Wij gaan voor nr. 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mandjuh86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Ik heb me voor het eerst laten pendelen.. okt 2011 meisje. Zou wel grappig zijn.. mijn zus en haar man gaan in oktober aan ICSI beginnen mocht dit lukken en de pendel uitkomen zijn we beiden tegelijk zwanger!!

Wat vinden jullie van het pendelen??

2. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    hallo meiden,

Hoe is het met jullie?
    Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Nog geen ongi te bekennen en ook nog geen kwaaltjes dus kunnen alleen maar afwachten.

mandjuh, heb mij ook een aantal keer laten pendelen, het is leuk zeker als het uitkomt maar pin mij er zeker niet op vast want had voor juni heel veel pendels, en voor elke maand wel 1 maar tot nu niet zwanger dus :). Maar vind wel leuk.

3. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee mijn vriendin is vanavond bevallen van een flinke jongen!!!!!!!!!!!!!!!!

4. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames!
    Hoe is het hier? Ik ben net terug van een heerlijk luie vakantie in het zonnetje! Had gehoopt nog een mooie nazomerweek te pakken in ons kikkerklandje, maar dat gaat niet meer lukken ben ik bang :(

@anneke: leuk van je vriendin! Hoe is het met jou?
    @claudia: nog op het wachtbankje? Ik zag wel dat je ticker opnieuw begonnen is
    @mandjuh: ik laat me ook pendelen, gewoon voor de fun. Had er een tijdje terug veel voor mei, maar helaas daar is niets van uitgekomen, dus bind je er niet op vast!

Ik had toch zoiets geks afgelopen vakantie... Ondanks dat m'n vriend en ik nog even wachten met zwanger worden, vrijen we alleen tijdes de vruchtbare periode (circa 1 week voor eisprong en na eisprong) niet veilig. Vorige maand had ik een vroegere eisprong dan verwacht en 5 dagen hiervoor onveilige sex gehad. Op dinsdag wat slijm, oud bloed en roze slijm (sorry) gehad, dus ik dacht ongi komt eraan. Woensdag niets, donderdag niets, vrijdag niets en alle dagen telkens naar het toilet en zeker weten dat ik toen ongi was! Uiteindelijk zaterdagavond ongi geworden! Wat denken jullie een vmk???

5. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    panna, Ooh dat zag er wel goed uit. Jammer dat je ongesteld bent geworden. Zou het eerlijk gezegt niet weten of dit een vmk zou kunnen zijn.

Hier weer pech, ongesteld geworden :(. Gaan deze ronde nog eens clomid moeten nemen en volgende week woensdag moet ik terug naar de gyn. Waarschijnlijk weer pregnyl spuiten maar zo ver zijn we nog niet. Heb ook aan vriend gevraagt of hij deze maand hem ook niet wil laten testen en hij gaat morgen het afgeven in het ziekenhuis zodat we dat eventueel ook al kunnen uitsluiten.

Hoe is het met de rest van de dames?

6. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Hoi hoi

Ben ff een tijdje druk geweest, dus sorry voor late reactie. Ben wel blij dat ik neit veel hoef terug te lezen :D!

@anneke wat leuk! van harte gefeliciteerd!
    @panna welkom terug in kou kikkerland wens je alweer terug te gaan naar de zon :cool: ?
    Dat pendelen is niet meer dan grappig, ga me er zeker niet op vast pinnen
    Ik zou niet durven te zeggen of dat het een vmk was anders even vragen op forums speciaal daarvoor. Zij hebben er meer ervaring mee. Balen van je ongi

@claudia ook balen van jouw ongi, op naar de volgende ronde.
    Hoop op een goed resultaat van je vriend voor jullie.

Hier weinig te melden. Gisteren mn eisprong gehad, voelde het duidelijk aankomen wel 1 dag te laat volgens calculator.

