dat ervoor zorgt dat hij supersnel weer bij jullie is!! Vind het in ieder geval enorm ellendig dat ze hem niet gewoon bij jou laten zijn in afwachting van de verdere afhandeling. Hij mist zoveel van zijn kleine meid en, jullie horen gewoon samen te zijn...! Blijven volhouden meid, hoe moeilijk ook. De zon moet weer gaan schijnen voor jullie!! Dikke dikke knuffel! Over het te laag liggen heeft de gyn nog niet echt iets gezegd. Maar, wat rondzoeken en de verhalen van een aantal vriendinnen leert me dat je bekkeninstabiliteit kan krijgen en dat het zou kunnen dat je uiteindelijk plat moet gaan liggen omdat je vroegtijdig ontsluiting krijgt. Voor het kindje zou het niet echt kwaad kunnen... 11 oktober weten we meer. Amanda, super he, die echo!! Helemaal blij voor je! Geniet ervan! Ben je nog ziek of valt dat al beter mee? Hou je goed meis! Panna, hoe is het met jou? Liefs, Fien
Hoi meiden @ amanda klopt helemaal 90 dagen verlenging is nooit goed nieuws het ziet er nu naar uit dat de zaak in t voorjaar pas n keer inhoudelijk behandeld gaat worden en hopelijk dan voor de zomer vakantie voorkomen zodat we weten waar we aan toe zijn. afwachten dus. ik ben blij dat t goed gaat in jouw buikje ajgg ja mooi he hoe n stoere man dan ook eindelijk zijn echt gevoelige kant eens toont. zo bijzonder allemaal he meis. @ fieneke dankjewel voor je lieve woorden. ik ben er wederom stil van ik ben zo dankbaar dat jullie niet met veroordelingen komen. heb je al n gevoel van t is n meisje of jongen? Mijn gevoel zei al heel snel dat we n meisje kregen. En hoe gaat t bij onze panna? Hier met de kleine Liberty alles goed. ze eet goed groeit goed en s nachts doet ze t ook onwijs goed. gisteren bijvoorbeeld geslapen van 21.15 tot 04.45 super knap!!!!!