Mandjuh, hoop dat je ondertussen weer helemaal beter bent! Succes ook met de voorbereidingen voor de sint. Jammer dat je ongesteld werd maar, op naar de volgende ronde: succes meid! Ik heb 't met mijn zus al meermaals gehad over de manier waarop ze haar kinderen opvoedt. Ze gooit me vooral naar mijn hoofd dat ik geen kinderen heb en dus makkelijk praten heb. Als ze iets meer een luisterend oor biedt, komt er vooral uit dat ze 't moeilijk heeft doordat ze er alleen voor staat. En, ok, ze staat er alleen voor, maar, om ze dan zo te behandelen... Ze heeft laatst haar oudste aan haar haar over de dijk gesleurd bvb... Heb al met hulpverleners gesproken, maar die kunnen niks zolang de kinderen zelf niet klagen... Fijn zo.... Panna: succes!
Owww Amanda wat jammerrrr! Die heftige menstruatie kan idd betekenen dat je nu helemaal ontpilt bent. Ja een maand of negen bij n psychiater heeft me geholpen te leren leven met hoe t was, hoe t is en hoe t kan zijn.
Dag meiden... kom steeds ff spieken naar jullie banners, maar nog geen zwangeren.. hier gaat alles goed.. kwaaltjes worden minder en krijg wat meer energie Ik duim voor jullie!!
Hoi dames! Hoe gaat het allemaal? Hier gaat alles prima, ongi is helemaal voorbij, dus aan de klus @mandjuh: balen van je ongi en ben je weer helemaal beter? @fieneke: lastig pakket met je zus! Ik kan alleen maar zeggen om te proberen er te zijn voor je neefjes/nichtjes, zodat ze weten dat ze altijd bij jou terecht kunnen als er iets is... Sterkte! @anneke: hoe gaat het bij jou inmiddels? fijn dat de psychiater heeft kunnen helpen! @sjtal: lekker dat je weer wat energie terug krijgt! Bijna de grens van 12 weken voorbij! Gefeliciteerd! Fijne zondag allemaal!
Hey allemaal! Mandjuh, hoe is het ondertussen met jou? Ca va? Anneke, ook blij voor je dat psychiater geholpen heeft. Niet makkelijk allemaal.... Hoop dat met jou alles goed is! Panna, dank je!! Succes en, veel klusplezier! Sjtal: blij te lezen dat het goed gaat met je en je weer meer energie hebt! Geniet ervan!! Hier gaat 't redelijk gezien de omstandigheden. Ik zit op 't wachtbankje nu, maar, gezien al de heisa die er geweest is, ga ik er van uit dat ik binnenkort een volgende ronde in ga. Liefs!
Ik ben gelukkig weer helemaal beter, bedankt voor de reacties @fieneke dat is best wel heftig, maar ook het feit dat hulpverleners er niks aan doen. Mijn moeder heeft laatst nog naar de kinderbescherming gebeld voor onze nicht en neef deze worden ook niet naar behoren opgevoed. Zij gaan de zaak bekijken en hadden ook de tip gegeven om contact met de basisschool op te nemen. Basisschool was blij dat er eindelijk iemand om bekommerde, moet je na gaan. @anneke wat goed dat een psychiater je erdoor heen heeft kunnen helpen. Ik zie dat je eisprong nadert.. wordt weer flink klussen ;p @sjtal nee idd je bent vooralsnog de enigste! Hoe voelt het om zwanger te zijn voor je?? Gelukkig zijn de kwaaltjes al minder.. Wat gaat het trouwens snel zeg... alweer 11 weken. @panna: suc6 met klussen xxx
@fieneke ca va tres bien et toi Maar wat is de bedoeling met clomid, wanneer kan je weer aan de gang etc.
Mandjuh, heb ondertussen al paar keer kinderbescherming en dokter gesproken over gedrag van mijn zus naar haar kinderen. Ze blijven maar zeggen dat de kinderen zelf moeten zeggen dat er iets niet schort.... Tuurlijk... De kinderbescherming zei ook iets over dat ze naar de school zouden bellen, maar, die vonden dat er niks bijzonders was. Buiten feit dat mijn nichtje altijd in een hoekje wegkruipt en zit te huilen... Niks bijzonders.... Jammer van je neef en nicht; hoop dat er daar wel snel een oplossing komt! Ici aussi, ca va tres bien HA heeft me clomid voorgeschreven om mijn cyclus te verkorten. 1 ste cyclus is dat niet zo gelukt - cyclus hebben we afgebroken met primolut. Vermits dat wel eens van de stress van mijn vechtscheidende ouders kon zijn, heeft ze niet meteen de dosis verhoogd. Nu zit ik op het wachtbankje van ronde 2 met clomid. Heb 't gevoel dat de clomid deze keer wel iets gedaan heeft - op zijn minst toch voor deukjes in mijn humeur en opvliegers gezorgd . Benieuwd wat 't wordt. Liefs!