Zaterdagavond zijn mn vriend en ik ent aan de dood ontsnapt! We liepen van parkeerplaats naar voordeur en net achter ons waar we 3s ervoor nog liepen sloeg de bliksem in. Dat was echt schrikken (pas achteraf, voordat je beseft wat er gebeurt) Klap en licht deed echt zeer aan oren en ogen. Achteraf hoorden we dat ie was ingeslagen op dak van supermarkt en dat het een vuurbal was die we op de grond zagen.. Het ergste: 1,5 dag geen internet en tv! :D

7. Hoi meiden,

Thanks voor de felicitaties, t is echt een heerlijk ventje.
    Panna dat zou heel goed een Vmk kunnen zijn, ik heb precies t zelfde gehad in maart.

Claudia echt balen datvje ongi bent geworden.

Al zou ik er een moord voor doen nu, al is t maar om te weten dat ik nog een keer opnieuw een duidelijke cyclus krijg.

Amanda wat heftig! Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen.

8. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi hoi,

Wens idd dat ik weer in het warme oord zat, maar ach, over 3 maanden is het weer wintersporten, dus ik mag niet klagen toch?
    @anneke: hoe gaat het? Is er al wat op gang?? En hoe verwerk je het emotioneel? Gaat dat een beetje?
    @mandjuh: jeetje wat een heftig verhaal! Je hebt waarschijnlijk een engeltje op je schouder zitten!
    @claudia: jij ook balen van je ongi!

Over die vmk, ach het maakt nu ook niets meer uit, maar ik weet gewoon zeker dat er iets was... Een week na m'n ei kreeg ik ook ineens steken in m'n buik, vond ik ook al zo vreemd. Dat zal wel vrouwelijke intuitie zijn;)

Nog leuke plannen voor het weekend?

9. @Panna: t gaat wel, ik zal wel moeten. T valt me nog steeds erg zwaar ik vind t nog steeds zoooo oneerlijk. En denk steeds hoe zou t zijn als ik zwanger was enz.

En wat jou vmk betreft, als jouw intuïtie zegt dat t zo was... Dan was t ook zo.

10. Hoi meiden,

Hoe is t met jullie? Vind t wel een beetje stil hier hihih.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeee ik begin ongi te worden, en van de gyn mogen we dus meteen weer gaan proberen hihii

xxxxxxxxxx

11. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi,

Het is hier idd rustig, maar volgens mij zijn er een paar meiden op vakantie...

@anneke: het is goed dat het vanzelf weer op gang is, toch? Alvast suc6 met klussen!!!

@hier: ei is voorbij, dus vanaf nu gaan hier de rubbers de deur weer uit :p Vind het trouwens weer doodeng... maar volgens de pendels duurt het tot januari voor het raak is :D

12. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    @anneke: top dat je menstruatie weer op gang is, dat het goed en snel raak mag zijn.

@panna is veel lekkerder zonder rubbers he ;)
    veel pendels op januari! Lijkt me een goed teken!

Hier: in afwachting op mn NOD. Heb vanaf mn eisprong hoge temp 37.0 - 37.8 dus zit nu 10 dgn vol hoop (eigenlijk slecht want zo is de teleurstelling groter) Ik verlies nu 3 dgn licht roze druppeltjes bloed maar het wil niet doorbreken. Dus nu zit ik weer vol hoop dat ik misschien toch zwanger kan zijn.. en anderzijds het gevoel dat het morgen of overmorgen zal doorbreken. Wacht gewoon (geduldig) af. Verder geen klachten.. wel duizelig en buikkrampen maar kan ook door aankomende ongi komen.

Ga weer verder met mn vampierenserie.. :) Fijne avond!

13. Poehhhhh Amanda wat spannend!!!!! Ik hoop zo dat je niet ongesteld bent geworden!!!!!!

14. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Jaaa, spannend mandjuh!
    Ik ben ook benieuwd...

Hoe gaat het met jou Anneke?