Als het mag, kom ik me hier toevoegen. Normaal gingen mijn man en ik pas in september voor een beebje, maar omwille van een 'voorvalletje' zondag, hebben we besloten er al voor te gaan in de volgende ronde.. Misschien even kort kaderen: Ik "voelde' op donderdag (dag 17) ei-krampen, dus ik en mijn man dachten: we zijn oké. DUs op zondag (dag 20) gebruikten we geen condoom.. Toen ik wat later op mijn banner kwam kijken, bleek die zondag wel mijn eisprong dag... Dus het is even afwachten. Ofwel waren de steken mijn ei, of ze waren een voorbode dat mijn ei ging springen... Maar hierdoor zijn we wel gaan denken om volgende maand voor echt te starten en niet meer te wachten tot september Dus misschien is deze toevalstreffer genoeg (maar die kans is echt heeeel miniem) en anders heeft hij maar mooi de aanzet gegeven naar het officieel starten! WOEHOEW!
Hoi Toekan! Welkom hier! Gaan jullie voor je eerste kindje? Ik duim ook voor een toevalstreffer @fieneke: hoe lang was / is je cyclus dan? @anneke: al weer aan de klus? Zag dat je vandaag je ei hebt ... Hoe gaat het met de rest vd dames?
Welkom Toekan!!!!!! Hihi jaaaaaa flink aan t klussen en de 27e afspraak bij de gyn. Gewoon ff vertellen hoe t gaat. Kan hij mooi meteen bloedrikken voor hcg tenzij ik al ongesteld ben natuurlijk.
Panna, hoe is 't met jou? Mijn cyclus schommelt heel fel: toen ik pas stopte met de pil was ik regelmatig op 32 dagen; heeft maar paar maanden geduurd, sindsdien altijd dik 40 - 50 dagen, soms meer. Tot nog toe 2x een cyclus afgebroken met primolut. Anneke: ik duim!! (voor al de rest ook natuurlijk!)
Welkom Toekan Leuk dat je mee komt kletsen. Ik ben vandaag ongi geworden.. nu weer een cyclus van 23 dgn!! snap er niks van. Ga nu toch echt beginnen met ovutesten. Fijne zondag iedereen!! Wat gaan jullie vandaag allemaal doen??
Mandjuh, inderdaad niet echt een rode draad door je cyclussen... Temperatuur je al? Hoop dat de ovutesten duidelijkheid brengen! Ik zou vandaag gaan poetsen en de strijk bijwerken, maar, ben gaan fietsen en, heb van 't zonnetje genoten. Jullie een leuke zondag gehad? Liefs!
Lekker dom van mij! Het topic heet we gaan voor nr. 1 Sorry dames, misschien dat m'n week te druk was ofzo FF ego berichtje: Hier alles goed, hoor, alleen dus een beetje druk met werk en de familie (ziek neefje, zus ligt met rugklachten op bed en moeder heeft last van de gewrichten). Vriendlief is ook nog eens ziek, dus daar gaat m'n klusweek sorry, wilde het ff kwijt! @fieneke: oké minder prettig! Waar zorgt primolut voor? Heb er nog nooit van gehoord @mandjuh: balen van je ongi! En inderdaad wat een korte cyclus heb jij! Zou teunisbloem werken?
Ja Amanda dan zou ik zeker met ovu testen aan de gang gaan. Heee Panna wat vervelend zeg. Vind t helemaal geen ego berichtje! Iedere cyclus is er een te lang als je t zou graag wil. Dat weten wij allemaal. Wij hebben gister neefje van acht en nichtje van vijf te logeren gehad, vandaag met ze naar de kinderboerderij geweest waar ik t paard van verzorg dus ze mochten ook rondjes op t paard, en daarna bladeren en eikels enz gaan zoeken in t bos, pannekoeken gegeten en kwartet gespeeld hihi zoooo leuk allemaal. Verder heb ik vet pijn in mij borsten en opgezette buik, althans mijn broek zit in ieder geval strakker als normaal. Dus is wel weer erg spannend hier.
Dames, mag ik mij ook bij jullie toevoegen. Wij zijn van november 2010 aan het proberen voor ons eerste kindje.