15. Met mij gaat t nu weer goed hoor. Vanmorgen een vette huilbui gehad want een hele goede vriendin van me is ongepland zwanger vd derde dus dat kwam wel ff hard aan. Maar nu gaat t wel weer.

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Ben er weer!
    :)

Thuis liep even alles in het 100 waardoor ik niet meer op het forum raakte....
    Loopt nog niet zoals het hoort (ouders in zware vechtscheiding; gaat nog wel even duren dus) maar, vinden dat dat onze wil op een klein wondertje niet langer in de weg mag staan.

Doet me goed jullie weer te lezen, dus, blij dat ik terug ben!

Mandjuh, die speelgoedwinkel is wel super voor jullie aankomend wondertje!!
    Ben je ondertussen ongesteld geworden of heb je supernieuws voor osn? (ik duim voor 't laatste!)
    Wat een verhaal met die bliksem; goh meid. Blij dat je niet 2 seconden later was!!

Pendelen moet ik nog eens laten doen; lijkt me wel leuk. Inderdaad niet om je op vast te pinnen, wel leuk om te doen.

Met die lastige jeugd heb ik lang gezeten.
    Heb daardoor ook heel lang gezegd dat ik geen kinderen wilde - schrik van die vicieuze cirkel; zeker als ik zie hoe mijn zus haar kinderen behandelt (arme ukken!). Maar, de wil om 't anders te doen, de pijn die ik voel als ik zie hoe mijn zus haar kinderen opvoedt, en, mijn ventje hebben dat gedacht omgedraaid.
    Mn ventje heeft me er uiteindelijk ook helemaal doorgetrokken - heel veel geduld gehad met me om me alles van vroeger te laten plaatsen en, 't dan uiteindelijk samen "afgesloten"; op naar een gelukkige toekomst!
    Soms is 't nog wel moeilijk, maar over het algemeen kan ik er goed mee om tegenwoordig.

Anneke: blij dat je weer uit jezelf ongesteld geworden bent.
    Succes meid!

Liefs
    Fien

17. Welkom terug Fieneke!!

Ik begrijp je verhaal goed heb ook nooit een warm nest gehad zoals t hoort. En heb lang gezegd geen kinderen te willen uit angst dat ik door mijn opvoeding geen goede moeder zou zijn.

Waar blijft Amanda nou, maak me zorgen!!!!

18. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke, dank je!
    Soms reageert iemand raar als ik zeg dat ik door die lastige jeugd lange tijd geen kinderen wilde.
    Blij dus jouw reactie te lezen!
    Blij ook voor jou dat je er volop voor gaat!

Mandjuh, ben mee benieuwd naar je!

19. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi dames! Welkom terug Fieneke!
    Wat vervelend dat jullie niet de jeugd hebben gehad die ieder kind verdiend! Ik kan me daar gelukkig helemaal niets bij voorstellen...
    Hier vandaag ongi geworden, dus we gaan er weer voor!!!

20. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

5 aug 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

sorry voor de afwezigheid. Ben druk bezig geweest met voorbereidingen voor de sint. En ook nog is goed ziek geweest.
    Verder kwam mijn ongesteldheid naar drie dagen druppeltjes bloed flink door. Was echt niet normaal. Anders dan anders. Misschien goed ontpilt nu? Wel balen, maar op naar de volgende ronde...

@fieneke ik begrijp het wel dat je eerst geen behoefte aan kinderen had. Een slechte opvoeding/jeugd kan zoveel met je doen. Maar vindt het echt goed dat je inziet dat het ook anders kan en dat jullie daar voor gaan. Beseft je zus hoe ze bezig is? Heb je het hier met haar over gehad?

@anneke lang bezig voor je eerste kind en dan te horen krijgen dat je vriendin ongeplant de derde krijgt, dat is echt zwaar klote ja.

@panna succes ;)

xxx

Deel Deze Pagina